Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"On se bojí svého otce."

Překlad:He is afraid of his father.

0
před 1 rokem

7 komentářů


DavidSuch5

Jak moc mimo jsem s překladem ... "He fears his father." ?

0
Odpovědětpřed 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

To bychom asi uznat meli. Ale je to stupen bani se nekoho o dost vyssi nez "is afraid". To "is afraid" je takove jako ze jste mu odrel auto a on bude nastvanej, tak se bojite. Ale nemate z nej hruzu. To je spise to fear. Tam to vypada, ze mate permanentni strach ze sveho otce, protoze je to schizofreni alkoholik a nevite dne ani hodiny. Nicmene doplnim.

1
Odpovědět1před 1 rokem

DavidSuch5

Aha. Takže trochu chyba ve vyjádření intenzity. V tom případě, lze i "He afraids his father." ???

0
Odpovědětpřed 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

ne to nejde. "afraid" neni sloveso.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

DavidSuch5

Díky.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

miko37

Jak to, že 《afraid》není sloveso?? A co to teda je?

0
Odpovědětpřed 2 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Přídavné jméno. Slovesem v této větě je BE (ve tvaru is).

0
Odpovědětpřed 2 měsíci