"Etek ne renk?"

Çeviri:What color is the skirt?

4 yıl önce

39 Yorum


AhmetBayat

which niye olmuyor diyen olmamis cokmu bariz what oldugu :)

4 yıl önce

dogadoga2

Ne renk diyor what olması gerek which hangi demek

2 yıl önce

OLIVIAJOHN4880

Hangi-hangisi demek Which

6 ay önce

Hasanayc

"What is color the skirt" dedim kabul etmedi. Nasıl bileceğiz "is" ile "color" un yerlerini ? Lütfen yardımcı olun.

4 yıl önce

ahmetingilizce

senin dediğin etek renktir ne olmuş ? o yüzden what color is the skirt olur

3 yıl önce

VuralYeily

what color us the skirt

9 ay önce

MahmutYazc

The olunca "etegin" manasina gelir diye the kullanmayayim dedim. "Etegin rengi ne?" derken cumleyi nasil kuruyoruz ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

the olunca nasil "etegin" manasina gelsin?!! "etegin ne renk"teki "etegin" ne demek? "senin etegin". The ile bu anlami vermek imkansiz. onun icin your gerekli

4 yıl önce

sudeturkcan

Biz ogrenirken bir nesneden ikinci kez bahsedilirken the kullanilir diye ogreniyoruz. Bence the kullanilmasada olurdu

3 yıl önce

akbayt

Bende kararsız kaldım. Fakat, ortada belirli bi etek yoksa cümle anlamsız olur diye "the" kullandım.

4 yıl önce

coded01

What is the skirt color ? Neden olmaz ?

3 yıl önce

turquoise_sky

The olmasa olmaz mi, buyuk bi grammer hatasi mi olur.

3 yıl önce

AliErenUla

bilinen bir etek oldugunu gosterdigimiz icin sanirim

10 ay önce

maviYODA

Bence hayır olmaz.

2 yıl önce

aslilix

What color is skirt neden ommadi biri cevaplayabilirmi the ne alak burda

3 yıl önce

mustafasamedy

What color is the skirt? What is color the skirt?

arasındaki farkı açıklarmısınız.

10 ay önce

UmutUGUR3

Burda ozne etek degil renktir o yuzden soru sorma mantığına gore" is" öznenin önüne yani color un önüne gelie

5 ay önce

IlkerAtabay007

"what is the colour of skirt" niye olmuyor ?

3 yıl önce

maviYODA

The yazmamızı istiyor yazmayınca yanlıs diyor. O zaman BU etek be renk demesi gerekmiyormu :)

2 yıl önce

ademekinci

The gerekiyor cunku belli bir eteğin rengi soruluyor.

4 yıl önce

maviYODA

O zaman soruda BU etek ne renk demeliydi bence

2 yıl önce

uur_tygr

What about is the book? yanlışken bunun doğrusu niye böyle

3 yıl önce

OkanYavuz1

"which color is the skirt" neden olmadı açıklar mısınız

3 yıl önce

iutku86

neden "what is the colour of skirt?" yanlış oluyor.

3 yıl önce

tmehran

burada "belli" olma durumu eteğin görülebilir bir yerde olması mı yoksa üzerine konuşulan spesifik bir eteğin var olması mı?

2 yıl önce

ZeyBegKav

The yazmadim diye saymadi

1 yıl önce

atksnow

Which olmasi için sınırlı bir şeyden bahsetmesi lazim. What sınırsız olan seçenekler de kullanılır. Bu da bir ingilizce grammer kuralidir.

11 ay önce

ADEM495496

Hepinize Kolay gelsin arkadaşlar

11 ay önce

OLIVIAJOHN4880

What is color the skirt neden olmuyor?

6 ay önce

eczaci8863

is ile the yi neden kullanıyoruz yardım edebilirmisiniz arkadaşlar

2 ay önce

TayfunYein

the ya ihtiyaç olmadan da bu cümle olur geliyor bana lütfen biri cevap verebilir mi ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

belli olmayan bir etegin rengini sorabilir misin?soramazsin, o yuzden the'siz tamamen anlamsiz olur

4 yıl önce

ugurbyrm

Bu the olayında hep sıkıntı yaşıyorum hayırlısı.

3 yıl önce

Fadime51

ortada belli bi etek yoksa the kullanilmaz eger belli bir etekten soz ediliyorsa "etegin" deriz

4 yıl önce

Melisalison

''The skirt'' diyor o zaman belirtmesi lazım değil mi? yani ''Eteği ne renk?'' anlamında olması... The kullanmadan olamaz mı?...........

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"etegi ne renk"teki "etegi" ne demek? "onun etegi". The ile bu anlami vermek imkansiz. onun icin his ya da her gerekli. anlamlara dikkat

4 yıl önce

SARSILMA

Kesinlikle hatalı.. which sorusu ile sorulabilir.. renkler bilinmiyor olsaydı o zaman what ile sorulabilirdi............ Soru hatalıdır..

3 yıl önce

MatheasMonte

What is color of skirt? Anlam bozuluyor mu?

4 yıl önce

BerraCildan

Kesinlikle evet

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.