1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "How is your grandmother?"

"How is your grandmother?"

Çeviri:Büyükannen nasıl?

February 10, 2014

83 Yorum


as.a

anneanne ya da babaanne ingilizcede aynı mı


Sude3323

Evet grandmother büyükanne anlamı da var


10ur17

Aslında grandmother hem anneanneyi hem de babaanneyi kapsal on dan dolayi ben buyukanne yazdim ama 3 ünü de yaza bilirsiniz


percy955

Grandfather ve grandmother ikisi için farklı.


Halime6363

Bildiğim kadarıyla aynı


Abdurrahma145949

Bence konuyu dağıtmayın odaklanın tabi ögrenmek istiyorsanız


talhabey42

Arkadaslar nineyi kabul etti :)


imanaz1

Nineyi kabul eder


dilek457934

Nshshshsh nenen nasil dedim kabul etti


MuhsinZeng

"Büyükannen iyi mi?" için "is your grandmother fine" mı demeliyiz?


AliUlaDere

ben your yerine ur yazdım bilerek kısaltmak için ama kabul etmedi :c


Halime6363

Yazılış önemlidir İngilizcede


LimpidFalcon

How is your grandmother


Cemalado

Nenen nasıl yazdım kabul etti :)


cicek.gulsah

Anneanne ti kabul etti


Berra212853

Söylerken anlaşılmıyor!!!! :-


hasan179218

Onceki sorudan yazıyorum


yusuferen406700

BEN AYNİSİNİ YAZDİM KABUL ETMEDİ


nevzat653256

eben nasil yazdim yanlış dedi


meliliys

Ya benimki yine doğru Allaha şukur


BerkayCice

Babaannen nasıl yazdım yanlış dedi doğrusu babaanneniz miş


Uzumus

Ninen nasıl yazdım kabul etti


zkoreken08

Ananen nasıl dedim kabul etmedi yaa


StellaMerlo

Çünkü doğrusu anneanne olduğu için kabul etmemiş olabilir.


Xanka3

Ninen nasil dedim kabul etti)))


imanaz1

zaten ayni sey


DoukanHove

Anaanne yazdım kabul etmedi


smeyyeelif3

Bnde deniyeceğim


ipekn.sahan1

Ninen nasıl bence gayet mantıklı


AliUlaDere

duolingoyu trollemek için ninen nasıl dedim kabul etti :d


AliUlaDere

grandmom'u kabul et bari be :c


Nuray789

"Nenen nasıl" diye çevirdim kabul etti asmxmxl


kubo61

Buyukanne=anneanne


Ruzi876801

Ninen nasil yazdim aksanlara dikkat yazdi


menduvana

"nine" değil "nene" olacak sevgili Duolingo


aklinkalmasin

Bu grandmotheri derken parlak banu gibi ağzını bükmese iyiydi


FatihAkta9

Büyükannen kim nasıl sorulur


leventodabas

buyukanne nasış yazdım n yı basmadı dıye yanlıs dedı ya


mirac492609

Hemen yaparsanız kafanız karışır


1234551372

İyiler Allah a şükür siz nasilsiniz gufjdogf


KADRELK

soruya bak nenen nasil


[aktif olmayan kullanıcı]

    Your yerine yanlışlıkla tour yazmışım yanlış diyo ya gıcık oluyorum harf hatasına laf söylemesine


EmineKavus

    yanlış nerde bulamıyorum yazdığım cümle doğru sanıyorum


mine754115

    babaanne veya anneanne de bu cevapta doğru kabul edilmeli


Mehmetycel16

    Is yerine are gelmeli değil mi çünkü özne your


Rvan14

    Neden are değil de is


Eseryuksel09

    Nasıl bir telaffuz öyle. Ne dediği anlaşılmiyor


Fevzireis

    Grandmother yerine grandfather yazdim :(:(:(:(:(


S.Fahri

    Nenen nasıl dedim, yazım hata var dedi. Çok yazık anadolu türkçesine tercumeedemiyor !


ercin.mustafa

    anlamı ''büyükannen nasıl ?'' demektir


CoolTurk

    how is your grandma.da Dogrudur


ahmet.f.so

    Eben nasıl yazdım kabul etmedi Pişman mıyım? asla


mustafa447093

    bir yerde NİNEM dedim, NENEM olacak dedi, başka soruda NENEN dedim NİNEN olacak dedi


HuseyinAvn5

    Buyukanneniz nasil cevabi neden kabul edilmiyor


hamdi501343

    Ninen nasış cevabını doğru kabul etmesine şaşırdım :))


ferit590521

    Ninen nasil yazdim kabul etti :)


Fatih790028

    Büyük anne ve nine aynı şey


brkylcn

    İzledigim dizi yada filmlerde grandmom diyorlar. Bu yanlis mi?


Bladeoxxx

    Senin büyük annen nasıl bunun neresi yanlış Allahın cezası uygulama


Semih712813

    senin buyuk annen nasil? neden olmuyor


turan510389

    Ananen nasil olmadi...


Cigdem957725

    Buyuk anne yazdim kabul etmedi


Poyraz539772

    Yanşışlıkls 'e' ye bastım laan


Meliss594

    Büyükanne ve babaanne ayni şey değil mi?


SafiyeAygn

    "Büyükannem nasıl yazdım." kabul etmedi.


smet900058

    Eben nasıl yazasım gelmedi değil ;()

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.