A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I love the sandwich, thank you."

Fordítás:Imádom a szendvicset, köszönöm!

0
4 éve

10 hozzászólás


gelsen51

Szeretem a szendvicset, köszönöm!

1
Válasz4 éve

harytomi
harytomi

Imádom a szendvicset, köszönöm neked! Mi a hiba Tomi?

0
Válasz4 éve

radnaitomi

Semmi. Jó ez is! :)

0
Válasz4 éve

iboly1

Szia Tomi! Nalam nem fogadta el a koszonom neked reszt.

0
Válasz4 éve

JHajni

Hát ez egy becsapós mondat, a jelentését tudtam, de ez a thank you a végén bezavart, ezért azt írtam hogy Szeretnék egy szendvicset, köszönöm! Nem is értem hogy gondoltam.... :D

0
Válasz4 éve

mami607

A kedvelem miért nem jó?

0
Válasz4 éve

JHajni

Mert az like lenne. A love az a szeretem/imádom

0
Válasz4 éve

lazar320633

Imádom a szendvicset,köszönöm

0
Válasz2 éve