"I love the sandwich, thank you."

Fordítás:Imádom a szendvicset, köszönöm!

4 éve

10 hozzászólás


gelsen51

Szeretem a szendvicset, köszönöm!

4 éve

harytomi
harytomi

Imádom a szendvicset, köszönöm neked! Mi a hiba Tomi?

4 éve

radnaitomi

Semmi. Jó ez is! :)

4 éve

iboly1

Szia Tomi! Nalam nem fogadta el a koszonom neked reszt.

4 éve

JHajni

Hát ez egy becsapós mondat, a jelentését tudtam, de ez a thank you a végén bezavart, ezért azt írtam hogy Szeretnék egy szendvicset, köszönöm! Nem is értem hogy gondoltam.... :D

4 éve

mami607

A kedvelem miért nem jó?

4 éve

JHajni

Mert az like lenne. A love az a szeretem/imádom

4 éve

lazar320633

Imádom a szendvicset,köszönöm

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.