1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The children eat fruit."

"The children eat fruit."

Çeviri:Çocuklar meyve yerler.

February 10, 2014

41 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

fatihkasska

The children eat fruit - çocuklar meyve yer. Neden burda çocuklar dediğini açıklarmısınız

June 16, 2014

nudona.suko

Child=çocuk Children=çocuklar


BerraDilsi

Child=çocuk children=çocuklar


Ekrem360837

Nudona.suko bu cümleyi yazmıştı. Sen ise onu taklit ediyorsun


sila-celikel

child sadece çocuk demek bunun çoğul hali s takısı değilde children olarak kullanılır


AyeNazKars

Children kullanilmis


heda642757

Merhaba ben şüheda bengü 10 yaşındayım 5.sınıfa gidiyorum burda bize bir sürü çocuktan bahsetmiş bu yüzden çocuklar demiş birde ( İSTEDİĞİNİZ SORULARI BANA SORABİLİRSİNİZ )


cumali54752

Çünkü çocuk zamirdir


cumali54752

Lan cumali benim ismim


LeylaNazKnay

Çünkü; Child = Çocuk ama ; Children = Çocuklar. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.


bgbgbggy

çocuklar meyve yiyorlar yazdım kabul olmadı neden??


hasansemerkand

comment/1632177 linkindeki açıklamalara göre The men eat apples: "Adamlar elma yer" derken apple değilde apples diyorken burada niye "eat fruit" diyoruz. Aynı mantıkla "eat fruits" demek gerekmez mi?


fb.arda

Bir şey yüzünden ikinci kez testi tamamlıyorum. Yardımcı olabilecek bir Moderatör bulabilirmiyim?


BerraDilsi

Evet yardım A git


silask1234

Cocuk meyve yer diye yazdim yanlis dedi


savas0553

Abe child cocuk ama childiren demiyor ki


ozge838653

Şu sesli dinleme şeyisindeki kadinin soyledikleri daha anlasilir olsa keske


Sudenaz981322

the kelimesi nedir ki yani hiçbir anlama gelmediği halde söylüyorlar


bekir645626

Bebeler meyve yer :D


sude_g

Burada 'fruit' kelimesinin başında neden 'a' yok


eylul58779

Child deseniz s takısı gelmek zorunda


VolkanVolk2

Have fiili oluş bildirir not olumsuz cümle


Arya...

Meyve yerine yanlışlıkla meyva yazdım kabul etmedi


TeknologAd

yanlis cumle kurulmus


simay2007

...................................... ( ne diye bilirim ki)


Keremcaner2

The bu cumledeki gorevi ne?


tamam834030

Tekil s takısı yok


.b.altasow

ses olarak yanlış söylüyorlar anlaşılmıyor yanlış olarak kabul ediyor


AlperenGultepe

Sanki yemek yerler dermiş gibi telaffuz ediyor.


heda642757

Ben the children eat fruit diyorum kabul etmiyor neden birisi bana anlatabilirmi ???


Bilgin727981

anlamı çocuk olmuyormu? 's' takısı gelmemiş ki anlamadım


SerapKanbu2

E takisi gelince çoğul olur


MehmetAliS601352

Az önceki soru da Fruit= meyve suyu kabul etti şimdi de meyve kabul ediyor yapıcağınız işin...


Aliye830566

Aslında meyve yer olcak yanlış


tolga812513

The children eats fruit.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.