"Iamnotreligious."

Çeviri:Ben dindar değilim.

4 yıl önce

39 Yorum


Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Hiçbir cümlenin tartışma alanında cümlenin içeriğiyle ilgili tartışmaya izin vermiyoruz. Bu konuda da yorum yapmayı bırakın. İstemiyorsanız çevirmezsiniz, yazmazsınız. Bu kursta cümleler rastgele çıkar. Subliminal demeyi de bırakın çünkü subliminal olması için bir şeyi gizlice empoze etmek gerekir, bu cümle gayet açık. Tabii ki cümlenin dilbilgisiyle yapısıyla ilgili anlamadığınız bir şey olunca sorabilirsiniz.

Ayrıca bu kelime için kullanılan diğer cümleler "O dindar bir yazardır.." ve "Senin büyükannen dindar bir kadın mıdır?". bunlarda nasıl dindarlık propogandası yapmıyorsak burada da dinsizlik propogandası yapmıyoruz. Kaldi ki bu cumleler Turkler icin ozel hazirlanmis degil, diger yaklasik 15 dil uzerinden ogretilen Ingilizce icin kullanilan kursun aynisi kullaniliyor

İyi öğrenmeler.

3 yıl önce

feddy12

Burada bile polemik yapılması bu konuların inanılır gibi değil. Beğenmeyen uygulamayı kullanmasın. Gitsin parasını kurslara boşaltsın. Nasıl bir paranoyak popülasyon içinde yaşıyorsak artık...

2 yıl önce

googleplay8

Çok güzel konuşmuşsun.

1 yıl önce

abdullah628455

Kanka millet muhabbet olsun torba dolsun gesabı takıkıyolar. Bakma sen can sıkıntısından bunlar

9 ay önce

BedriyeKAY1

Yapılan yorumlar bakıyım kesin birisi bişey demiş saçmalamış başka biri de ona kızmıştır dedim yanılmadım. Beni yanıltmayan yurdum insanı...

3 yıl önce

omer_erdgn

din yazısını gördüm geldim bende direk :D

2 yıl önce

HumeyraKar1

Evet ;-);-)

2 yıl önce

KaanMantas

aynen be ahahah :D

2 yıl önce

Nuri164864

Kesin bu cumlenin yorumlarinda bi kargasa vardir diye girdim yurdum insani beni yine yaniltmadi tesekkurler dindar koca yurekli halkim

3 yıl önce

MorukYasin

dedim şimdi burası yıkılmıştır açtım baktım evet yıkılmış. şimdi dersime devam edebilirim.

2 yıl önce

SedaAslan1

cevabı bildiğim halde dönüp cümle için yapılan yorumlara bakmak istedim. Sonuç beni yanıltmadı.

1 yıl önce

MuratAktas15

Bende bir çok kişi gibi yorumlara bakmak istediğim. Aynen sonuç beni de yanıltmadı

1 yıl önce

YunusKarad3

Dindar olmamayı ateizmle karıştıran "hassas" insanımız öğrenmeye ve karşısına çıkabilecek olasılıklara değil de nasıl taşlarım derdine düşmüş yine.... Dinsizim yazınca kabul etmiyor :)

3 yıl önce

AdemYildiz0
AdemYildiz0

Buradan "Ben dindar değilim" cümlesini çeviriyorsanız size yararı var. Bu cümleyi çevirdiniz diye Ateist falan olmuyorsunuz. Hayır ironi desen de değil ciddi ciddi yazıyorlar.

3 yıl önce

FatihCBR00

Bu cümle ile ilgili çok tartışma olmuştur diyip gelenlerdenim ben de , yalan yok

2 yıl önce

Rock_Roll

Yurdum insanı beni hiç yanıltmıyor . Bütün yobazlar dolmuştur şimdi buraya dedim ve beni yanıltmadılar. Bravo . Böyle devam yurdum insanı.

2 yıl önce

1thescorpion

Ayneb öyle

1 yıl önce

MyNameIsEKS

Evet,yine yorumlar karışmış.. Napıyorsunuz duolingo bey ? neyse Jesus Save us.

