Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kadınlar ve kızlar okurlar."

Çeviri:The women and the girls read.

4 yıl önce

38 Yorum


mucalt

Benim kafama takilan "s" takisi. Onceki bolumlerde genis zamanlarda fiiller he she it 'de "s" takisi alirlar dendi. The boy ve the girl de he she it gibi kabul etmeliyiz dendi. Oyle yaptim ama kabul etmedi

4 yıl önce

mucalt

"The women and the girls reads " cevabimi kabul etmedi.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

he she it alir yani TEKIL olan 3. sahislar. burada kadinLAR ve kizLAR cogul (yani they gibi dusunebilirsiniz)

4 yıl önce

b0c3k

Ben bildiğimi de karıştırdım readS nasıl oldu zaten özneler gerekli -s takısını aldı

4 yıl önce

oguzhan31

etmez çünkü read yerine reads yazmışsın

3 yıl önce

zeybilteo

Normal çünkü girls they oluyo ve sadece he she it öznelerinde s takısı var.

4 ay önce

ferhat80930

bencede

1 yıl önce

elif397646

Reads yerine read yazsaydiniz kabul ederdi buyuk ihtimal

6 ay önce

MehmetArif4

They olduklari için .

3 yıl önce

zizi35

Man: adam, men; adamlar woman: kadin, women: kadinlar.. s takisi gelmez turkce gibi dusunmeyin.. Onlar (kadinlar ve kizlar) kitap okur.. gibi dusunun..

3 yıl önce

NisanurDuy

Aynen hakısın

9 ay önce

MahirAkdum

neden "the women and the girls ARE read" dogru degil ? am is are neden konmuyor ?

7 ay önce

zeybilteo

Çünkü bu geniş zaman ve geniş zamanda am is are yok.

4 ay önce

35merve

Woman diye yazilmiyor mu kadin

3 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Tekil hali "Woman" çoğul hali "women"

2 yıl önce

Droxly
Droxly

Bunu öğrendiğim iyi oldu, habire karıştırıyordum :)

2 yıl önce

NisanurDuy

Ne farkı var

9 ay önce

zeybilteo

Woman kadın, women kadınlar

4 ay önce

TrkMuzaffer

Woman yazdın yalnıslıkla kabul etmedi neden

2 yıl önce

ZehraBalc5

Women ve woman arasındaki fark nedir acaba?

1 yıl önce

zeybilteo

Woman kadın, women kadınlar demek de ondan

4 ay önce

sSrDc1

The woman and the girls read cumlemi kabul etmedi

3 ay önce

BATU715837

Benim anlamadigım read önce gelmiyicekmi niye grils den sonra

2 ay önce

ulayce

Allah askina beynim kazan gbi oldu women she demek neden cogul olmadi reads

4 yıl önce

szn_belieber

reads i çoğullarda kullanmıyoruz he, she de kullanıyoruz :))

4 yıl önce

ataerkil63

doğru ya fiilin çoğulumu olurmuş :) bende daha bu soruyu soracaktım jeton düştü şimdi. çok basit hatalar yapıyoruz

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

women cogul yani "they"

4 yıl önce

35merve

Ya allah askina kadin nasil yaziliyor

3 yıl önce

memarat

Woman

3 yıl önce

Elif.33

bu woman olcaktı

3 yıl önce

ibrahimzde5

Bunu yazdım women olcak dıye kabul etmedi

3 yıl önce

buskrgz

The koymasakta olmuyo mu yaa

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olur ama o zaman ikisine de koymayacaksiniz. boylece genel olarak kadinlar ve kizlar anlamina gelir

4 yıl önce

umutaxoy58

The womans neden olmadi ki ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bazi kelimelerin cogulu duzensizdir, womans diye bir sey yok

4 yıl önce

Celomelo

tşkler

3 yıl önce

ErkanSazak

the women and the men read neden yanlış? kadınlar ve erkekler okur değilmi manası

4 yıl önce

goobles
goobles

Cümlede "erkekler" değil "kızlar" diyor.

4 yıl önce