"Скажи їй, що ми любимо її."

Переклад:Tell her that we love her.

2 роки тому

4 коментарі


Fb8U1
Fb8U1

Марто, зверніть увагу, що хоч that i what можуть перекладатись однаково - "Що", проте це різні частини мови і означають вони не одне і те ж. That - сполучник Що, what - займенник Що. Детальніше: easy-english.com.ua розділи: Підрядні сполучники та Питальні займенники.

2 роки тому

Me_Dik
Me_Dik

дякую) зрозуміло)

2 роки тому

Me_Dik
Me_Dik

чому не правильно tell her what we love her, адже What також означає Що?

2 роки тому

SergiyMarc

Настільки сильно любиш, що сам сказати не можеш?

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.