Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The children and the women"

Çeviri:Çocuklar ve kadınlar

0
4 yıl önce

25 Yorum


AdnanErdem1

çocuklar ve kadın yazdım women's yazmıyor çocuklar ve kadınlar dedi.

6
Cevap ver2 yıl önce

Emre524944

Woman=kadın Women=kadınlar

4
Cevap ver6 ay önce

iamoykuclarke

'Women' zaten 'woman' kelimesinin çoğuludur. Ek almaz.

2
Cevap ver1 yıl önce

yunus982359

O zaman the neden koyuluyo başına

0
Cevap ver5 ay önce

Zeynur2005

"Women" woman'ın çoğul halidir 's' takısı gelmez

1
Cevap ver10 ay önce

iremkoylahisar

"çocuklar ve bayanlar" olabilir mi ?

2
Cevap ver4 yıl önce

zlem878810

Man nasıl bay değil erkek ise, Woman da Kadın!

0
Cevap ver1 hafta önce

efemir1

B

0
Cevap ver2 yıl önce

cambazdedi

Ne zormuş be

0
Cevap ver1 yıl önce

cambazdedi

Oku oku soru işaretleri bitmiyor

0
Cevap ver1 yıl önce

tabletzeyn

kadinlar olmasi icin es "s" takasi gelmesi gerekmiyormu / womens gibi anlamadim yardimci olurmusunuz

0
Cevap ver1 yıl önce

yasin964863

Woman kadınlar demek s takısı gelmez women e stakısı gelir tekildir ama woman çoğul hali

0
Cevap ver1 ay önce

Erennl4

çocuklar ve kadinlar

0
Cevap ver1 yıl önce

Nurettin121

Evet olabilir

0
Cevap ver1 yıl önce

Nurettin121

Hata kimde

0
Cevap ver1 yıl önce

Dogukan548012

Iyi film ismi olur :)))

0
Cevap ver1 yıl önce

ElifBarlaz

benim mikrafonum yok nasıl yapabilirim

0
Cevap ver1 yıl önce

Dolunay331240

Bayanlar "ladies"ama bu "women" yani bayanlar olmaz

0
Cevap ver1 yıl önce

NurettinYk1

A. E. Harfine dikkat edin

0
Cevap ver10 ay önce

elifceylin

Thd children diyor çocuk olacak çocuklar diyor

0
Cevap ver6 ay önce

eminakks

children çocuklar demek zaten

0
Cevap ver1 ay önce

adinisenko

jdjehe

0
Cevap ver6 ay önce

TAKLAKNG2

Aynen

0
Cevap ver6 ay önce

emrebaguc

Children nasıl çocuklar oluyo

0
Cevap ver6 ay önce

Erhan590998

Women kadınlar tıpkı men gibi

0
Cevap ver3 ay önce