"I drink milk, while he drinks wine."

Fordítás:Tejet iszom, miközben ő bort iszik.

February 9, 2014

10 hozzászólás


ildikote

ilyen hülyén ejteni ,,,,miért nem lehet ezzel a géphanggal már valamit csinálni???

March 29, 2014

SeTHerceg

"tejet iszom amig ő borozik" ez vajon miért nem jó? magyarban ragozással elfogadható. de már kezdem unni, hogy ebbe a programban nem lehet normális magyar nyelven ragozni szinte semmit sem, mert akkor a program nem fogadja el helyesnek, annál butább, meg nem tudok lenni amilyen vagyok. magyarul, ha a program csak egy butább verzióját ismeri a válasznak, az kicsit gáz. én meg leállok gondolkodni azon vajon, hogy irjam le, hogy butább legyen a válasz és a program elfogadja. De ezzel megy az idő és igy nem lehet haladni sehova sem, csak kinszenvedés igy az egész. Kb. mintha általános iskola 1 osztályosoknak készült volna a program.

April 8, 2014

SeTHerceg

Nem tudom, de azért jöttem ide, hogy fejlesszem a nyelvtudásom, nem pedig azért, hogy butábban távozzak innen. Másrészt anno nekünk az angolt suliban egy rendőr tanitotta, aki kint dolgozott Angliában előtte 10 évig rendőrként. Valami csere program keretében. És alapvetően Ő a hétköznapi szlenges nyelvet tanitotta meg a kötelező tananyag mellett. Ezért sokszor itt csak lessek, hogy mik vannak leirva (magyarosan meg forditva). Nem is beszélve ex-barátnőmről aki amerikai-magyar állampolgár volt és amikor elmentünk vásárolni, meg étterembe, akkor vele csak angolul lehetett kommunikálni, mert ilyen helyeken nem volt hajlandó magyarul megszólalni. Igaz az amerikai angol volt.

April 8, 2014

GVAndris

Kihagytam az "ő"-t, de az igét természetesen ragoztam, mégse fogadta el.

February 9, 2014

radnaitomi

Jelentsd be akkor! :)

February 10, 2014

derhibogab

szerintem, jogos, hogy nem fogadta el, hisz az Angolban mindig ki kell tenni a személyes névmásokat, kivéve a felszólító mondatok... ;)

February 21, 2014

Badan

az ameddig nem jó kötőszó?

May 4, 2014

thurzone.h

Iszom tejet amíg ő iszik bort. Nem fogadta el. Pedig jó a válaszom.

June 7, 2014

LszlNagy15

A közben és a miközben mi a különbség?

September 19, 2014

tami244181

Nemértem,hogy az miértnem jó, hogy ,, én tehet iszom, míg ő közben bort’’ nyelvtanilag helyes!

July 9, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.