"Das geht mich nichts an."

Çeviri:Bu beni ilgilendirmez.

September 15, 2016

7 Yorum
Tartışma kilitli.


ersanbeyaz

Beni ilgilendirmez i kabul etmedi.


aybuketonbul

Çünkü o zaman gizli özne var ve "o beni ilgilendirmez" demiş oluyorsun. Ama nedense "das" için "bu" demezsen kabul etmiyor.


reyhansivis

"an" tam olarak ne


SelimKaptan72

angehen : ilgili olmak anlamında bütün bir fiil , tek başına 'an' olarak düşünme


humetin

Bu beni hiç ilgilendirmiyor.


VelionaVollerei

Abiciğim her yerdesin ya :"D


[aktif olmayan kullanıcı]

    Neden nicht değil de nichts?

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.