Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Şatodan görünen manzara mükemmel."

Çeviri:The view from the castle is perfect.

4 yıl önce

14 Yorum


cevatim

gorunen manzara: ceviriye bakiyorsun sadece view satodan gorus mukemmeldir daha iyi olurdu sanirim

4 yıl önce

aslanyuguf
aslanyuguf

daha önceki bölümlerde mükemmele karşılık girmiş olduğum perfect doğru cevabın excellent olduğu gerekçesiyle reddedilmişti. şimdi tam tersi gerçekleşti. gerçekten ilginç.

4 yıl önce

HseyinKEMA1

Şatodan manzara mükemmel.

1 yıl önce

alperunal

The scenery from the castle is perfect

4 yıl önce

altugcyhn

"the landscape seen from the castle is excellent" neden yanlış çeviri "şatodan görünen manzara mükemmel" olmuyor mu?

4 yıl önce

.Melih.

the view is perfect from the castle şeklinde yazılınca neden yanlış kabul ediliyor

3 yıl önce

dragotreis

Kafanızı karıştırmayın arkadaşlar. Tümcenin Türkçe çevirisi içine yorum katılarak yapılmış. Ne İng. Ne de Tr. de şatadan görünen manzara anlamında değil. Manzara şatodan mükemmel demek düpedüz. Kafalarına göre takılıyorlar. Ya da görünüm şatodan mükemmel de olur.

1 yıl önce

GokhanCK

The view that it seems from castle is perfect? Bu olmazmi yaw? Yada that yerine which?

4 yıl önce

Bilge__Kagan

the view that seems from castle is perfect aynı cevabı verdim bende bizde yanlışlık yok adjective clause tam anlamıyla budur.

3 yıl önce

Turker90

Değişik çeviri..

2 yıl önce

dragotreis

Olmayan sözcüğün çevirisi mi olurmuş?

1 yıl önce

seval214260

Satonun anlamı chateau degil mi.castle ise kale degil mi

1 yıl önce

_Ugur

yav perfect yerine awesome yazdım kabul etmedi bu kadarda olmaz yeter be

1 hafta önce

Deniz241167

'The view which is seen by the castle is perfect ' de dogru degil mi

3 gün önce