"I love the sandwich, thank you."

Fordítás:Imádom a szendvicset, köszönöm.

February 10, 2014

10 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


gelsen51

Szeretem a szendvicset, köszönöm!


harytomi

Imádom a szendvicset, köszönöm neked! Mi a hiba Tomi?


radnaitomi

Semmi. Jó ez is! :)


iboly1

Szia Tomi! Nalam nem fogadta el a koszonom neked reszt.


JHajni

Hát ez egy becsapós mondat, a jelentését tudtam, de ez a thank you a végén bezavart, ezért azt írtam hogy Szeretnék egy szendvicset, köszönöm! Nem is értem hogy gondoltam.... :D


mami607

A kedvelem miért nem jó?


JHajni

Mert az like lenne. A love az a szeretem/imádom


lazar320633

Imádom a szendvicset,köszönöm

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.