A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Még hallevesünk is van."

Fordítás:We even have a fish soup.

4 éve

35 hozzászólás


GabriellaSzabadi

Még hallevesünk is van.Hol ebbe az eat ige?

3 éve

Ternai

Miért kell az "eat"??? Miért nem elég az hogy: We have even fish soup. Hisz nem azt mondja h még azt is eszünk.

2 éve

sazoo

Én sem értem, jelentettem

2 éve

fafeju

Semmi eselyem, hogy az ilyen mondatokat le tudjam forditani helyesen...:(((

3 éve

Mathieus01

halászleves magyarosabb lenne, mint a hal leves

4 éve

radnaitomi

Én nem találkoztam még a 'halászleves' szóval. :) De ez jelezeheti az én műveletlenségemet is! :)

A 'halászlé'-t használom sokszor, illetve a 'halleves'-t is hallottam már. (Amennyire tudom, a kettő másfajta étel, a halászlé a paprikás magyaros verzió, a halleves meg a húsleves-re hasonlító levesfajta, csak hús helyett hallal - de valaki szakértő írhatna erről pontosabban :))

4 éve

Mathieus01

halászlé-t akartam írni, persze:) hallevest még nem hallottam, de nem kétlem, hogy létezik

4 éve

szityku

"we have still fish soup too" miért nem jó? hagyományos kijelentő módú szórend

4 éve

radnaitomi

A 'still' egy időhatározó, azt jelnti: még mindig. A 'még' azon jelentése, hogy 'még pluszban', nem használható, arra való az 'even' vagy a 'too'. (És más helyre is kell kerülnek a mondatban.)

  • We still have fish soup = Még mindg van hallevesünk

  • We even have fish soup = Még hallevesünk is van.

  • We have fish soup, too = Még hallevesünk is van.

4 éve

MoLeMa

én azt írtam: We have fish soup too. Nem fogadta el, ezeket ajánlotta: • We still have fish soup too. • We even have a fish soup.

3 éve

aaawwwsss

Elfogadta hogy We still have fish soup too

4 éve

ronkovics86

A "We have even fish soup." szórend nem működik?

4 éve

gwandal

Nem, az even helye kotott http://lingua.angol.hu/klm/82.HTM

4 éve

ronkovics86

Köszönöm szépen!

4 éve

Fly0001
Fly0001

minek kell ide az even?

4 éve

radnaitomi

Az fejezei ki, azt, hogy 'még...is'

4 éve

Arika777

We even eat a fish soup ezt ajànlja...szerintem az nem jo nincs ebben enni ige...hmm?

3 éve

GabriellaSzabadi

Most ugy irtam ahogy az előbb ajànlotta és most azt nem fogadta el.

3 éve

trion99

Én azt írtam "we still have fish soup " és nem fogadta el mert tett hozzá plusszba egy "too"-t is ... Miért ?

3 éve

ErdlyiAtti2

Nekem still-el, a végén too-vap sem fogadta el :D

2 éve

balazszoltan88

Az 'also'-t miért nem fogadja el?

3 éve

zoldalma11

"also" szintén?!!

2 éve

Fricc85

Ha jol ertem akkor a ...even have..... mondatszerkezet jelentese "fix".? MÉG ........ IS van/vannak. Jól gondodlom ?

  • Ha van IS a mindatban akkor miert nem kell az fent emlitett szorendbe a TOO szo ??
3 éve

GyulaRohrs

"We have even fish soup to" -t nem fogadja el. De nem értem miért?

2 éve

gotaTemesv

Ha also-t használok nem kell névelő, ha even-t akkor igen. Hogy van ez?

2 éve

ErdlyiAtti2

"eat"???

2 éve

71eva43

Az eat hogy kerül ide???

2 éve

Sztankay54

We have even fish soup. Nem értem a mondat hibáját./a have és az even cseréje? és határozott dolog -e a halleves....csak az "a" miatt kérdezem?

2 éve

Loobelt
Loobelt

Én sem értem, hogy a "helyes" megoldásban mit keres az "eat" ige...

2 éve

Sztankay54

A we után miért az even van és miért nem a have?

2 éve

esponta

Az eat ige minek oda? Nem "eszünk"hanem "van nekünk"!!!

1 éve

SzivarvanyPoni

Remélem javitja majd akinek kell,mert az eat igét ha bele halok sem látom a mondatban :-( :@

1 éve

VgCsaba

We have even fish soup

1 éve

VanyiGyula

Hiba?!

1 éve

st.laszlo

Biztos, hogy nem értem, ez a verzió miért nem jó: We even is fish soup, és mit keres ott az eat ige. Lehel, hogy ez egy anglicitás, amerikai változata...? Akkor viszont jó lenne valamivel jelölni, hogy beugrató kérdés!

8 hónapja