1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am not religious."

"I am not religious."

Çeviri:Ben dindar değilim.

February 9, 2014

81 Yorum


BedriyeKAY1

Yapılan yorumlar bakıyım kesin birisi bişey demiş saçmalamış başka biri de ona kızmıştır dedim yanılmadım. Beni yanıltmayan yurdum insanı...


omer_erdgn

din yazısını gördüm geldim bende direk :D


Esra_2112

Aynen öyle cnm :))


MehmetAliBey7733

Bedriye sana kayyum atarım bak


Esra_2112

Kayyum.. What?


crazy_girl35

Ayn bende sjsjsjsjs


NuriGulveren

Kesin bu cumlenin yorumlarinda bi kargasa vardir diye girdim yurdum insani beni yine yaniltmadi tesekkurler dindar koca yurekli halkim


MorukYasin

dedim şimdi burası yıkılmıştır açtım baktım evet yıkılmış. şimdi dersime devam edebilirim.


SedaAslan1

cevabı bildiğim halde dönüp cümle için yapılan yorumlara bakmak istedim. Sonuç beni yanıltmadı.


MuratAktas15

Bende bir çok kişi gibi yorumlara bakmak istediğim. Aynen sonuç beni de yanıltmadı


_idontlike

Çok haklısın malessef


Rock_Roll

Yurdum insanı beni hiç yanıltmıyor . Bütün yobazlar dolmuştur şimdi buraya dedim ve beni yanıltmadılar. Bravo . Böyle devam yurdum insanı.


FatihCBR00

Bu cümle ile ilgili çok tartışma olmuştur diyip gelenlerdenim ben de , yalan yok


YunusKarad3

Dindar olmamayı ateizmle karıştıran "hassas" insanımız öğrenmeye ve karşısına çıkabilecek olasılıklara değil de nasıl taşlarım derdine düşmüş yine.... Dinsizim yazınca kabul etmiyor :)


ademyildizme

Buradan "Ben dindar değilim" cümlesini çeviriyorsanız size yararı var. Bu cümleyi çevirdiniz diye Ateist falan olmuyorsunuz. Hayır ironi desen de değil ciddi ciddi yazıyorlar.


GhostAlexMercer

Trajikomik.. yahu ben nereye düştüm böyle, bunu çevirdiniz diye ateist mi oldunuz,

"I'm not religious, I am an atheist jerk who ignores the god, atheism is the only way to break your mind's chains, religions are curses of Homo Sapienses, the god is a completion of things that we don't know and science slowly destroys him, "

Yazılabilecek en ateistik cümlelerden birini yazdım. Üstü blasphemic olur, bunu yazmam beni dinsiz etmez, şu programı bırakın da gelin bana sövün güzel ülkemin "ilber hoca tabiriyle" yarı cahil insanları, şunu bilin sadece, duolingo'nun yaptığını düşündüğünüz dinsizlik propagandasını siz yapıyorsunuz asıl, rabbim sizi ıslah etsin, sizin yüzünüzden yediğimiz cahil yaftası yüzünden de bize yardımcı olsun..


deham5

Salaklar tahmin ettiğim gibi burada da tartışmışlar gerizekalılar


Selcen_Ozturk

Hiçbir cümlenin tartışma alanında cümlenin içeriğiyle ilgili tartışmaya izin vermiyoruz. Bu konuda da yorum yapmayı bırakın. İstemiyorsanız çevirmezsiniz, yazmazsınız. Bu kursta cümleler rastgele çıkar. Subliminal demeyi de bırakın çünkü subliminal olması için bir şeyi gizlice empoze etmek gerekir, bu cümle gayet açık. Tabii ki cümlenin dilbilgisiyle yapısıyla ilgili anlamadığınız bir şey olunca sorabilirsiniz.

Ayrıca bu kelime için kullanılan diğer cümleler "O dindar bir yazardır.." ve "Senin büyükannen dindar bir kadın mıdır?". bunlarda nasıl dindarlık propogandası yapmıyorsak burada da dinsizlik propogandası yapmıyoruz. Kaldi ki bu cumleler Turkler icin ozel hazirlanmis degil, diger yaklasik 15 dil uzerinden ogretilen Ingilizce icin kullanilan kursun aynisi kullaniliyor

İyi öğrenmeler.


feddy12

Burada bile polemik yapılması bu konuların inanılır gibi değil. Beğenmeyen uygulamayı kullanmasın. Gitsin parasını kurslara boşaltsın. Nasıl bir paranoyak popülasyon içinde yaşıyorsak artık...


emma.rodrigues19

ülkemiz aptal insanlarla dolu..


googleplay8

Çok güzel konuşmuşsun.


