1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He needs more practice."

"He needs more practice."

Çeviri:Onun daha fazla alıştırmaya ihtiyacı var.

February 9, 2014

13 Yorum


sonmez35

Alistirma yapmaya niye kabul edilmiyor??


MertMollah

"Daha çok pratiğe ihtiyacı var." Olmaz mı?


Selcen_Ozturk

buradan eksiklikleri yazmıyoruz, sadece bir şey tartışmak istediğimizde yazıyoruz. eksikleri tamamlayabilmemize yardımcı olmak için "Problem Rapor Et" butonunu kullanıyoruz. İyi dersler!

comment/1416077


MertMollah

Bilmiyordum teşekkürler :)


07stone

bence çok rahat olur


MaxSit

onun daha fazla pratiğe ihtiyacı var kabul edilmedi


AhmetYlmaz4

Pratik uygulama alıştırma... kabul edilmeli


savasxxx

"O daha fazla alistirma yapmali" seklinde "need" fiilinin gereklilik hali kullanilamaz mi?


Hisar34

Onun daha fazla "alistirmaya =uygulama yapmaya " ihtiyaci var?


Nakzorugzo

Pratik yapmak olmaz mı?


Turker90

"practices" kabul olsun.


MESUTBUDAK1

onun pratiğe ihtiyacı var demek doğru olmalıydı


sebepsiz1

'Çok fazla ; kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.