1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ögrenciler çalışmalarını sun…

"Ögrenciler çalışmalarını sunarlar."

Çeviri:The students present their work.

February 10, 2014

21 Yorum


rasitabanoz

neden "works" değil de "work"?

June 6, 2014

Murat_ARIKAN

Work iş çalışma isim anlamında sayılmaz her zaman tekildir.

March 7, 2019

hatice814311

thanks

March 7, 2019

brahimGven8

Evet neden works değil?

January 15, 2019

sukru.ayar

ben de works yaptım,yanlış buldu

June 12, 2014

mkddryldz1957

Calismalar dendigi icin works yaptım bende neden yanlis?

July 5, 2014

MuratBicer

Uzun bir aradan sonra yine ayni hatayi yapip works dedim, hala bir aciklama veya duzeltme yok...

February 17, 2015

KPrxFoVG

Katılıyorum siz yorum yapalı 4 yıl olmuş hala açıklayan bir mod olmamış...

June 13, 2019

hatice814311

Their works değil de their work nasıl oluyo kimse açımlayamadı

September 1, 2018

deti1959

Birkaç öğrenci tek bir proje üzerinde de ortak çalışmış olabilirler, her biri farklı bir çalışma yapmış olabilir. Bu farkı belirtmek için 'their work' veya 'their works' kullanılması gerekir diye düşünüyorum. Yani her iki cevabında kabul edilmesi gerekir.

May 24, 2019

NursemaEmr1

Bu çeviri de kabul edilmeli. Dear duolingo I like your platform, but you should accept this answer.

November 14, 2018

arzu434049

Works deyilde neden work

January 17, 2019

ramazanuzan

Works neden olmuyor. Bu konu hakkında açıklama yapabilecek var mı?

January 30, 2019

nwfnHGR0

Sanatsal çalisma olmadigini nereden biliyoruz????

July 10, 2018

kavkazli17

Ben her zaman s' takiliyorum zaten coğul

July 23, 2018

Lancervirtue

Neden works degil de work oldu

November 10, 2018

erkan976218

Works olacak. Duzeltin lutfen

December 29, 2018

Song9l

the students present their study dedim kabul etmedi study olmaz mı neden yanlış bilen açıklayabilir mi

January 25, 2019

AnlRona

hayatımda ingilizce kadar si..bo.tan bir dil görmedim

July 18, 2019

DEFNE867617

neden work calislarini diyot

September 17, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.