A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Van egy híd a házunk előtt."

Fordítás:There is a bridge in front of our building.

4 éve

4 hozzászólás


BarbaraTal1

Nem kell a "the". Az "in front of" egy kifejezés, magyarul sem mondjuk, hogy a házunk "az" elött.

4 éve

peter.birk

There is a Bridge in the front of our House . - igy miért nem jó?

4 éve

bsumi

Ha van birtokos névmás (our), az már határozottá teszi a tárgyat, nem kell pluszban a "the" is elé. (Our sg = a mi valamink)

4 éve

barnak01
barnak01

Gondolom jelentetted, mert már elfogadja. : )

4 éve