A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They take the sandwiches."

Fordítás:Elveszik a szendvicseket.

4 éve

17 hozzászólás


derhibogab

az miért nem jó, hogy elfogadják... ???

4 éve

radnaitomi

Mert 'elvenni' és 'elfogadni' két külön szó, és mást is jelent.

4 éve

SantaLaszlo

A take egy görény szó mert millió szituációban használják, főleg Amerikában. jelenthet, hozni-vinni,szállítani, elintézni valamit,stb.

4 éve

Gaurusz.hu
Gaurusz.hu

Egyetértek -"tesvére a többi többjelentésű szónak. Azért használják a angol nyelvben a get/got-ot mert az egyszerűbb.

4 éve

radnaitomi

A "get"-nek szintén milliónyi jelentése van, én emiatt nem nagyon mondanám rá, hogy "egyszerűbb". Mindenesetre a "get the sandwiches" (inkább azt jelenti, "megkapni a szendvicseket"), és a "take the sandwiches" (inkább "elvenni (és elvinni) a szendvicseket") némileg más is jelent.

http://www.oxforddictionaries.com/definition/english/get?q=get

http://www.oxforddictionaries.com/definition/english/take?q=take

4 éve

Lona08

miért nem jó a visznek??

4 éve

sopron95

Miért nem jó a:ők vesznek szendvicseket

4 éve

radnaitomi

mert a 'take' ugyan 'vesz', de elvenni/elvinni értelmeben.

a magyar 'vesznek' sokkal inkább azt jelenti 'vásárolnak', arra a take nem használható.

4 éve

csilla69

és az "elviszik a szendvicseket " miért nem jó?

4 éve

vsara2002

sopron95! Azért mert nem "a/an" hanem "the"

4 éve

Kefekoto

"Ők viszik a szendvicseket" ezt írtam és csak azért fogadta el mert szerinte ők veszik a szendvicseket. Nem vágom teljesen ezt a Take-et

4 éve

arpad.nagykekesi

Kerdes: 'vesznek a szendvocsekbol' mert hibas?

4 éve

Gaurusz.hu
Gaurusz.hu

Ha az ige 1.jelentése visz, utána fog, vesz fogad stb. miért nem erre van az aut. ellenőrzés beállítva?!

4 éve

Gaurusz.hu
Gaurusz.hu

Azért mondtam, hogy egyszerűbb, mert manapság minden ige helyett azt használják! Különben is azt írtam, hogy elviszik a szend.......t

4 éve

HannaBiro

Jó az hogy elveszik a szendvicseket?! Mert nekem elfogadta.

2 éve

Csacsika2

megragadják ?

1 éve

GerleiIstv

Miért nem elviszik... ?

1 hónapja