1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do we have a calendar?"

"Do we have a calendar?"

Çeviri:Bizim bir takvimimiz var mı?

February 10, 2014

10 Yorum


eness.kpc

Soru cumlesi yapar. "Do"yu bir elinle kapat istersen tekrar oku. Bizim bir takvimimiz var olacak.


tlgbzkrt

Bu cümlede "do" nun ne amaçla kullanıldığını anlayamadım. Var mıdır bir açıklayan?


jahnson.fo

arkadasim senin kafani karistiran I have got konusu ama bu cumleyi soylede kullanabilirsin have we got a calender? ikisi arasinda fark yok do we have a calender bunlar ayni seyler


cinnnn1111

Benimde kafamı " do " karıştırdı


UgurGundogmus

Bizim bir takvim var mı dedim yanlış dedi ☺


osman495738

Soru oldugunu unuttum cumlenin basina -do- gecince ne oluyor


entiler

Bildigim gadariyla genis zamanda do soru ve olumsuz cumlelerde yardimci fiil olumsuz don't doesn't soruda basda do does


Cengiz915059

Az önce yazdım özellikle bir koymadım kabul etmedi Senin takvimin var mı sorusu cevap do you have a calendar Bizim bir takvimimiz var mı sorusu do we have a calendar cevabı ile do we have a calendar sorusu türkçe zeviri bizim bir takvimimiz var mı. Garip!?! Bir önceki soruda yazdığını bir sonraki sorularda çürütüyor


hamdi501343

Mı ekini ayrı yazmayınca hata veriyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.