"A lányommal játszom a hegedűn."

Fordítás:I play the violin with my daughter.

4 éve

7 hozzászólás


HildaDombi

Szerintem ''I play the violin with my daughter'' azt jelenti, hogy ''Hegedűn játszom a lányommal.'' Lehet, hogy tévedek...

4 éve

radnaitomi

Igen, azt jelenti.

4 éve

Zsolt82

az "i am palying the violin with my daughter" miért nem jó?

4 éve

freemail.hu

elvileg jó, de a duo általában ilyenkor azt írja hogy "éppen"

4 éve

telek01

Azért ez egy is piszkos fantáziával megspékelve eléggé ambivalens. A hegedün játszom a lányommal vagy a lányommal játszom a hegedün..... Lehet bennem van a hiba, hogy a szavak felcserélésével más értelmet látok benne.

4 éve

sotte176

Lol, eszembe se jutott de tényleg

4 éve

Papucska
Papucska

Elég hülye mondat így is, úgy is :)

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.