A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Kedd van."

Fordítás:It is Tuesday.

4 éve

6 hozzászólás


noszi

"today is tuesday" csak szerintem jó?

4 éve

blackreactor

Nem csak szerinted. Hibajelentés ment...

4 éve

barnak01
barnak01

én is ezt írtam, de hibának vette

4 éve

gabor.beke1

én is...

4 éve

BernardSzilvia

Most már jóóóóóóóóóóóóó!

4 éve

qbalint

It is Tuesday today-t írtam, mert nekem így tanították. De én inkább a tanáromnak hiszek, mint egy olyan alkalmazásnak, amiben naponta sokat kell csalódnom, mégis tanít.

4 éve