Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The boy drinks water."

Çeviri:Oğlan su içer.

4 yıl önce

6 Yorum


AzraZilan

içerin yerine içiyor da gelebilir

3 yıl önce

karikatur21

THE kullanilmis neden suyu degilde su icer ??

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çünkü özneye (boy) değil nesneye (water/su) gelmesi lazım

3 yıl önce

bmavio

Bilindik bir nesneden ( The boy ) bahsedilirken, neden "O oğlan su içer" çevirisini kabul etmedi de "Oğlan su içer" çevirisi kabul etti acaba?

3 yıl önce

furkan215

drinks ve water yer deyişmeli

3 yıl önce

kahramanradar

nden the boy drinks water

3 yıl önce