"How is your grandmother?"

Çeviri:Büyükannen nasıl?

4 yıl önce

63 Yorum


as.a

anneanne ya da babaanne ingilizcede aynı mı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

4 yıl önce

imanaz1

evet

2 yıl önce

Sude3323

Evet grandmother büyükanne anlamı da var

3 yıl önce

10ur17

Aslında grandmother hem anneanneyi hem de babaanneyi kapsal on dan dolayi ben buyukanne yazdim ama 3 ünü de yaza bilirsiniz

1 yıl önce

bra315962

bence aynı

1 yıl önce

meliskeyif2006

Evet

3 yıl önce

Rabiatoktas

Evt

2 yıl önce

imanaz1

AYNN

2 yıl önce

ercin.mustafa

evet

1 yıl önce

percy955

Grandfather ve grandmother ikisi için farklı.

1 yıl önce

Gizem275705

Evet

1 yıl önce

Tolga880176

Bilmem

11 ay önce

Abdurrahma145949

Bence konuyu dağıtmayın odaklanın tabi ögrenmek istiyorsanız

3 yıl önce

dilek457934

Nshshshsh nenen nasil dedim kabul etti

2 yıl önce

Leylism
1 yıl önce

MuhsinZeng

"Büyükannen iyi mi?" için "is your grandmother fine" mı demeliyiz?

3 yıl önce

AliUlaDere

ben your yerine ur yazdım bilerek kısaltmak için ama kabul etmedi :c

7 ay önce

cicek.gulsah

Anneanne ti kabul etti

3 yıl önce

talhazernek

Arkadaslar nineyi kabul etti :)

3 yıl önce

imanaz1

Nineyi kabul eder

2 yıl önce

Xanka3

Ninen nasil dedim kabul etti)))

3 yıl önce

imanaz1

zaten ayni sey

2 yıl önce

Berra212853

Söylerken anlaşılmıyor!!!! :-

2 yıl önce

Cemalado

Nenen nasıl yazdım kabul etti :)

2 yıl önce

hasan179218

Onceki sorudan yazıyorum

2 yıl önce

hasan179218

Hayır

2 yıl önce

hasan179218

Hayır

2 yıl önce

yusuferen406700

BEN AYNİSİNİ YAZDİM KABUL ETMEDİ

2 yıl önce

kubo61

Buyukanne=anneanne

3 yıl önce

meliskeyif2006

Ya benimki yine doğru Allaha şukur

3 yıl önce

BerkayCice

Babaannen nasıl yazdım yanlış dedi doğrusu babaanneniz miş

3 yıl önce

Uzumus

Ninen nasıl yazdım kabul etti

3 yıl önce

zkoreken08

Ananen nasıl dedim kabul etmedi yaa

3 yıl önce

StellaMerlo

Çünkü doğrusu anneanne olduğu için kabul etmemiş olabilir.

2 yıl önce

DoukanHove

Anaanne yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

smeyyeelif3

Bnde deniyeceğim

2 yıl önce

dragotreis

Çok seksidir

1 yıl önce

nevzat653256

eben nasil yazdim yanlış dedi

1 yıl önce

ipekn.sahan1

Ninen nasıl bence gayet mantıklı

10 ay önce

AliUlaDere

duolingoyu trollemek için ninen nasıl dedim kabul etti :d

7 ay önce

AliUlaDere

grandmom'u kabul et bari be :c

7 ay önce

Ruzi876801

Ninen nasil yazdim aksanlara dikkat yazdi

2 yıl önce

menduvana

"nine" değil "nene" olacak sevgili Duolingo

2 yıl önce

akillikiz_

Bu grandmotheri derken parlak banu gibi ağzını bükmese iyiydi

2 yıl önce

FatihAkta9

Büyükannen kim nasıl sorulur

2 yıl önce

leventodabas

buyukanne nasış yazdım n yı basmadı dıye yanlıs dedı ya

2 yıl önce

mirac492609

Hemen yaparsanız kafanız karışır

2 yıl önce

1234551372

İyiler Allah a şükür siz nasilsiniz gufjdogf

2 yıl önce

KADRELK

soruya bak nenen nasil

1 yıl önce

[aktif olmayan kullanıcı]

    Your yerine yanlışlıkla tour yazmışım yanlış diyo ya gıcık oluyorum harf hatasına laf söylemesine

    1 yıl önce

EmineKavus

    yanlış nerde bulamıyorum yazdığım cümle doğru sanıyorum

    1 yıl önce

mine754115

    babaanne veya anneanne de bu cevapta doğru kabul edilmeli

    1 yıl önce

Mehmetycel16

    Is yerine are gelmeli değil mi çünkü özne your

    1 yıl önce

Rvan14

    Neden are değil de is

    1 yıl önce

Eseryuksel09

    Nasıl bir telaffuz öyle. Ne dediği anlaşılmiyor

    1 yıl önce

Fevzireis

    Grandmother yerine grandfather yazdim :(:(:(:(:(

    1 yıl önce

Fahri80238

    Nenen nasıl dedim, yazım hata var dedi. Çok yazık anadolu türkçesine tercumeedemiyor !

    1 yıl önce

ercin.mustafa

    anlamı ''büyükannen nasıl ?'' demektir

    1 yıl önce

CoolTurk

    how is your grandma.da Dogrudur

    1 yıl önce

ahmet.f.so

    Eben nasıl yazdım kabul etmedi Pişman mıyım? asla

    2 ay önce
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.