SoftDevTR

Peki, Sadece bir şey soracağım türkçe ve ingilizce o kadar zengin bir dil iken ve daha farklı konuşulacak cümlelerin oğrenilmesi gerekirken neden böyle cümleler eklediniz? Açıklamanız ve diğer yorum yapanlarda mantıklı yorum yapmamışlar herkes kendisini dogru sanıyor. Ama dogruyu bulmak için tartısmak ve mantikli sonuca ulaşmak gerekir


lousiepenny00

Kesinlikle benimde yorumlara girme sebebim içerikle ilgili acaba ne yazmışlardır diye tamam normal hayatınızda bu içeriği yeterince kullanmıyor olabilirsiniz sizin için de normal olmayabilir ama aslında gayet normal


MyNameIsEKS

Evet,yine yorumlar karışmış.. Napıyorsunuz duolingo bey ? neyse Jesus Save us.


AliSeymen2

Dinler insanlar arasında kavga çıkarmaktan başka bir işe yaramamıştır.

Religion has not worked apart from fighting among people


mutluaziz

Ulan ne kadar buyutmussunuz. Alti ustu bir soru ve bir cevap. Dindar degilim diyince dinden mi ciktin. Baska yerden mi ciktin. Hala ney ile ugrasiyorsunuz.


onderyildiz.

Benim herhangi bir dini inancım yok. Yani ateist/materyalistim.

"Dindar değilim" deyince sanki dini inancım varmış gibi algılanabilir.

Dinsiz olduğumu şu şekilde mi belirtebilirim: " I don't have a religion"?


FerhatZDEM3

Din kelimesini gördün, yorumlar tam beklediğim gibi :)


havvayavuz

129 yorum ne yahu:)))) ne saçma bir ülke burası, gerçekten.


emma.rodrigues19

tek kelimeyle berbat.


EkremZiyaG

Dindar olmamak bence, dinsizlik vs. Değil dinin gereksinimlerini tam olarak yerine getirmemektir. Binde bir cuma namazı ve senede 2 defa bayram namazı ve bir kaç günde oruç. Ben dindar mı oldum hayır. Dinsiz mi oldum hayır. Dinime bağlı, tüm gereklerini yerine getiren biri değilim. Bu tür şeylere takılmayın. Dersinizi çalışın. Gerisi teferruattır.


Sedatcelik1

Konu din olunca herkes nedense bir hopluyor.Burda öğrenmeye calisiyoruz arkadaslar.Siyaset din vs konularin alani burasi degil.


KuzeydekiK1

ne kadar yobaz dolu ülke. hepinizden nefret ediyorum. araplar. beğenmiyorsanız çıkın gidin zorla yaptıran yok size.


FranBowXc

Dindar kelimesinin türkçe anlamı nedir?


snnkrdmn

Madem o kadar dindarsınız ingilizce yerine arapça öğrensenize


Trefflich

Bu yorumunla senin de onlardan aşağı kalmayacak kadar cahil olduğun ortaya çıktı.Arapçayla dinin ne alakası var


.Mustafa.

Yarı haklısın haksız olduğun kısım din ile arapça alakalı en azından islamiyet için sonuçta bahsi geçen dinin kitabı arapça


PITq9

Bu ne ya herkes yurdum insanı yurdum insanı demiş hiç tartışan laf sokan yokmu ya.:)


Mahmad999

I have only a right religious and it is a great Islam elhamdülillah


DilanAcar5

Farkındamısınız bilmiyorum ama siz başka bir dili değil sadece kültürünü cartını curtunuda öğreniyorsunuz. Türkçe öğrenmek isteyende bizimkini aynı şekilde bu kadar abartıya gerek yok insanların yaşama tarzı onları ilgililendirir sizde saygı duymak zorundasınız. Ayrıca burası yorum yeri ister insanlar gırgır yapar ister soru sorar. Bu kadar herşeyi kendinize dert etmeyin. Insanların hayatına müdahele etmekten vazgeçin!! Bunları öğrenen kimse ateist olmuyor içinizde varsa olmak bu sebep oluyorsa kendinize dönün bakın.


argusx

off cümle sonrası dinlere bakışım değişti :D


soner513740

Buralar fena karışacak


DilanS.

