Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"İsviçre harika!"

Çeviri:Die Schweiz ist toll!

0
1 yıl önce

7 Yorum


BKaanAtak

Die schweiz ist perfekt yada wunderbar olmaz mi illa toll mü olacak`?

0
Cevap ver1 yıl önce

BKaanAtak

Onuda gectim bana ögretirken Der Schweiz ve Der türkei ayri olarak artikelle yazilir dediler isvicre cogul mu ki.. die kullanayim..

0
Cevap ver1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çoğullukla alakası yok, Schweiz ın artikeli die, bunun sebebi falan yok :)

0
Cevap ver1 yıl önce

BKaanAtak

Peki uzatmak gibi olmasin ama neden grüße aus der Schweiz ve der Türkei diyoruz? madem die?

0
Cevap ver1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

aus dan sonra dativ kullanildığından

0
Cevap ver1 yıl önce

MeinKalt

Auf gelirse der, akkusativ'de die. Eyvallah anladım

0
Cevap ver1 yıl önce

furkhan

Ülke adına neden artikel geliyor? Mesela bu kurstaki Spanien'in önünde neden bir artikel bulunmuyordu eğer geliyorsa?

0
Cevap ver1 yıl önce