Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She has water."

Çeviri:Onun suyu var.

0
4 yıl önce

21 Yorum


BerraIpek

O suya sahip dedim aynı şey değil mi?

8
Cevap ver3 yıl önce

BatuRiss

onda su var olmuyormu?

2
Cevap ver9 ay önce

incikin_
incikin_

Evet, bu şekilde de çevirebiliriz.

0
Cevap ver9 ay önce

kandorfeyta

O bir suya sahip diyorum neden kabul olmuyor ?

1
Cevap ver3 yıl önce

KeremPeten

Birebir cevirisi o suya sahip demek, turkce es anlamlilarini yazmislar, onun suyu var vb gibi. His gelemez cunku his onun demek, his den sonra bir isim gelir his book his car gibi

1
Cevap ver3 yıl önce

neclagunes3

Anlamadim

0
Cevap ver7 ay önce

RecepDolum

Var in ingilizce karsiligi has mi oluyor yani

1
Cevap ver3 yıl önce

incikin_
incikin_

Sadece "var" derseniz karşılığı "Thereis/There are" yapısıdır.

There is a cat in the garden.
=Bahçede bir kedi var.

"have" ile kullanırsanız sahiplik/aitlik anlamı verir:

I have a cat.
=(Benim) bir kedim var.

6
Cevap ver2 yıl önce

SemaCan2

Onun suyu var

1
Cevap ver1 yıl önce

cyprusduff

Burada has ne oluyor

0
Cevap ver4 yıl önce

ege_rasim52

3 tekil kişide(he-she-it) "have" yani sahip olmak "has" diye yazılır

5
Cevap ver3 yıl önce

12melis12

Sahiplik eki

0
Cevap ver3 yıl önce

SEN741165

SAHİPLİK

0
Cevap ver6 ay önce