1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The boy drinks water."

"The boy drinks water."

Çeviri:Oğlan su içer.

February 9, 2014

6 Yorum

Konu önem sırasına göre

AzraZilan

içerin yerine içiyor da gelebilir

September 30, 2014

karikatur21

THE kullanilmis neden suyu degilde su icer ??


Selcen_Ozturk

çünkü özneye (boy) değil nesneye (water/su) gelmesi lazım


bmavio

Bilindik bir nesneden ( The boy ) bahsedilirken, neden "O oğlan su içer" çevirisini kabul etmedi de "Oğlan su içer" çevirisi kabul etti acaba?


furkan215

drinks ve water yer deyişmeli


kahramanradar

nden the boy drinks water

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.