"The children eat fruit."

Çeviri:Çocuklar meyve yerler.

4 yıl önce

64 Yorum


FatihKaka

The children eat fruit - çocuklar meyve yer. Neden burda çocuklar dediğini açıklarmısınız

4 yıl önce

ProtecteR

Child=çocuk Children=çocuklar

4 yıl önce

BerraDilsi

Child=çocuk children=çocuklar

2 yıl önce

sila-celikel

child sadece çocuk demek bunun çoğul hali s takısı değilde children olarak kullanılır

2 yıl önce

AyeNazKars

Children kullanilmis

1 yıl önce

heda642757

Merhaba ben şüheda bengü 10 yaşındayım 5.sınıfa gidiyorum burda bize bir sürü çocuktan bahsetmiş bu yüzden çocuklar demiş birde ( İSTEDİĞİNİZ SORULARI BANA SORABİLİRSİNİZ )

9 ay önce

LeylaNazKnay

Çünkü; Child = Çocuk ama ; Children = Çocuklar. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.

9 ay önce

VolkanVolk2

The ...

2 yıl önce

fb.arda

child tekil children/childs çoğul

3 yıl önce

beyzagokmen

childs yanlis

3 yıl önce

bgbgbggy

çocuklar meyve yiyorlar yazdım kabul olmadı neden??

3 yıl önce

manik703

konusur oni

3 yıl önce

ErenBilgin2

Çünkü şimdiki zamanı yazmışsın geniş zamanı yani çocuklar meyve yer yazman gerekirdi

3 yıl önce

heda642757

Çünkü sen yiyorlar yazdın yer yazacaktın

9 ay önce

LeylaNazKnay

Yer olması lazım. Çünkü sen şimdiki zaman kullanmissin. Ama bunun genis zaman olması gerekir. Yardımcı olduysam ne mutlu bana.

9 ay önce

hasansemerkand

comment/1632177 linkindeki açıklamalara göre The men eat apples: "Adamlar elma yer" derken apple değilde apples diyorken burada niye "eat fruit" diyoruz. Aynı mantıkla "eat fruits" demek gerekmez mi?

2 yıl önce

fb.arda

Bir şey yüzünden ikinci kez testi tamamlıyorum. Yardımcı olabilecek bir Moderatör bulabilirmiyim?

3 yıl önce

BerraDilsi

Evet yardım A git

2 yıl önce

silask1234

Cocuk meyve yer diye yazdim yanlis dedi

3 yıl önce

derekizz

Cocuklar olmasi lazimmis silask1234

2 yıl önce

savas0553

Abe child cocuk ama childiren demiyor ki

3 yıl önce

ozge838653

Şu sesli dinleme şeyisindeki kadinin soyledikleri daha anlasilir olsa keske

3 yıl önce

sudenaz757553

Aynen

2 yıl önce

Sudenaz981322

the kelimesi nedir ki yani hiçbir anlama gelmediği halde söylüyorlar

2 yıl önce

zorlubatuhan

çocukalr neden

2 yıl önce

bekir645626

Bebeler meyve yer :D

2 yıl önce

sude_g

Burada 'fruit' kelimesinin başında neden 'a' yok

2 yıl önce

eylul58779

Child deseniz s takısı gelmek zorunda

2 yıl önce

VolkanVolk2

Have fiili oluş bildirir not olumsuz cümle

2 yıl önce

HRANUROZDEMR

Ama çocuk olmalı

2 yıl önce

BurakFIRTI

Hatalı

2 yıl önce

Arya...

Meyve yerine yanlışlıkla meyva yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

cansu852583

Hsj

2 yıl önce

ramazanakbulut0

peki childrens ne oluyor

2 yıl önce

TeknologAd

yanlis cumle kurulmus

2 yıl önce

simay2007

...................................... ( ne diye bilirim ki)

2 yıl önce

Keremcaner2

The bu cumledeki gorevi ne?

1 yıl önce

tamam834030

Tekil s takısı yok

1 yıl önce

.b.altasow

ses olarak yanlış söylüyorlar anlaşılmıyor yanlış olarak kabul ediyor

1 yıl önce

AlperenGultepe

Sanki yemek yerler dermiş gibi telaffuz ediyor.

1 yıl önce

heda642757

Ben the children eat fruit diyorum kabul etmiyor neden birisi bana anlatabilirmi ???

9 ay önce

Bilgin727981

anlamı çocuk olmuyormu? 's' takısı gelmemiş ki anlamadım

8 ay önce

osmannuri141872

çocuklar meyva yer

8 ay önce

SerapKanbu2

E takisi gelince çoğul olur

6 ay önce

berkkursat

fruits okuyo ama kabul etmiyo

4 yıl önce

Luciujj

Fruits demiyo Children yerine they getir mesela they -s takisi almaz

4 yıl önce

ilkaypekdo

Aynen

4 yıl önce

osmanliyaselam

Bende ole okumuyor

2 yıl önce

MustafaCan974306

Beyler bana bu the olayını anlatırmısınız coğul anlamınamı gelıyor

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

The fruit=meyveyi (belirli bir meyve), fruit=meyve (herhangi bir meyve)

4 yıl önce

OkanAtik

food anladım ya. speaker çok kötü

3 yıl önce

canamur33

Aynen bende food anladim

3 yıl önce

osmanozdag

the children = çocuk .. ilginc

3 yıl önce

AbdulkadirKun

The children eat fruits demesi gerekmez mi

3 yıl önce

MustafaEfe10

TDK nin yeni basinina gore meyve meyva olmaliydi

3 yıl önce

ErsinKo1

Meyva yazdım kabul etmedi, şaka gibi :)

3 yıl önce

NurselNur

Aynen kabul etmez diye meyve yazmadım :)

1 yıl önce

ekrem041

meyve yazacagıma meyva yazıyorm kabule etmıyor hıc turkceden anlamıyorlar bunu yapanlar..

3 yıl önce

heda642757

Çünkü bir sürü çocuktan bahsetmiş biz (İSTEDİĞİNİZ SORULARI BANA SORA BİLİRSİNİZ)☺

9 ay önce

38begum

Meyveyi dedim yanlıs diooooooo

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

The fruit=meyveyi, fruit=meyve

4 yıl önce

HasanAcar1

The childrun ne dedim kabul etti değişik

4 yıl önce

osturuk

cümlenin sonunda çoğul ifade yok

4 yıl önce

kussra.kilic

We diyorum kabul ediyo he diyorum ediyo

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.