1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You know the animals."

"You know the animals."

Çeviri:Siz hayvanları bilirsiniz.

February 9, 2014

15 Yorum


Eceova01

Ah su "a" "the" ekleri yakiyor beni belirli belirsiz ne zaman kullanilacagini pek anlayamiyorum


Minel860389

You sen anlamına gelmez mi ?


AliTaskoparan

You, hem 'sen' hem de 'siz' anlamına gelir.


RdvanOrhan

Now ile Know çok karıştırılıyor.


bilgekaganyilmaz

Now=nav Know=nov diye okunur


Zehra-Rvey

Know'un kelime anlamı nedir ???


NejlaKaba1

2dil öğrenen varmı


Nuray985854

Bu derste bana sınırsız can verdi çok mutluyum seni çok seviyorum DUO


Gltaze2

Know'a neden now diyoruzki benimde tek yanlis bu onun yuzunden

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.