1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A fivérét keresi."

"A fivérét keresi."

Fordítás:She searches for her brother.

February 9, 2014

22 hozzászólás


zittty

She looks for her brother. Ezzel mi a baj?


radnaitomi

Semmi. Az is teljesen jó.


nagymarti.

"He searches for him brother:" miért nem jó?


Peet-R1

Nekem sem fogadta el. Pedig jó


PopaDomoko

He searches for his brother.a helyes.him helyett his.


BluGain

he seeks his brother?


KarolyKiraly

Miért kell a for?


radnaitomi

Mert a 'search' igének ez a vonzata (ahogy magyarul meg tárgyeset a 'keres' vonzata).

  • keresni valamit = to search for something.

KarolyKiraly

Értem, köszönöm.


radnaitomi

Nagyon szívesen! :)


brigg3

Mert a fi(ú) (test)vérét keresi. A sibling csak testvér, nem jelöli meg külön a nemét.


Ritani

Find talál? És a found?


zsalica

talált, múlt időben van az ige és ez rendhagyó ige. Remélem erre voltál kiváncsi


lukcsemke

Ha he, akkor miért her?


Bringa77

Miért nem fogadja el? Ha bejelölöm rossz, ha nem jelöltem az is rossz? !


VaszliknAn

Így miért nem jó: He searches for him brother. Azért írtam him-et mert a brother az hímnemű ugye, ha meg her-t írtam volna helyette akkor az nőt jelent, hogy egy nőneműt keres....


vasvariistvan

"his brother", mert birtokos szerkezet (az ő fiverét)


VaszliknAn

Igen, köszönöm! Azóta már rájöttem :)


PopaDomoko

Miért fogadja el csak a she -s változatot? Miért nem jó he searches for his brother???


Gyula2191

Ide a looking for kellene ! Nem a searches!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.