"Ben bir elma yiyorum."

Çeviri:Ich esse einen Apfel.

September 15, 2016

5 Yorum


Keremgkc

Niye einen, niye eine veya ein degil

September 15, 2016

Selcen_Ozturk

essen fiili akkusativ haldeki nesnelerle kullanılır. "Apfel" maskülen/eril bir isim. Bu durumda akkusativ halde "einen Apfel" oluyor.

September 15, 2016

california_55

neresi yanlış

September 29, 2016

Rabiaenyuv

Gerçekten çok karışık Aynı aynı aynı biz bunları nasıl ayıracağız

June 26, 2019

Rabiaenyuv

Ein eine einen bütün her şeyi doğru biliyorum bir tek buralarda takılıyorum yanlış alıyorum deli olacağım neredeyse

June 26, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.