1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das geht mich nichts an."

"Das geht mich nichts an."

Çeviri:Bu beni ilgilendirmez.

September 15, 2016

6 Yorum


ersanbeyaz

Beni ilgilendirmez i kabul etmedi.

September 15, 2016

aybuketonbul

Çünkü o zaman gizli özne var ve "o beni ilgilendirmez" demiş oluyorsun. Ama nedense "das" için "bu" demezsen kabul etmiyor.

October 5, 2016

reyhansivis

"an" tam olarak ne

August 10, 2017

Selim309436

angehen : ilgili olmak anlamında bütün bir fiil , tek başına 'an' olarak düşünme

August 23, 2017

humetin

Bu beni hiç ilgilendirmiyor.

December 2, 2017

ICouldntFind

Abiciğim her yerdesin ya :"D

April 7, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.