Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Your shirt is dirty and gray."

Tłumaczenie:Wasza koszula jest brudna i szara.

2 lata temu

7 komentarzy


tomkers

poszarzała czemu źle?

2 lata temu

flakozaurus

Dlaczego nie może być szara i brudna

2 lata temu

Emwue
Emwue

Ponieważ infrastruktura informatyczna Duolingo nie ma sposobu na odróżnienie, czy pomyliłeś znaczenie 'gray' i 'dirty', czy odwróciłeś je ponieważ tak ci lepiej kolokowało – dlatego musisz zawsze zachować kolejność (n.p.)przymiotników w zdaniu na Duolingo, nawet jeśli ich odwrócenie nie ma znaczenia w „normalnym życiu”. ;)

Pamiętaj, że ludzie uczą się tu podstaw, niektórzy mogą naprawdę nie wiedzieć, co znaczą te słowa.

2 lata temu

Martyna739800

Dlaczego zamiast "Twoja" jest "wasza". Myślałam że your oznacza Twój/Twoja/Twoje.

11 miesięcy temu

duolingo_wicky

"You" to 2 osoba w obu liczbach :)

4 miesiące temu

miki357894

Przecież nie kliknołę odpowiedzi

9 miesięcy temu

9l1d3

A jak w liczbie mnogiej bedzie::your??

6 miesięcy temu