1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Még hallevesünk is van."

"Még hallevesünk is van."

Fordítás:We even have a fish soup.

February 9, 2014

35 hozzászólás


GabriellaSzabadi

Még hallevesünk is van.Hol ebbe az eat ige?


Ternai

Miért kell az "eat"??? Miért nem elég az hogy: We have even fish soup. Hisz nem azt mondja h még azt is eszünk.


sazoo

Én sem értem, jelentettem


fafeju

Semmi eselyem, hogy az ilyen mondatokat le tudjam forditani helyesen...:(((


Mathieus01

halászleves magyarosabb lenne, mint a hal leves


radnaitomi

Én nem találkoztam még a 'halászleves' szóval. :) De ez jelezeheti az én műveletlenségemet is! :)

A 'halászlé'-t használom sokszor, illetve a 'halleves'-t is hallottam már. (Amennyire tudom, a kettő másfajta étel, a halászlé a paprikás magyaros verzió, a halleves meg a húsleves-re hasonlító levesfajta, csak hús helyett hallal - de valaki szakértő írhatna erről pontosabban :))


Mathieus01

halászlé-t akartam írni, persze:) hallevest még nem hallottam, de nem kétlem, hogy létezik


szityku

"we have still fish soup too" miért nem jó? hagyományos kijelentő módú szórend


radnaitomi

A 'still' egy időhatározó, azt jelnti: még mindig. A 'még' azon jelentése, hogy 'még pluszban', nem használható, arra való az 'even' vagy a 'too'. (És más helyre is kell kerülnek a mondatban.)

  • We still have fish soup = Még mindg van hallevesünk

  • We even have fish soup = Még hallevesünk is van.

  • We have fish soup, too = Még hallevesünk is van.


MoLeMa

én azt írtam: We have fish soup too. Nem fogadta el, ezeket ajánlotta: • We still have fish soup too. • We even have a fish soup.


aaawwwsss

Elfogadta hogy We still have fish soup too


ronkovics86

A "We have even fish soup." szórend nem működik?


ronkovics86

Köszönöm szépen!


Fly0001

minek kell ide az even?


radnaitomi

Az fejezei ki, azt, hogy 'még...is'


Arika777

We even eat a fish soup ezt ajànlja...szerintem az nem jo nincs ebben enni ige...hmm?


GabriellaSzabadi

Most ugy irtam ahogy az előbb ajànlotta és most azt nem fogadta el.


trion99

Én azt írtam "we still have fish soup " és nem fogadta el mert tett hozzá plusszba egy "too"-t is ... Miért ?


ErdlyiAtti2

Nekem still-el, a végén too-vap sem fogadta el :D


balazszoltan88

Az 'also'-t miért nem fogadja el?


zoldalma11

"also" szintén?!!


Fricc85

Ha jol ertem akkor a ...even have..... mondatszerkezet jelentese "fix".? MÉG ........ IS van/vannak. Jól gondodlom ?

  • Ha van IS a mindatban akkor miert nem kell az fent emlitett szorendbe a TOO szo ??

GyulaRohrs

"We have even fish soup to" -t nem fogadja el. De nem értem miért?


gotaTemesv

Ha also-t használok nem kell névelő, ha even-t akkor igen. Hogy van ez?


71eva43

Az eat hogy kerül ide???


Sztankay54

We have even fish soup. Nem értem a mondat hibáját./a have és az even cseréje? és határozott dolog -e a halleves....csak az "a" miatt kérdezem?


Loobelt

Én sem értem, hogy a "helyes" megoldásban mit keres az "eat" ige...


Sztankay54

A we után miért az even van és miért nem a have?


esponta

Az eat ige minek oda? Nem "eszünk"hanem "van nekünk"!!!


SzivarvanyPoni

Remélem javitja majd akinek kell,mert az eat igét ha bele halok sem látom a mondatban :-( :@


VgCsaba

We have even fish soup


st.laszlo

Biztos, hogy nem értem, ez a verzió miért nem jó: We even is fish soup, és mit keres ott az eat ige. Lehel, hogy ez egy anglicitás, amerikai változata...? Akkor viszont jó lenne valamivel jelölni, hogy beugrató kérdés!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés