"She has water."

Çeviri:Onun suyu var.

4 yıl önce

23 Yorum


BerraIpek

O suya sahip dedim aynı şey değil mi?

4 yıl önce

BatuRiss

onda su var olmuyormu?

1 yıl önce

incikin_
incikin_

Evet, bu şekilde de çevirebiliriz.

1 yıl önce

kandorfeyta

O bir suya sahip diyorum neden kabul olmuyor ?

4 yıl önce

Haydar659541

'A' yok orda

1 ay önce

PINARPOTTER

Bir diyebilmen için "a" kelimesi bulunması lazım

5 gün önce

KeremPeten

Birebir cevirisi o suya sahip demek, turkce es anlamlilarini yazmislar, onun suyu var vb gibi. His gelemez cunku his onun demek, his den sonra bir isim gelir his book his car gibi

4 yıl önce

RecepDolum

Var in ingilizce karsiligi has mi oluyor yani

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Sadece "var" derseniz karşılığı "Thereis/There are" yapısıdır.

There is a cat in the garden.
=Bahçede bir kedi var.

"have" ile kullanırsanız sahiplik/aitlik anlamı verir:

I have a cat.
=(Benim) bir kedim var.

2 yıl önce

cyprusduff

Burada has ne oluyor

4 yıl önce

ege_rasim52

3 tekil kişide(he-she-it) "have" yani sahip olmak "has" diye yazılır

4 yıl önce

12melis12

Sahiplik eki

3 yıl önce

SemaCan2

Onun suyu var

1 yıl önce

elif4836

Has normalde ara bağlaç olarak kullanılmıyormuydu?

5 ay önce

muhammed881765

Has / have nin arasındaki fark ne

4 ay önce

Damla792696

Anlamları aynı ancak have- I, you, they ile kullanılır. Has- She, he, it ile kullanılır.

3 ay önce

sla608901

Ben onun suyu var dedim yanlıs dedi

3 hafta önce

Defne811099

Onun su var olmaz ondan onun suyu var olucak anlamamamiz normal insanlik hali

2 gün önce

ehriSertba

"Onun suyu var " diyorum. Yanlis oluyor. "Su onda" diye cevap yaziyor.. "su onda" yaziyorum. Kabul etmiyor. Dogru cevabin "onun suyu var"diye cevapliyor. Anlamadim gitti

1 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.