1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "İsviçre harika!"

"İsviçre harika!"

Çeviri:Die Schweiz ist toll!

September 14, 2016

12 Yorum


furkhan

Ülke adına neden artikel geliyor? Mesela bu kurstaki Spanien'in önünde neden bir artikel bulunmuyordu eğer geliyorsa?


alex.schuch

das Deutschland, das Österreich, das Spanien; die Schweiz, die Türkei, die Niederlande; der Iran, der Yemen

Deutschland ist toll. Die Schweiz ist toll. Der Iran ist toll.


ilan795087

Österreich yazarken artikel istemiyorsun da bunda neden istiyor bu program


MeinKalt

Auf gelirse der, akkusativ'de die. Eyvallah anladım


Mustafa279685

Die Schweiz ist toll! Spanien ist toll ???


BKaanAtak

Die schweiz ist perfekt yada wunderbar olmaz mi illa toll mü olacak`?


BKaanAtak

Onuda gectim bana ögretirken Der Schweiz ve Der türkei ayri olarak artikelle yazilir dediler isvicre cogul mu ki.. die kullanayim..


Selcen_Ozturk

çoğullukla alakası yok, Schweiz ın artikeli die, bunun sebebi falan yok :)


BKaanAtak

Peki uzatmak gibi olmasin ama neden grüße aus der Schweiz ve der Türkei diyoruz? madem die?


Selcen_Ozturk

aus dan sonra dativ kullanildığından


zelah13

Die Turkei -> Türkiye Der Turkei, ->Türkiye'den

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.