"How is your grandmother?"

Çeviri:Büyükannen nasıl?

February 10, 2014

65 Yorum


as.a

anneanne ya da babaanne ingilizcede aynı mı

August 28, 2014

Selcen_Ozturk

evet

September 15, 2014

imanaz1

evet

March 25, 2016

Sude3323

Evet grandmother büyükanne anlamı da var

May 2, 2015

10ur17

Aslında grandmother hem anneanneyi hem de babaanneyi kapsal on dan dolayi ben buyukanne yazdim ama 3 ünü de yaza bilirsiniz

November 15, 2017

bra315962

bence aynı

April 17, 2017

meliskeyif2006

Evet

June 30, 2015

Rabiatoktas

Evt

January 28, 2016

imanaz1

AYNN

March 25, 2016

ercin.mustafa

evet

November 7, 2017

percy955

Grandfather ve grandmother ikisi için farklı.

September 23, 2017

Gizem275705

Evet

December 11, 2017

Abdurrahma145949

Bence konuyu dağıtmayın odaklanın tabi ögrenmek istiyorsanız

August 29, 2015

dilek457934

Nshshshsh nenen nasil dedim kabul etti

December 16, 2015

cicek.gulsah

Anneanne ti kabul etti

July 12, 2015

talhabey42

Arkadaslar nineyi kabul etti :)

November 13, 2015

imanaz1

Nineyi kabul eder

March 25, 2016

MuhsinZeng

"Büyükannen iyi mi?" için "is your grandmother fine" mı demeliyiz?

April 14, 2015

AliUlaDere

ben your yerine ur yazdım bilerek kısaltmak için ama kabul etmedi :c

May 7, 2018

Cemalado

Nenen nasıl yazdım kabul etti :)

June 2, 2016

zkoreken08

Ananen nasıl dedim kabul etmedi yaa

September 30, 2015

StellaMerlo

Çünkü doğrusu anneanne olduğu için kabul etmemiş olabilir.

June 20, 2016

Xanka3

Ninen nasil dedim kabul etti)))

October 10, 2015

imanaz1

zaten ayni sey

March 25, 2016

Berra212853

Söylerken anlaşılmıyor!!!! :-

March 4, 2016

hasan179218

Onceki sorudan yazıyorum

July 31, 2016

hasan179218

Hayır

August 11, 2016

hasan179218

Hayır

August 11, 2016

yusuferen406700

BEN AYNİSİNİ YAZDİM KABUL ETMEDİ

November 27, 2016

nevzat653256

eben nasil yazdim yanlış dedi

October 1, 2017

kubo61

Buyukanne=anneanne

February 24, 2015

meliskeyif2006

Ya benimki yine doğru Allaha şukur

June 29, 2015

BerkayCice

Babaannen nasıl yazdım yanlış dedi doğrusu babaanneniz miş

September 13, 2015

Uzumus

Ninen nasıl yazdım kabul etti

September 23, 2015

DoukanHove

Anaanne yazdım kabul etmedi

March 18, 2016

smeyyeelif3

Bnde deniyeceğim

June 30, 2016

dragotreis

Çok seksidir

August 13, 2017

ipekn.sahan1

Ninen nasıl bence gayet mantıklı

January 21, 2018

AliUlaDere

duolingoyu trollemek için ninen nasıl dedim kabul etti :d

May 7, 2018

AliUlaDere

grandmom'u kabul et bari be :c

May 7, 2018

Ruzi876801

Ninen nasil yazdim aksanlara dikkat yazdi

July 21, 2016

menduvana

"nine" değil "nene" olacak sevgili Duolingo

August 21, 2016

akillikiz_

Bu grandmotheri derken parlak banu gibi ağzını bükmese iyiydi

September 12, 2016

FatihAkta9

Büyükannen kim nasıl sorulur

September 18, 2016

leventodabas

buyukanne nasış yazdım n yı basmadı dıye yanlıs dedı ya

October 9, 2016

mirac492609

Hemen yaparsanız kafanız karışır

November 4, 2016

1234551372

İyiler Allah a şükür siz nasilsiniz gufjdogf

December 1, 2016

KADRELK

soruya bak nenen nasil

December 16, 2016

[aktif olmayan kullanıcı]

    Your yerine yanlışlıkla tour yazmışım yanlış diyo ya gıcık oluyorum harf hatasına laf söylemesine

    December 21, 2016

EmineKavus

    yanlış nerde bulamıyorum yazdığım cümle doğru sanıyorum

    January 2, 2017

mine754115

    babaanne veya anneanne de bu cevapta doğru kabul edilmeli

    May 23, 2017

Mehmetycel16

    Is yerine are gelmeli değil mi çünkü özne your

    August 6, 2017

Rvan14

    Neden are değil de is

    August 15, 2017

Eseryuksel09

    Nasıl bir telaffuz öyle. Ne dediği anlaşılmiyor

    August 23, 2017

Fevzireis

    Grandmother yerine grandfather yazdim :(:(:(:(:(

    August 30, 2017

Fahri80238

    Nenen nasıl dedim, yazım hata var dedi. Çok yazık anadolu türkçesine tercumeedemiyor !

    September 20, 2017

ercin.mustafa

    anlamı ''büyükannen nasıl ?'' demektir

    November 7, 2017

CoolTurk

    how is your grandma.da Dogrudur

    November 11, 2017

ahmet.f.so

    Eben nasıl yazdım kabul etmedi Pişman mıyım? asla

    October 7, 2018

mustafa447093

    bir yerde NİNEM dedim, NENEM olacak dedi, başka soruda NENEN dedim NİNEN olacak dedi

    February 13, 2019

HuseyinAvn5

    Buyukanneniz nasil cevabi neden kabul edilmiyor

    April 3, 2019

hamdi501343

    Ninen nasış cevabını doğru kabul etmesine şaşırdım :))

    April 19, 2019

ferit590521

    Ninen nasil yazdim kabul etti :)

    September 25, 2019
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.