1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The women drink water."

"The women drink water."

Fordítás:A nők vizet isznak.

February 10, 2014

18 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

vvjudit

az én fülem rossz? ...mert nem hallom mi a különbség a kiejtésben a woman és a women között! :( ...és ezen elment már pár életem :(

February 24, 2014

Marton126

A kiejtés ugyan az, csak az írás más.

November 13, 2014

paizsjulia

Akkor figyeld az iget. Ha van -s vagy -es vegzodese akkor az alany E/3- ben van (itt woman)

December 6, 2014

LaraStt

Én sem

March 7, 2018

Livi913783

A womant ugy kell mondani hogy women a woment azt ugy hogy wimin

August 8, 2019

johika

Én pont így vagyok És énis pont így érzek

April 16, 2014

dandyi

Szerintem ez a fordítás is jó, amennyiben mégsem várom a magyarázatot.

February 26, 2014

radnaitomi

Nem írtad ide, mi a te fordításod, így nem tudjuk megmondani, jó-e...

February 26, 2014

ULJh2

Magyar fül nehezen tesz különbséget a women és a woman között, de "paizsjulia" írta, az igét kell figyelni, mert women drink, de woman drinks. Az s-t előbb kihalljuk.

April 8, 2018

PeterArvai

Woman ejtsd: vumen. A women ejtsd: vumin. Első nő, a második nők.

February 25, 2014

radnaitomi
  • woman - ejtsd: "vumön"

  • women - ejtsd: "vimin"

Persze ez nem teljesen pontos, mert magyar betűkkel nem lehet leírni az angol szavakat, hiszen az angol sok olyan hangot használ, amit a magyar nyelv nem ismer. A fenti kettő max az a leírás, ami legjobban közelíti magyar hangokkal az angolt.

Itt van pontosan a kiejtés:

  • woman /ˈwʊmən/

  • women /ˈwɪmɪn/

http://dictionary.cambridge.org/dictionary/british/woman_1?q=woman#

February 26, 2014

juhasz_agi

miért nők mért nem nő

February 27, 2014

radnaitomi

Olvass kicsit vissza, fentebb már szóba került ez:

  • woman = nő

  • women = nők

February 27, 2014

Dorcsi1

Mert a "woman" az egyesszám a "women" pedig többesszám.

April 14, 2014

7laci7

Hol van az az 's.

March 15, 2014

radnaitomi

Sehol. De nem is kell. Olvasd végig ezt a megbeszélést, már szóba került, hogy miért.

March 15, 2014

KatonaNra

Én sem ez sz@r

April 8, 2019

dodooo1

Èn úgy hallottam hogy: woman :((

December 6, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.