A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nobody can avoid death."

Fordítás:Senki sem kerülheti el a halált.

4 éve

9 hozzászólás


IdunLilith218
IdunLilith218

A senki se tudja elkerülni a halált, miért jelzi hibának? A sem és a se egy és ugyanazt jelenti...

3 éve

nyusziagyar

Ha majd bekerül az adatbázisba (mondjuk általad, mert jelentetted) akkor nem fog hibát jelezni. ;)

3 éve

IdunLilith218
IdunLilith218

Köszi :)

3 éve

kogu4
kogu4

v.ö. It is better to avoid that zone. Jobb elkerülni azt a zónát.

3 hónapja

zsorponay

'Nobody can avoid that'.. ?

4 éve

Shibelion

Death, igaz épphogy csak, de lehet hallani a végén az "f"-et.

4 éve

Csita85

érthetetlen a vége. that et értettem én is.

4 éve

peter.birk

Csodás:)

3 éve

Regeee

Ezt ugye úgy is mondhatnánk, hogy "Anybody cannot avoid death." ?

2 éve