1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You know the animals."

"You know the animals."

Çeviri:Sen hayvanları bilirsin.

February 9, 2014

35 Yorum


Eceova01

Ah su "a" "the" ekleri yakiyor beni belirli belirsiz ne zaman kullanilacagini pek anlayamiyorum

January 5, 2015

HamzaAliye

Ben de

May 29, 2019

RdvanOrhan

Now ile Know çok karıştırılıyor.

February 3, 2015

bilgekaganyilmaz

Now=nav Know=nov diye okunur

November 9, 2015

slabayram

Ben karıştırmıtorum farklı anlamları var

August 25, 2015

Zehra-Rvey

Know'un kelime anlamı nedir ???

February 7, 2016

ayktmrt

Bilmek

March 4, 2016

dragril

Bilmek

February 9, 2018

Apeiron15

Bilmek

February 11, 2018

TROLLBABA

Bilmek

September 3, 2018

HamzaAliye

Bilmek

May 29, 2019

Minel860389

You sen anlamına gelmez mi ?

March 11, 2017

AliTaskoparan

You, hem 'sen' hem de 'siz' anlamına gelir.

March 14, 2017

HamzaAliye

Evet

May 29, 2019

omerdurak107

Gelir

April 28, 2019

NejlaKaba1

2dil öğrenen varmı

September 4, 2016

EgeMertB

"Hayvanları tanırsın." olmaz mı?

February 9, 2014

Mahmut749888

Know kelimesi sadece kisilerde kullanilirsa tanimak anlamina gelir tabi bu her zaman degil You know me cumlesi beni bilirsin anlaminada geliyor beni tanirsin anlaminada ama Do you know him Onu taniyormusun anlamina gelir sadece . bide suda var herzaman ingilizceyi turkceye gore yargilayamazsin yani demek istedigim ingde tanimak diye bisey yok bu kelime bize ozgu bisey. Sadece cagristirdigi anlama bakmsalisin

January 13, 2016

MedyaHan

saçma olur türkçe olarak

August 10, 2014

gallowspol

Hayvanla tanismak gibi bir sey mantiksiz bence

June 26, 2014

nuriates1

Know bilmek demek degil mi. ı dont know meselA bilmiorum gibisinden

June 18, 2015

zeyneptezcan_

sen hayvanları tanıyorsun dedim kabul etti

November 29, 2015

ahmet728191

Bende aynj soyledim ama kabul etmedi! Siz olarak yzmam gerektiğini soyledi

July 15, 2017

cansu561447

Neden sen degilde siz

June 17, 2016

AliTaskoparan

'Sen' de olur. 'Sen hayvanları bilirsin' kabul edilen bir cevaptır.

March 14, 2017

Ahmet783467

You yerine your olması gerekmezmiydi

June 27, 2016

Shahrazad26

Why not tanıyorsun?

January 27, 2017

Dark-Men

sen hayvanları bilirsin dedim olmazmı la bu

March 17, 2017

zeynep307750

Ho

May 2, 2017

zeynep307750

Hi

May 2, 2017

alpefe2

Sen hayvanları bilirsin olamalıydı

February 17, 2018

AybarsAdamey

Bende Sen Yerine you vardı ?

April 18, 2018

alizcan339571

''hayvanları bılıyor musun'' dedim, olmadı ...... üzdü

March 15, 2019

mmuhanAdag

Cevaplarken klavye kullandım ve sırf cümlenin sonuna nokta koymadım diye yanlış saydı

July 20, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.