"Kedd van."

Fordítás:It is Tuesday.

February 10, 2014

6 hozzászólás

Népszerű témák szerint

noszi

"today is tuesday" csak szerintem jó?

February 10, 2014

blackreactor

Nem csak szerinted. Hibajelentés ment...


barnak01

én is ezt írtam, de hibának vette


BernardSzilvia

Most már jóóóóóóóóóóóóó!


qbalint

It is Tuesday today-t írtam, mert nekem így tanították. De én inkább a tanáromnak hiszek, mint egy olyan alkalmazásnak, amiben naponta sokat kell csalódnom, mégis tanít.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.