"Bemutatta az új főnököt."

Fordítás:She has introduced the new boss.

February 10, 2014

14 hozzászólás


Mathieus01

he introduced the new boss - ennek is jónak kéne lenni, egyszerű múltra utal a magyar mondat! (és persze she-vel is)

February 10, 2014

Zottyosi

Ez a témakör a Present Perfectről szól, ne legyél már speciális.

May 11, 2015

radnaitomi

Így van, Ha nem fogadja el, jelentsd!

February 10, 2014

vasvariistvan

Tőlem elfogadta.

May 17, 2019

KuruczTom

Presented-ni embert nem lehet?

February 14, 2014

radnaitomi

De, lehet. Kicsit hivatalosabb forma.

February 14, 2014

honvedp

he has introduced me the new boss - miért nem jó?

April 27, 2015

Zottyosi

Mert az azt jelenti, hogy "bemutatott engem, az új főnököt".

May 11, 2015

ootelo

Ok, akkor hogyan fordítod ugyanebben az igeidőben azt, hogy bemutatta nekem az új főnököt? A magyar mondat nem egyértelmű. Bemutatni mindig egy adott személynek/személyeknek szoktunk vkit. Pl. Nekem, neked, neki, nekünk... Vagy itt az a szitu, h berángatta 1 nagy előtérbe a főnököt, mondta, h itt az új boss, csak éppen senkit sem érdekelt? :) Nagyon életszerű!

September 8, 2015

LajosAsper

He is introduced the new boss. Nem fogadta el. Miért?

September 11, 2015

radnaitomi

Mert az 'is introduced' szenvedő szerkezet, azt jelentené: 'ő be lett mutatva'.

  • be + 3. alak = szenvedő

  • have + 3. alak = present perfect igeidő

September 11, 2015

BallaJulia

en azt irtam: He had introduced the new boss. Ez miert nem jo? Meselhetem is. Nem?

September 28, 2015

Szogabaha

He had introduced befejezett múlt idő, ami előidejűséget fejez ki. Nem tudom, hogy még aktuális-e :)

January 2, 2016

IstvnSimon5

He is introduce the new boss, miért nem jó? Miért He's fogadja el?

December 4, 2016
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.