"Etek ne renk?"

Çeviri:What color is the skirt?

February 10, 2014

51 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

Hasanayc

"What is color the skirt" dedim kabul etmedi. Nasıl bileceğiz "is" ile "color" un yerlerini ? Lütfen yardımcı olun.

August 15, 2014

sumerya2

What color is the skirt olmalı


ahmetingilizce

senin dediğin etek renktir ne olmuş ? o yüzden what color is the skirt olur


VuralYeily

what color us the skirt


AhmetBayat

which niye olmuyor diyen olmamis cokmu bariz what oldugu :)


dogadoga2

Ne renk diyor what olması gerek which hangi demek


OLIVIAJOHN4880

Hangi-hangisi demek Which


coded01

What is the skirt color ? Neden olmaz ?


turquoise_sky

The olmasa olmaz mi, buyuk bi grammer hatasi mi olur.


AliErenUla

bilinen bir etek oldugunu gosterdigimiz icin sanirim


maviYODA

Bence hayır olmaz.


MahmutYazc

The olunca "etegin" manasina gelir diye the kullanmayayim dedim. "Etegin rengi ne?" derken cumleyi nasil kuruyoruz ?


Selcen_Ozturk

the olunca nasil "etegin" manasina gelsin?!! "etegin ne renk"teki "etegin" ne demek? "senin etegin". The ile bu anlami vermek imkansiz. onun icin your gerekli


MehmetAliBey7733

Etek ne renk diye türkçe soruyor "What color the skirt" yazıyorum what color is the skirt olmalı diyor. Sence?


sudeturkcan

Biz ogrenirken bir nesneden ikinci kez bahsedilirken the kullanilir diye ogreniyoruz. Bence the kullanilmasada olurdu


akbayt

Bende kararsız kaldım. Fakat, ortada belirli bi etek yoksa cümle anlamsız olur diye "the" kullandım.


aslilix

What color is skirt neden ommadi biri cevaplayabilirmi the ne alak burda


mustafasamedy

What color is the skirt? What is color the skirt?

arasındaki farkı açıklarmısınız.


umutugr

Burda ozne etek degil renktir o yuzden soru sorma mantığına gore" is" öznenin önüne yani color un önüne gelie


uur_tygr

What about is the book? yanlışken bunun doğrusu niye böyle


IlkerAtabay007

"what is the colour of skirt" niye olmuyor ?


maviYODA

The yazmamızı istiyor yazmayınca yanlıs diyor. O zaman BU etek be renk demesi gerekmiyormu :)


ADEM495496

Hepinize Kolay gelsin arkadaşlar


Emreondev

Bir örnek daha vardi benzer yapida, ikisi arasindaki farki aciklayabilir misiniz?

Etek ne renk? Kitap ne hakkında?

What color is the skirt? What is the book about?

Farki aciklarsaniz cok sevinirim


TayfunYein

the ya ihtiyaç olmadan da bu cümle olur geliyor bana lütfen biri cevap verebilir mi ?


Selcen_Ozturk

belli olmayan bir etegin rengini sorabilir misin?soramazsin, o yuzden the'siz tamamen anlamsiz olur


ugurbyrm

Bu the olayında hep sıkıntı yaşıyorum hayırlısı.


Fadime51

ortada belli bi etek yoksa the kullanilmaz eger belli bir etekten soz ediliyorsa "etegin" deriz


ademekinci

The gerekiyor cunku belli bir eteğin rengi soruluyor.


maviYODA

O zaman soruda BU etek ne renk demeliydi bence


OkanYavuz1

"which color is the skirt" neden olmadı açıklar mısınız


iutku86

neden "what is the colour of skirt?" yanlış oluyor.


tmehran

burada "belli" olma durumu eteğin görülebilir bir yerde olması mı yoksa üzerine konuşulan spesifik bir eteğin var olması mı?


ZeyBegKav

The yazmadim diye saymadi


atksnow

Which olmasi için sınırlı bir şeyden bahsetmesi lazim. What sınırsız olan seçenekler de kullanılır. Bu da bir ingilizce grammer kuralidir.


_Yeshim_

Açıklamanı biraz daha açar mısın?? " Sınırsız renk var " mı diyorsun??


OLIVIAJOHN4880

What is color the skirt neden olmuyor?


eczaci8863

is ile the yi neden kullanıyoruz yardım edebilirmisiniz arkadaşlar


jale450580

Ya çok saçma the eteğin anlamına geliyordu bu yüzden yaptığım yanlışlar oldu kaç defa. şimdi the diyor tekrar kafam karıştı


Fateh2323

The sikinti bir olay ha


Mertsayin61

What is the color skirt ? Neden olmuyor


hasanaknc4

The yı koymadım yanlış saydı


MehmetAliBey7733

Etek ne renk? Diye soruyor "What color the skirt" yazıyorum what color is the skirt olmalı diyor. Gerçekten öyle olmalı mı?


elasham

Araya bosluk kaldi o sebeple dogru saymadi benim cevabi


sumerya2

color degil de aklımda colour diye kalmış sonradan öğrendim biri Amerikan digeri İngiliz İngilizcesi imiş


Melisalison

''The skirt'' diyor o zaman belirtmesi lazım değil mi? yani ''Eteği ne renk?'' anlamında olması... The kullanmadan olamaz mı?...........


Selcen_Ozturk

"etegi ne renk"teki "etegi" ne demek? "onun etegi". The ile bu anlami vermek imkansiz. onun icin his ya da her gerekli. anlamlara dikkat


SARSILMA

Kesinlikle hatalı.. which sorusu ile sorulabilir.. renkler bilinmiyor olsaydı o zaman what ile sorulabilirdi............ Soru hatalıdır..


MatheasMonte

What is color of skirt? Anlam bozuluyor mu?


ekin58

the olmadan günlük dilde kullanabiliriz bence

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.