1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She has water."

"She has water."

Çeviri:Onun suyu var.

February 10, 2014

31 Yorum


BerraIpek

O suya sahip dedim aynı şey değil mi?

December 8, 2014

kandorfeyta

O bir suya sahip diyorum neden kabul olmuyor ?


PINARPOTTER

Bir diyebilmen için "a" kelimesi bulunması lazım


KeremPeten

Birebir cevirisi o suya sahip demek, turkce es anlamlilarini yazmislar, onun suyu var vb gibi. His gelemez cunku his onun demek, his den sonra bir isim gelir his book his car gibi


RecepDolum

Var in ingilizce karsiligi has mi oluyor yani


incikin_

Sadece "var" derseniz karşılığı "Thereis/There are" yapısıdır.

There is a cat in the garden.
=Bahçede bir kedi var.

"have" ile kullanırsanız sahiplik/aitlik anlamı verir:

I have a cat.
=(Benim) bir kedim var.


BatuRiss

onda su var olmuyormu?


incikin_

Evet, bu şekilde de çevirebiliriz.


cyprusduff

Burada has ne oluyor


ege_rasim52

3 tekil kişide(he-she-it) "have" yani sahip olmak "has" diye yazılır


elif4836

Has normalde ara bağlaç olarak kullanılmıyormuydu?


muhammed881765

Has / have nin arasındaki fark ne


Damla792696

Anlamları aynı ancak have- I, you, they ile kullanılır. Has- She, he, it ile kullanılır.


sla608901

Ben onun suyu var dedim yanlıs dedi


Defne811099

Onun su var olmaz ondan onun suyu var olucak anlamamamiz normal insanlik hali


ehriSertba

"Onun suyu var " diyorum. Yanlis oluyor. "Su onda" diye cevap yaziyor.. "su onda" yaziyorum. Kabul etmiyor. Dogru cevabin "onun suyu var"diye cevapliyor. Anlamadim gitti


dontlearnthere

Aynısını yazdım yanlış diyor


ayeYlmaz681998

Var bazen has bazen have neden oluyor


ErsinEyin

Yanlışlıkla had yazdım


xxx171054

Has ve Have farki ne


Elif533519

Arkadaşlar cümlenin aynısı söylencek tercüme edilmeyecek!!!!


MIZIKA3

Algılamıyor... (Doğru olduğuna rağmen.. Tek bir sorum var; NEDEN?????

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.