"O harika bir öğrencidir."

Çeviri:He is an excellent student.

February 9, 2014

10 Yorum

Konu önem sırasına göre

lanetprotein

Perfecti niye kabul etmiyo

August 3, 2014

BayramYENG

Aynen

June 23, 2018

...irem...

beni anlatan cümle bu

May 25, 2017

josef_b

it canlı cansız varlıklar için kullanılıyordu. cevaplar içinde ''it is an excellent student'' var. bunu açıklar mısınız.

February 9, 2014

unaloktem

sadece, şaşırtmak adına "it" ile başlayan cümleyi doğru kabul edemezsiniz. tabi insan dışındaki varlıklarında öğrenci olabileceğini düşünüyorsanız, diyecek bir söz yok

April 10, 2014

Ferdisen09

he is a perfect student dedim kabul etmedi amkk

April 30, 2016

blackfail39

She is an excellent student

June 9, 2018

TunaAcm

He is an excellent studdent o bir harika Öğrenci anlamina gelmiyor mu ben she is excellent an student yazdım hata nerde açıklarmısınız

February 23, 2019

Bilmuh1

He is a great student, cümlesini kabul etti. Great a student yanlış olur. İsimle sıfat arasına belirten gelmez

March 24, 2019

mrirish88

Perfect kelimesi de ayni cevabi tasir. Burada bunu kabul etmesi gerekiyordu

June 20, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.