"Цей хлопець їсть хліб."

Переклад:The boy eats bread.

2 роки тому

10 коментарів


AndrewKho

Так

8 місяців тому

VamnomasRa

Галіме речення полна ...па

5 місяців тому

marygold500759

чому eating?

2 місяці тому

1234567890759738

Чому eats a не eat

9 місяців тому

iqwE7

Вона він воно пишеться (eats) а коли я то пишеться (eat)

5 місяців тому

Anna556899

Тому що хлопець— він, з закінченнчм с

9 місяців тому

DRQq6

А що треба писати в речнях таких ? EAT EATS

8 місяців тому

Channel260571

Тому що завжди якщо займенник 3 особи однини до дієслова додається "s".

7 місяців тому

VitaHolybk

Але якщо цей хлопець,то має бути this.А the boy це не цей хлопець,а просто хлопець.

2 роки тому

nbp35

Yes

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.