Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He reads a book."

Çeviri:O bir kitap okur.

4 yıl önce

24 Yorum


M.Cemr0

Eğer dikatli dinlerseniz ya da sesiz bir ortamdaysanız ''He reads a book'' dediğini anlarsınız

1 yıl önce

Funda449564

İphone

8 ay önce

Emre971453

s takısını a ile birleşik ulamayla söylemiş duymadım

10 ay önce

melikes91

She der gibi geliyor sesi

1 yıl önce

muhammedal812392

ulan okur ile okuyor un lafını yapıyor ban aq

1 yıl önce

smiling_destiny

geniş zaman ile şimdiki zamanın kullanım alanlarını iyi biliyorsanız, Makale veya parçanın gidişine göre "okuyor" diyebilirsiniz. Ama yeni öğreniyorsanız bu dediklerimi unutun

4 yıl önce

harunnisa

O kitap okur

4 yıl önce

BeratKutlu

Sadece bastım daireye hiçbişey demedim doğru diye kabul etti :)

4 yıl önce

SenaKaya5

Kelimeleri yanlis yere koyuncada yanlis diyor serefsiz...

2 yıl önce

Msllm

''S'' takısını unuttuk of

2 yıl önce

-famizuon808-

kelime kelime yazın

2 yıl önce

xeyale95

Neden read olmuyor neden s yaziyorlar?? Unumushum(

1 yıl önce

yagmurceylan

çünkü kendinden bahsetseydi read yazardı fakat bu soruda ondan bahsettiği için reads yazıyor.

1 yıl önce

Fatimenur3

Berat Kutluca Çünkü bu duolingo bir maldan öte

1 yıl önce

byrmahmet

o bir kitap okuyor dedim yanlış edi

4 yıl önce

BerkeAydn

Reads fiili genis zaman bildiriyor

4 yıl önce

EmreZobi

A yi bir diye saymican fiilerde

2 yıl önce

alikosar1

bana da

2 yıl önce

Yiit853080

He/She read a book

7 ay önce

kerzey9

bende o kitap okuyor dedimyanlış dedi

4 yıl önce

Yiit853080

He/She read book

7 ay önce

Solmaz62

Offfff

3 yıl önce

AsyeMur1

Dogru

3 yıl önce

barancsgo0

siktiklerim ananananananananananannızı 63stayle

2 yıl önce