Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The children eat fruit."

Çeviri:Çocuklar meyve yerler.

0
4 yıl önce

64 Yorum


FatihKaka

The children eat fruit - çocuklar meyve yer. Neden burda çocuklar dediğini açıklarmısınız

13
Cevap ver44 yıl önce

ProtecteR

Child=çocuk Children=çocuklar

48
Cevap ver14 yıl önce

BerraDilsi

Child=çocuk children=çocuklar

6
Cevap ver2 yıl önce

sila-celikel

child sadece çocuk demek bunun çoğul hali s takısı değilde children olarak kullanılır

1
Cevap ver2 yıl önce

AyeNazKars

Children kullanilmis

0
Cevap ver10 ay önce

heda642757

Merhaba ben şüheda bengü 10 yaşındayım 5.sınıfa gidiyorum burda bize bir sürü çocuktan bahsetmiş bu yüzden çocuklar demiş birde ( İSTEDİĞİNİZ SORULARI BANA SORABİLİRSİNİZ )

0
Cevap ver7 ay önce

LeylaNazKnay

Çünkü; Child = Çocuk ama ; Children = Çocuklar. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.

0
Cevap ver7 ay önce

VolkanVolk2

The ...

-2
Cevap ver2 yıl önce

fb.arda

child tekil children/childs çoğul

-7
Cevap ver3 yıl önce

beyzagokmen

childs yanlis

7
Cevap ver3 yıl önce

bgbgbggy

çocuklar meyve yiyorlar yazdım kabul olmadı neden??

3
Cevap ver3 yıl önce

manik703

konusur oni

0
Cevap ver3 yıl önce

ErenBilgin2

Çünkü şimdiki zamanı yazmışsın geniş zamanı yani çocuklar meyve yer yazman gerekirdi

0
Cevap ver3 yıl önce

heda642757

Çünkü sen yiyorlar yazdın yer yazacaktın

0
Cevap ver7 ay önce

LeylaNazKnay

Yer olması lazım. Çünkü sen şimdiki zaman kullanmissin. Ama bunun genis zaman olması gerekir. Yardımcı olduysam ne mutlu bana.

0
Cevap ver7 ay önce

hasansemerkand

comment/1632177 linkindeki açıklamalara göre The men eat apples: "Adamlar elma yer" derken apple değilde apples diyorken burada niye "eat fruit" diyoruz. Aynı mantıkla "eat fruits" demek gerekmez mi?

1
Cevap ver1 yıl önce

fb.arda

Bir şey yüzünden ikinci kez testi tamamlıyorum. Yardımcı olabilecek bir Moderatör bulabilirmiyim?

0
Cevap ver3 yıl önce

BerraDilsi

Evet yardım A git

0
Cevap ver2 yıl önce

silask1234

Cocuk meyve yer diye yazdim yanlis dedi

0
Cevap ver3 yıl önce

derekizz

Cocuklar olmasi lazimmis silask1234

-1
Cevap ver2 yıl önce

savas0553

Abe child cocuk ama childiren demiyor ki

0
Cevap ver3 yıl önce

ozge838653

Şu sesli dinleme şeyisindeki kadinin soyledikleri daha anlasilir olsa keske

0
Cevap ver2 yıl önce

sudenaz757553

Aynen

0
Cevap ver2 yıl önce

Sudenaz981322

the kelimesi nedir ki yani hiçbir anlama gelmediği halde söylüyorlar

0
Cevap ver2 yıl önce

zorlubatuhan

çocukalr neden

0
Cevap ver2 yıl önce

bekir645626

Bebeler meyve yer :D

0
Cevap ver2 yıl önce

sude_g

Burada 'fruit' kelimesinin başında neden 'a' yok

0
Cevap ver2 yıl önce

eylul58779

Child deseniz s takısı gelmek zorunda

0
Cevap ver2 yıl önce

VolkanVolk2

Have fiili oluş bildirir not olumsuz cümle

0
Cevap ver2 yıl önce