"The women drink water."

Fordítás:A nők vizet isznak.

4 éve

20 hozzászólás


vvjudit

az én fülem rossz? ...mert nem hallom mi a különbség a kiejtésben a woman és a women között! :( ...és ezen elment már pár életem :(

4 éve

johika

Én pont így vagyok És énis pont így érzek

4 éve

paizsjulia

Akkor figyeld az iget. Ha van -s vagy -es vegzodese akkor az alany E/3- ben van (itt woman)

3 éve

LaraStt

Én sem

7 hónapja

dandyi

Szerintem ez a fordítás is jó, amennyiben mégsem várom a magyarázatot.

4 éve

radnaitomi

Nem írtad ide, mi a te fordításod, így nem tudjuk megmondani, jó-e...

4 éve

PeterArvai

Woman ejtsd: vumen. A women ejtsd: vumin. Első nő, a második nők.

4 éve

radnaitomi
  • woman - ejtsd: "vumön"

  • women - ejtsd: "vimin"

Persze ez nem teljesen pontos, mert magyar betűkkel nem lehet leírni az angol szavakat, hiszen az angol sok olyan hangot használ, amit a magyar nyelv nem ismer. A fenti kettő max az a leírás, ami legjobban közelíti magyar hangokkal az angolt.

Itt van pontosan a kiejtés:

  • woman /ˈwʊmən/

  • women /ˈwɪmɪn/

http://dictionary.cambridge.org/dictionary/british/woman_1?q=woman#

4 éve

7laci7

Hol van az az 's.

4 éve

radnaitomi

Sehol. De nem is kell. Olvasd végig ezt a megbeszélést, már szóba került, hogy miért.

4 éve

ULJh2
ULJh2

Magyar fül nehezen tesz különbséget a women és a woman között, de "paizsjulia" írta, az igét kell figyelni, mert women drink, de woman drinks. Az s-t előbb kihalljuk.

6 hónapja

juhasz_agi

miért nők mért nem nő

4 éve

radnaitomi

Olvass kicsit vissza, fentebb már szóba került ez:

  • woman = nő

  • women = nők

4 éve

Dorcsi1

Mert a "woman" az egyesszám a "women" pedig többesszám.

4 éve

hi.im.panni

Ez rendhagyó többesszámú mondat , engem is megtévesztett :)

4 éve

A.v.Schneider

szerintem a kiejtése nem sikerült jól...

4 éve

dodooo1

Èn úgy hallottam hogy: woman :((

3 éve

Renta198171

Nő vagy nők ?

8 hónapja

WrbelAndre

Nem értem hogy hol itt a tõbbes szám?

2 hónapja

WrbelAndre

Én azt īrtam a nõ vizet (isznak)īgy adta ki a gép.

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.