"İsviçre harika!"

Çeviri:Die Schweiz ist toll!

September 14, 2016

4 Yorum

Konu önem sırasına göre

MeinKalt

Auf gelirse der, akkusativ'de die. Eyvallah anladım

December 24, 2016

furkhan

Ülke adına neden artikel geliyor? Mesela bu kurstaki Spanien'in önünde neden bir artikel bulunmuyordu eğer geliyorsa?

January 31, 2017

BKaanAtak

Die schweiz ist perfekt yada wunderbar olmaz mi illa toll mü olacak`?

September 14, 2016

ilan795087

Österreich yazarken artikel istemiyorsun da bunda neden istiyor bu program

September 8, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.