"Thechildrenandthewomen"

Çeviri:Çocuklar ve kadınlar

4 yıl önce

42 Yorum


AdnanErdem1

çocuklar ve kadın yazdım women's yazmıyor çocuklar ve kadınlar dedi.

3 yıl önce

Emre524944

Woman=kadın Women=kadınlar

10 ay önce

iamoykuclarke

'Women' zaten 'woman' kelimesinin çoğuludur. Ek almaz.

1 yıl önce

yunus982359

O zaman the neden koyuluyo başına

9 ay önce

Zeynur2005

"Women" woman'ın çoğul halidir 's' takısı gelmez

1 yıl önce

iremkoylahisar

"çocuklar ve bayanlar" olabilir mi ?

4 yıl önce

zlem878810

Man nasıl bay değil erkek ise, Woman da Kadın!

4 ay önce

derin.demi1

Eved. :3

4 yıl önce

iremkoylahisar

sagol

4 yıl önce

nurseda_2003

Hayir bayan woman kadin women cevap çocuklar ve kadınlar

4 yıl önce

Sannnnem

Hayır alakası bile yok. Woman: Kadın Women: Kadınlar demek.

4 yıl önce

cambazdedi

Oku oku soru işaretleri bitmiyor

2 yıl önce

efemir1

B

2 yıl önce

cambazdedi

Ne zormuş be

2 yıl önce

tabletzeyn

kadinlar olmasi icin es "s" takasi gelmesi gerekmiyormu / womens gibi anlamadim yardimci olurmusunuz

2 yıl önce

yasin964863

Woman kadınlar demek s takısı gelmez women e stakısı gelir tekildir ama woman çoğul hali

5 ay önce

Erennl4

çocuklar ve kadinlar

2 yıl önce

Nurettin121

Evet olabilir

1 yıl önce

Nurettin121

Hata kimde

1 yıl önce

Dogukan548012

Iyi film ismi olur :)))

1 yıl önce

ElifBarlaz

benim mikrafonum yok nasıl yapabilirim

1 yıl önce

Dolunay331240

Bayanlar "ladies"ama bu "women" yani bayanlar olmaz

1 yıl önce

NurettinYk1

A. E. Harfine dikkat edin

1 yıl önce

elifceylin

Thd children diyor çocuk olacak çocuklar diyor

10 ay önce

eminakks

children çocuklar demek zaten

5 ay önce

adinisenko

jdjehe

10 ay önce

TAKLAKNG2

Aynen

10 ay önce

emrebaguc

Children nasıl çocuklar oluyo

10 ay önce

Erhan590998

Women kadınlar tıpkı men gibi

7 ay önce

KeremYlmaz182500

Duolingo'yu yapanın ", "

4 ay önce

salihaltuntas

Woman kadın , women kadınlar demek bunda tamam. Ama children neden çocuklar olarak çevirdi ve çocuk olarak tercüme edince kabul etmedi orasını anlayamadım .

1 ay önce

Gunnik

Bunu anlayamadim,ingilisce tekrar etmek gerekmiyormu?

4 yıl önce

Duostyle

Hayir efendim sadece turkce yazmalisiniz :)

4 yıl önce

merAdilEyi

Aynen

3 yıl önce

zehebmah

'Çocuklar ve kadınlar' niye olmıyo bide 'the' ne demek?

3 yıl önce

merAdilEyi

Malllar ya

3 yıl önce

merAdilEyi

Aynen

3 yıl önce

burak763142

Her ikisinde s takısı olmayacakmi ikiside cogul olarak kullanilmiz cocuklar ve kadinlar ?

2 yıl önce

MelihYksel1

women kadın womens kadınlar demek degil mi

2 yıl önce

AzraGrer2

Woman kadın women kadınlar demek

9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.