Umarım yorumları okumaya geldiğinizi söylemek zorunda olmadığınızın farkındasınızdır.


deocu

Cümleyi görünce hemen yorumlara bakayım, subliminal ayağına kesin atlamıştır birileri dedim. Aynen de öyle olmuş.


Hat.1954

Ben dindar değilim yaziyor ne abarttiniz herhangi bir din icin kullanilabilir zaten müslümanlığa inat olsun diye yazmadilar ya


ilianour123

They know they are still in the same religion, but they just wanted to make rumor.


GizemAkba3

bizimkiler ne demiş diye geldim :)


berattezer

Ben de bu sebeple buradayım. Şunlara bak rezalet, bir kelime sizi dinsiz yapıyorsa dersi atlayabilirsiniz veya uygulamayı silebilirsiniz hayır yani nedir bu tantana :D


Hafz923201

Herkezin yorumu aynı

"yorumlarda kargaşa vardım dedim, geldim. Hiç yanıltmadı yurdumun insanı"

Asıl siz beni yanıltmadınız.


PoncikUzayli123

Bu soruyu görünce bakayım yorumlara ne yazmışlar diye geldim. Karşılaştığım tüm yorumlar "Bu soruyu doğru yapmama rağmen yapılan saçma yorumları okumaya geldim." Gerçekten hepiniz harikasınız.


ramazan830418

Uygulama türkiyenin olmadığı için bolca böyle cümleler var mesela bazı bölümdede sadece alkol konulu kelimeler var


nder854925

Insanlar burada birseyler ogreniyor ve cümle yapısı olumsuz olunca mı sıkıntı oluyor. Merak etmeyin soylemekle yada yazmakla dindar olunmaz


tutorialcr5

yorumlarda daha çok 'yanıltmayan yurdum insan'ından yanılmayı bekleyen insan var. sizinde farkınız yok be diğerlerinden neyse sizin yüzünüzden yanıltan yurdum insanlarını göremedim bi türlü fazla mı aşağı inmem gerekiyordu acaba


Hafz923201

Herkezib aynı yorum

"kesin yorumlarda kargaşa vardım dedim, geldim. Hiç yanıltmadı yurdumun insanı"

Asıl siz beni yanıtmadınız


KandemirEmre

eğer hala mod varsa şu kanser çomarların yorumlarını kaldırsın lütfen


yasin32.17

Bizim kanımızda var bu dini siyasi konuya bilmeden atlamak. Ingilizce ögrenmeye geliyosun takılma böyle seylere


Psycko2

Din'le ilgili cümle varsa mutlaka yorumlarda tartışmalar vardır diye girdim... Yanılmamışım /:"


KandemirEmre

Ben dindar değilim


ERCAN842934

Sabahtan aksama ben dindar değilim yaziyorum. Güzel abilerim amaciniz kötü degildir muhakkak ama inadi birakin. Özetle 'Muhammed eats pork' neden yazilmamaliysa, en azindan özneyi değiştirin.


NEPTUNE7810109

Sen akılı bir insansan zaten olayı iyi yönden bakar yoluna bakarsn ama eğer cahil yobazsan kafanda böyle küçük bir yazıyı büyütür düşünmeden tartmadan büyütğrsün ve subliminal dersin yani herşey senin aklınla ilgili


Ebru626715

Bu cumle icin yorumlara bakmaya geldim, bakmadan da çıkıyorum :) ilk okuduğum yetti


RigelLuc.Butter.

Bende herkes gibi kargaşa vardır diye girdim.


PoncikUzayli123

Bu cumleyi gorunce yorumlara bakam dedim gordugum tum yorumlar "Bu cumleyi dogru yapmama rağmen yapilan sacma yorumlari okumaya geldim." Gerçekten hepiniz harikasınız.


nrcnism

Bu soru kaldırılsın


Enes504003

arkadaşlar duolingo dinden çıktı


Gkhan732471

"Bir dine mensup degilim" çevirisi kabul edilmedi ilginc


paramedic35

Süslumanlar niye bu kursdasınız Yallah Arapçaya ,:)))


paramedic35

Süslümanlar neden bu kursdasınız Yallah Arapçaya :))


paramedic35

Siktirin gidin layyynnn

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.