Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Скажи їй, що ми любимо її."

Переклад:Tell her that we love her.

0
1 рік тому

4 коментарі


Fb8U1
Fb8U1

Марто, зверніть увагу, що хоч that i what можуть перекладатись однаково - "Що", проте це різні частини мови і означають вони не одне і те ж. That - сполучник Що, what - займенник Що. Детальніше: easy-english.com.ua розділи: Підрядні сполучники та Питальні займенники.

3
Відповісти11 рік тому

Me_Dik
Me_Dik

дякую) зрозуміло)

1
Відповісти1 рік тому

Me_Dik
Me_Dik

чому не правильно tell her what we love her, адже What також означає Що?

0
Відповісти1 рік тому

SergiyMarc

Настільки сильно любиш, що сам сказати не можеш?

0
Відповісти8 місяців тому