1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O harika bir öğrencidir."

"O harika bir öğrencidir."

Çeviri:She is an excellent student.

February 9, 2014

26 Yorum


lanetprotein

Perfecti niye kabul etmiyo


Ferdisen09

he is a perfect student dedim kabul etmedi amkk


mrirish88

Perfect kelimesi de ayni cevabi tasir. Burada bunu kabul etmesi gerekiyordu


...irem...

beni anlatan cümle bu


josef_b

it canlı cansız varlıklar için kullanılıyordu. cevaplar içinde ''it is an excellent student'' var. bunu açıklar mısınız.


Arif557874

It sadece cansız varlıklar için kullanılmaz. Cinsiyetini bilmediğimiz canlı varlıklar içinde It kullanılır. He veya she gibi. Mesela biri zile bastı. Onun kim olduğunu bilmiyoruz onunla ilgili cümle kurarken It kullanılıyor.


Arif557874

Bu cümlede öğrencinin cinsiyeti belli değil It de kabul edilir


muzeyyenduman

bunu hep merak ediyordum :D thanks


megadil

Belki bir hayvan olabilir. Tabi hayvanın öğrenci olma ihtimali varsa... Maymunlardan öğrenci olur mu diye de aklıma geldi. :)


josef_b

maymunun formal bir eğitim sürecinden geçiyor oluşu bizim ülkemizde rastlanılır bir şey değil, sanırım dünyada da böyle bir uygulama yok. olmuyor yani kısaca. :)


muzeyyenduman

ama tabiki eğitim gören hayvanlar avr. örn. the dogs in military :P onlar öğrenci sayılmaz mı?


muzeyyenduman

acaba sıkıldım da dersi mi kaynatmaya çalışıyorum ...


blackfail39

She is an excellent student


TunaAcm

He is an excellent studdent o bir harika Öğrenci anlamina gelmiyor mu ben she is excellent an student yazdım hata nerde açıklarmısınız


GlmAFC

An kelimesi sıfattan önce yani excellent'ten gelmeliydi. Birde student ten önce gelseydi an değil a olması gerekir


Bilmuh1

He is a great student, cümlesini kabul etti. Great a student yanlış olur. İsimle sıfat arasına belirten gelmez


Yurdanur396015

Sozcuklerin okunuslarini ogrenegim derken son sözcügü koymayı unutuyorum .bir ricam var .cumleyi okurken heceleri tane tane soylemeniz yavaş-yavaş tşk ederim.


Zelal_climate

She is a brilliant student yazdım kabul etmedi


HaydarBarr

He is and amazing student yazdım olmadı excellent yazmaya mecburbuyuz?


muzeyyenduman

neden yalnızca she. "he" de excellent olamaz mı :o


serkan680924

Excellent sesli bir hark oldugu icin seslilerde a kullanilmaz an kullanilir


arol_alagul

İt is a great student yazdim kabul etti...


hilal649267

Neden a değilde an

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.