"Theboy'ssuitiswhite."

Fordítás:A fiú öltönye fehér.

4 éve

13 hozzászólás


derhibogab

az miért nem jó, hogy a fiúnak fehér öltönye van ?

4 éve

radnaitomi
  • The boy has a white suit = A fiúnak fehér öltönye van.

  • The boy's suite is white = A fiú öltönye fehér

Még ha az információtartalma ugyanaz is, attól ez még két különböző mondat, az elsőben a fiú az alany, és az állítás az, hogy ő birtokolja (has) azt a fehér öltönyt. A másodikban a mondat alanya az öltöny, amiről azt állítjuk (is), hogy fehér.

4 éve

derhibogab

köszönöm a válaszod!! És köszönöm a többi kérdésemre adott válaszaidat is!

4 éve

radnaitomi

Nagyon szívesen! :) Örülök, ha segített valamit! :)

4 éve

derhibogab

Igen! Rengeteget segítettek!! :) Köszi!!

4 éve

Devourer.

javitsatok ki ha tévedek, de sok játékban meg filmben egyaránt. (pl. Crysis) azt is suitnak nevezi, és elég vicesen hangzana öltönynek. euzt nem lehet öltözetnek is nevezni?

4 éve

silerone

A fiúnak az öltönye fehér. - ez miért nem jó?

4 éve

radnaitomi

Jó az.

4 éve

zetorka

szerintem ez igen magyartalan, soha nem használnám ezt a mondatot magyarul (na jó, természetesen ha valaki pisztolyt tartana a fejemhez az már más eset)

4 éve

kkutika

A 'suit' jelenthet ruhát is, nem?

4 éve

szokemarti

Az s betu a vegen nem fiukat jelent??

4 éve

kkutika

Nem, az birtokos eset!

4 éve

zetorka

boys - fiúk boy's - fiúé

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.