"She has water."

Çeviri:Onun suyu var.

4 yıl önce

26 Yorum


BerraIpek

O suya sahip dedim aynı şey değil mi?

3 yıl önce

BatuRiss

onda su var olmuyormu?

10 ay önce

incikin_
incikin_

Evet, bu şekilde de çevirebiliriz.

10 ay önce

taner575496

Beynim yandi

2 hafta önce

kandorfeyta

O bir suya sahip diyorum neden kabul olmuyor ?

4 yıl önce

KeremPeten

Birebir cevirisi o suya sahip demek, turkce es anlamlilarini yazmislar, onun suyu var vb gibi. His gelemez cunku his onun demek, his den sonra bir isim gelir his book his car gibi

3 yıl önce

neclagunes3

Anlamadim

8 ay önce

RecepDolum

Var in ingilizce karsiligi has mi oluyor yani

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Sadece "var" derseniz karşılığı "Thereis/There are" yapısıdır.

There is a cat in the garden.
=Bahçede bir kedi var.

"have" ile kullanırsanız sahiplik/aitlik anlamı verir:

I have a cat.
=(Benim) bir kedim var.

2 yıl önce

SemaCan2

Onun suyu var

1 yıl önce

muhammed881765

Has / have nin arasındaki fark ne

2 ay önce

Damla792696

Anlamları aynı ancak have- I, you, they ile kullanılır. Has- She, he, it ile kullanılır.

1 ay önce

cyprusduff

Burada has ne oluyor

4 yıl önce

ege_rasim52

3 tekil kişide(he-she-it) "have" yani sahip olmak "has" diye yazılır

3 yıl önce

12melis12

Sahiplik eki

3 yıl önce

SEN741165

SAHİPLİK

8 ay önce

Kasim459280

Onun suyu var la o suya sahip arasinda ne fark var neresi yanlis cevirinin

5 ay önce

Zeynep7602
Zeynep7602

Suyu dediği için waterin basına the gelmeli bu yanlış.

3 ay önce

elif4836

Has normalde ara bağlaç olarak kullanılmıyormuydu?

2 ay önce

Min_erva0

Mother anladim :/

1 ay önce

cihat37985

Eyer has varsa su have varsa suyu diye biliyom ben

1 ay önce

Aydn468452

onun suyu var dedim kabul etmedi

4 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.