1 yıl önce

deham5

Salaklar tahmin ettiğim gibi burada da tartışmışlar gerizekalılar

1 yıl önce

onderyildiz.

Benim herhangi bir dini inancım yok. Yani ateist/materyalistim.

"Dindar değilim" deyince sanki dini inancım varmış gibi algılanabilir.

Dinsiz olduğumu şu şekilde mi belirtebilirim: " I don't have a religion"?

1 yıl önce

mutluaziz

Ulan ne kadar buyutmussunuz. Alti ustu bir soru ve bir cevap. Dindar degilim diyince dinden mi ciktin. Baska yerden mi ciktin. Hala ney ile ugrasiyorsunuz.

2 yıl önce

AliSeymen2

Dinler insanlar arasında kavga çıkarmaktan başka bir işe yaramamıştır.

Religion has not worked apart from fighting among people

1 yıl önce

GhostAlexMercer

Trajikomik.. yahu ben nereye düştüm böyle, bunu çevirdiniz diye ateist mi oldunuz,

"I'm not religious, I am an atheist jerk who ignores the god, atheism is the only way to break your mind's chains, religions are curses of Homo Sapienses, the god is a completion of things that we don't know and science slowly destroys him, "

Yazılabilecek en ateistik cümlelerden birini yazdım. Üstü blasphemic olur, bunu yazmam beni dinsiz etmez, şu programı bırakın da gelin bana sövün güzel ülkemin "ilber hoca tabiriyle" yarı cahil insanları, şunu bilin sadece, duolingo'nun yaptığını düşündüğünüz dinsizlik propagandasını siz yapıyorsunuz asıl, rabbim sizi ıslah etsin, sizin yüzünüzden yediğimiz cahil yaftası yüzünden de bize yardımcı olsun..

2 yıl önce

FranBowXc

Dindar kelimesinin türkçe anlamı nedir?

1 yıl önce

argusx

off cümle sonrası dinlere bakışım değişti :D

1 yıl önce

Mahmad999
Mahmad999

I have only a right religious and it is a great Islam elhamdülillah

6 ay önce

FerhatZDEM3

Din kelimesini gördün, yorumlar tam beklediğim gibi :)

2 yıl önce

EkremZiyaG

Dindar olmamak bence, dinsizlik vs. Değil dinin gereksinimlerini tam olarak yerine getirmemektir. Binde bir cuma namazı ve senede 2 defa bayram namazı ve bir kaç günde oruç. Ben dindar mı oldum hayır. Dinsiz mi oldum hayır. Dinime bağlı, tüm gereklerini yerine getiren biri değilim. Bu tür şeylere takılmayın. Dersinizi çalışın. Gerisi teferruattır.

1 yıl önce

EmreKan1

eğer hala mod varsa şu kanser çomarların yorumlarını kaldırsın lütfen

11 ay önce

snnkrdmn

Madem o kadar dindarsınız ingilizce yerine arapça öğrensenize

7 ay önce

havvayavuz

129 yorum ne yahu:)))) ne saçma bir ülke burası, gerçekten.

5 ay önce

NygelSama

Hahah ya bu dindarlar ne ilginç insanlar. Bir çeviriden tetikleniyorlar hemen. İstemiyorsan öğrenme kardeşim ya da çevirme soruyu atlama seçeneği var değil mi. Boş yapmayın.

5 ay önce

soner513740

Buralar fena karışacak

1 yıl önce

kaancoban

Selamın aleyküm:) bi bakiyim tartışmalara dedim

1 yıl önce

Smyy9Walkingdead

İmamhatipli olarak söylüyorum ki bu cümleyi çevirmek ya da söylemek kimseyi dinden çıkarmaz. Neden bu kadar kastınız?

4 ay önce

Dilannnsss

Umarım yorumları okumaya geldiğinizi söylemek zorunda olmadığınızın farkındasınızdır.

3 ay önce

MehmetaliK527987

I am Muslim

1 yıl önce

Erdalbro

Konu din olunca hepiniz peygamber oluyorsunuz, kime neye inandığın kimin umrunda önce beyninizdeki cahikkikten kurtulun hatta siktirin arap ülkesindr yaşayın

1 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.