Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Цей бренд має успіх."

Переклад:The brand is a success.

1 рік тому

4 коментарі


Svitlan-ka
Svitlan-ka

Артиклі моя біда ))) Чому обов'язково потрібен артикль "а"?

1 рік тому

Nordry
Nordry

У цьому випадку, хоч поняття "успіх" загалом абстрактне, невизначене і незліченне, але ми говоримо про окремий випадок успіху у якійсь певній справі, що робить у такому разі "success" злічуваним (тому можна вжити артикль), але, попри все, залишає його невизначеним (тому й саме неозначений артикль "а" замість "the"). А от коли йдеться про успіх цілком певної особи чи компанії, тоді поняття "success" стає вже не тільки злічуваним, але й визначеним, тоді перед ним вже ставиться означений артикль "the". (ось тут можна подивитися приклади, коли "success" є незлічуваним і вживається без артиклів, а коли вони потрібні: http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/success).

1 рік тому

vek_22

А де загубили дієслово have?

1 рік тому

Nordry
Nordry

Це сталий вираз, який означає "бути успішним" - to be (is, are, was, were) a success (ось кілька загальних прикладів, перепрошую за російський ресурс: http://context.reverso.net/%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%BE%D0%B4/%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9-%D1%80%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9/to+be+a+success).

1 рік тому