"Thechildreneatfruit."

Çeviri:Çocuklar meyve yerler.

4 yıl önce

41 Yorum


FatihKaka

The children eat fruit - çocuklar meyve yer. Neden burda çocuklar dediğini açıklarmısınız

4 yıl önce

ProtecteR

Child=çocuk Children=çocuklar

4 yıl önce

BerraDilsi

Child=çocuk children=çocuklar

3 yıl önce

sila-celikel

child sadece çocuk demek bunun çoğul hali s takısı değilde children olarak kullanılır

3 yıl önce

AyeNazKars

Children kullanilmis

1 yıl önce

heda642757

Merhaba ben şüheda bengü 10 yaşındayım 5.sınıfa gidiyorum burda bize bir sürü çocuktan bahsetmiş bu yüzden çocuklar demiş birde ( İSTEDİĞİNİZ SORULARI BANA SORABİLİRSİNİZ )

11 ay önce

LeylaNazKnay

Çünkü; Child = Çocuk ama ; Children = Çocuklar. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.

11 ay önce

bgbgbggy

çocuklar meyve yiyorlar yazdım kabul olmadı neden??

3 yıl önce

manik703

konusur oni

3 yıl önce

ErenBilgin2

Çünkü şimdiki zamanı yazmışsın geniş zamanı yani çocuklar meyve yer yazman gerekirdi

3 yıl önce

heda642757

Çünkü sen yiyorlar yazdın yer yazacaktın

11 ay önce

LeylaNazKnay

Yer olması lazım. Çünkü sen şimdiki zaman kullanmissin. Ama bunun genis zaman olması gerekir. Yardımcı olduysam ne mutlu bana.

11 ay önce

hasansemerkand

comment/1632177 linkindeki açıklamalara göre The men eat apples: "Adamlar elma yer" derken apple değilde apples diyorken burada niye "eat fruit" diyoruz. Aynı mantıkla "eat fruits" demek gerekmez mi?

2 yıl önce

fb.arda

Bir şey yüzünden ikinci kez testi tamamlıyorum. Yardımcı olabilecek bir Moderatör bulabilirmiyim?

3 yıl önce

BerraDilsi

Evet yardım A git

3 yıl önce

silask1234

Cocuk meyve yer diye yazdim yanlis dedi

3 yıl önce

savas0553

Abe child cocuk ama childiren demiyor ki

3 yıl önce

ozge838653

Şu sesli dinleme şeyisindeki kadinin soyledikleri daha anlasilir olsa keske

3 yıl önce

sudenaz757553

Aynen

2 yıl önce

Sudenaz981322

the kelimesi nedir ki yani hiçbir anlama gelmediği halde söylüyorlar

3 yıl önce

zorlubatuhan

çocukalr neden

3 yıl önce

bekir645626

Bebeler meyve yer :D

3 yıl önce

sude_g

Burada 'fruit' kelimesinin başında neden 'a' yok

2 yıl önce

eylul58779

Child deseniz s takısı gelmek zorunda

2 yıl önce

VolkanVolk2

Have fiili oluş bildirir not olumsuz cümle

2 yıl önce

HRANUROZDEMR

Ama çocuk olmalı

2 yıl önce

BurakFIRTI

Hatalı

2 yıl önce

Arya...

Meyve yerine yanlışlıkla meyva yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

cansu852583

Hsj

2 yıl önce

ramazanakbulut0

peki childrens ne oluyor

2 yıl önce

TeknologAd

yanlis cumle kurulmus

2 yıl önce

simay2007

...................................... ( ne diye bilirim ki)

2 yıl önce

Keremcaner2

The bu cumledeki gorevi ne?

2 yıl önce

tamam834030

Tekil s takısı yok

2 yıl önce

.b.altasow

ses olarak yanlış söylüyorlar anlaşılmıyor yanlış olarak kabul ediyor

1 yıl önce

AlperenGultepe

Sanki yemek yerler dermiş gibi telaffuz ediyor.

1 yıl önce

heda642757

Ben the children eat fruit diyorum kabul etmiyor neden birisi bana anlatabilirmi ???

11 ay önce

Bilgin727981

anlamı çocuk olmuyormu? 's' takısı gelmemiş ki anlamadım

10 ay önce

osmannuri141872

çocuklar meyva yer

10 ay önce

SerapKanbu2

E takisi gelince çoğul olur

8 ay önce

MehmetAliS601352

Az önceki soru da Fruit= meyve suyu kabul etti şimdi de meyve kabul ediyor yapıcağınız işin...

2 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.