"Idrinkmilk,whilehedrinkswine."

Fordítás:Tejet iszom, miközben ő bort iszik.

4 éve

10 hozzászólás


ildikote

ilyen hülyén ejteni ,,,,miért nem lehet ezzel a géphanggal már valamit csinálni???

4 éve

SeTHerceg

"tejet iszom amig ő borozik" ez vajon miért nem jó? magyarban ragozással elfogadható. de már kezdem unni, hogy ebbe a programban nem lehet normális magyar nyelven ragozni szinte semmit sem, mert akkor a program nem fogadja el helyesnek, annál butább, meg nem tudok lenni amilyen vagyok. magyarul, ha a program csak egy butább verzióját ismeri a válasznak, az kicsit gáz. én meg leállok gondolkodni azon vajon, hogy irjam le, hogy butább legyen a válasz és a program elfogadja. De ezzel megy az idő és igy nem lehet haladni sehova sem, csak kinszenvedés igy az egész. Kb. mintha általános iskola 1 osztályosoknak készült volna a program.

4 éve

SeTHerceg

Nem tudom, de azért jöttem ide, hogy fejlesszem a nyelvtudásom, nem pedig azért, hogy butábban távozzak innen. Másrészt anno nekünk az angolt suliban egy rendőr tanitotta, aki kint dolgozott Angliában előtte 10 évig rendőrként. Valami csere program keretében. És alapvetően Ő a hétköznapi szlenges nyelvet tanitotta meg a kötelező tananyag mellett. Ezért sokszor itt csak lessek, hogy mik vannak leirva (magyarosan meg forditva). Nem is beszélve ex-barátnőmről aki amerikai-magyar állampolgár volt és amikor elmentünk vásárolni, meg étterembe, akkor vele csak angolul lehetett kommunikálni, mert ilyen helyeken nem volt hajlandó magyarul megszólalni. Igaz az amerikai angol volt.

4 éve

GVAndris

Kihagytam az "ő"-t, de az igét természetesen ragoztam, mégse fogadta el.

4 éve

radnaitomi

Jelentsd be akkor! :)

4 éve

derhibogab

szerintem, jogos, hogy nem fogadta el, hisz az Angolban mindig ki kell tenni a személyes névmásokat, kivéve a felszólító mondatok... ;)

4 éve

Badan

az ameddig nem jó kötőszó?

4 éve

thurzone.h

Iszom tejet amíg ő iszik bort. Nem fogadta el. Pedig jó a válaszom.

4 éve

LszlNagy15

A közben és a miközben mi a különbség?

4 éve

tami244181

Nemértem,hogy az miértnem jó, hogy ,, én tehet iszom, míg ő közben bort’’ nyelvtanilag helyes!

5 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.