1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They take the sandwiches."

"They take the sandwiches."

Fordítás:Elveszik a szendvicseket.

February 10, 2014

18 hozzászólás


SantaLaszlo

A take egy görény szó mert millió szituációban használják, főleg Amerikában. jelenthet, hozni-vinni,szállítani, elintézni valamit,stb.


Gaurusz.hu

Egyetértek -"tesvére a többi többjelentésű szónak. Azért használják a angol nyelvben a get/got-ot mert az egyszerűbb.


radnaitomi

A "get"-nek szintén milliónyi jelentése van, én emiatt nem nagyon mondanám rá, hogy "egyszerűbb". Mindenesetre a "get the sandwiches" (inkább azt jelenti, "megkapni a szendvicseket"), és a "take the sandwiches" (inkább "elvenni (és elvinni) a szendvicseket") némileg más is jelent.

http://www.oxforddictionaries.com/definition/english/get?q=get

http://www.oxforddictionaries.com/definition/english/take?q=take


derhibogab

az miért nem jó, hogy elfogadják... ???


radnaitomi

Mert 'elvenni' és 'elfogadni' két külön szó, és mást is jelent.


SzabiEnglish

Es honnan tudom hogy elviszi vagy elveszi?


Lona08

miért nem jó a visznek??


sopron95

Miért nem jó a:ők vesznek szendvicseket


radnaitomi

mert a 'take' ugyan 'vesz', de elvenni/elvinni értelmeben.

a magyar 'vesznek' sokkal inkább azt jelenti 'vásárolnak', arra a take nem használható.


csilla69

és az "elviszik a szendvicseket " miért nem jó?


vsara2002

sopron95! Azért mert nem "a/an" hanem "the"


Kefekoto

"Ők viszik a szendvicseket" ezt írtam és csak azért fogadta el mert szerinte ők veszik a szendvicseket. Nem vágom teljesen ezt a Take-et


arpad.nagykekesi

Kerdes: 'vesznek a szendvocsekbol' mert hibas?


Gaurusz.hu

Ha az ige 1.jelentése visz, utána fog, vesz fogad stb. miért nem erre van az aut. ellenőrzés beállítva?!


Gaurusz.hu

Azért mondtam, hogy egyszerűbb, mert manapság minden ige helyett azt használják! Különben is azt írtam, hogy elviszik a szend.......t


HannaBiro

Jó az hogy elveszik a szendvicseket?! Mert nekem elfogadta.


GerleiIstv

Miért nem elviszik... ?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.