"You know the animals."

Çeviri:Sen hayvanları bilirsin.

4 yıl önce

29 Yorum


Zehra-Rvey

Know'un kelime anlamı nedir ???

2 yıl önce

ayktmrt

Bilmek

2 yıl önce

dragril

Bilmek

9 ay önce

Apeiron15

Bilmek

9 ay önce

TROLLBABA
TROLLBABA

Bilmek

2 ay önce

Eceova01

Ah su "a" "the" ekleri yakiyor beni belirli belirsiz ne zaman kullanilacagini pek anlayamiyorum

3 yıl önce

RdvanOrhan

Now ile Know çok karıştırılıyor.

3 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Now=nav Know=nov diye okunur

3 yıl önce

slabayram

Ben karıştırmıtorum farklı anlamları var

3 yıl önce

NejlaKaba1

2dil öğrenen varmı

2 yıl önce

Minel860389

You sen anlamına gelmez mi ?

1 yıl önce

AliTaskoparan

You, hem 'sen' hem de 'siz' anlamına gelir.

1 yıl önce

EgeMertB

"Hayvanları tanırsın." olmaz mı?

4 yıl önce

Mahmut749888

Know kelimesi sadece kisilerde kullanilirsa tanimak anlamina gelir tabi bu her zaman degil You know me cumlesi beni bilirsin anlaminada geliyor beni tanirsin anlaminada ama Do you know him Onu taniyormusun anlamina gelir sadece . bide suda var herzaman ingilizceyi turkceye gore yargilayamazsin yani demek istedigim ingde tanimak diye bisey yok bu kelime bize ozgu bisey. Sadece cagristirdigi anlama bakmsalisin

2 yıl önce

MedyaHan

saçma olur türkçe olarak

4 yıl önce

gallowspol

Hayvanla tanismak gibi bir sey mantiksiz bence

4 yıl önce

nuriates1

Know bilmek demek degil mi. ı dont know meselA bilmiorum gibisinden

3 yıl önce

zeyneptezcan_

sen hayvanları tanıyorsun dedim kabul etti

2 yıl önce

ahmet728191

Bende aynj soyledim ama kabul etmedi! Siz olarak yzmam gerektiğini soyledi

1 yıl önce

cansu561447

Neden sen degilde siz

2 yıl önce

AliTaskoparan

'Sen' de olur. 'Sen hayvanları bilirsin' kabul edilen bir cevaptır.

1 yıl önce

Ahmet783467

You yerine your olması gerekmezmiydi

2 yıl önce

Shahrazad26

Why not tanıyorsun?

1 yıl önce

Dark-Men

sen hayvanları bilirsin dedim olmazmı la bu

1 yıl önce

zeynep307750

Ho

1 yıl önce

zeynep307750

Hi

1 yıl önce

alpefe2

Sen hayvanları bilirsin olamalıydı

8 ay önce

AybarsAdamey

Bende Sen Yerine you vardı ?

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.