"Köszön."

Fordítás:She says hello.

4 éve

30 hozzászólás


Lorenzoo8

Nem azért a húsz fillérért de ez azt jelenti, hogy "ő mondja helló"

Nincs erre egy normális szavuk ami azt jelenti hogy : köszön?

3 éve

kapos
kapos

"Greet": üdvözöl. De az tárgyas ige, nem mondják csak úgy, hogy "he greets". Szóval: nem, nincs.

3 éve

Dorka263737

Nincs

8 hónapja

GborHeiszl

He says hello. Szerintem ő köszön. Vagy nem?

4 éve

SankoNero

leszoktuk hagyni magyarban, pontosabban már a "köszön"-be benne van. (én) köszönök, (te) köszönsz, (ő) köszön Csak az angolban ezt ki kell rakni.

4 éve

petra.fura

Szerintem is de a köszön és a megköszön között mi a különbség ?

4 éve

mokaficek81

Én úgy gondolom hogy a köszön : hello, a megköszön: thank you

4 éve

kisboszi26

" She says goodbye. "ez nem egy köszönési forma?

4 éve

LiliMszros

végül is, mind a három esetben köszön...

2 éve

Kovacsgabor

"He speaks hello" is választható volt, magyarosan ezt is úgy fordítanám le, h "köszön"

4 éve

KozmaRezsn

Y

3 éve

reindll

He is greeting is jo

3 éve

gaborszu

he is greeting -et nem fogadja el. :(

3 éve

gotaTemesv

Szerintem az ő köszönre bármelyik formának jónak kell lennie a hello-tól a good evening-ig,ugyanis nincs meghatározva az időpont. Tehát he says bármit.

2 éve

dont_tread_on_me
dont_tread_on_me

"He greets" ?

2 éve

d.zoli

hello,hi goodbye,bye,good morning,good evening,good afternoon,good night,és még sorolhatnánk...ez még mindig "béta"

3 éve

panitimarta

Én meg még azt hittem hogy valamit megköszönre érti...

2 éve

mullner.janos

A goodbye mi a nyavalyáért nem köszönés?

1 éve

asvanyi

"He says greeting." nem jó?

1 éve

Fanni785393

Say, hello miért nem jó?

1 éve

bandirek

A goodbye elköszönés, nem köszönés. Van különbség.

1 éve

Marcsi172561

Ha már először rosszul válaszoltam, betűnként beírtam a megadott helyes választ, mégsem enged tovább, hiába írtam újra és újra. Legalább ötször. Mi a teendő?

1 éve

SzcsiKatal

én lemásoltam a helyes választ, ÉS AZT MÁSOLTAM VISSZA!!!DE mindég ugyan azt írja ki, amit ÉN BEMÁSOLOK!!! és hogy az rossz. PEDIG AZ ÖVÉT MÁSOLOM BE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 éve

dandearpad

!?

1 éve

Martybet
Martybet

Nem jő, Köszön = Thanks. "She says hello" = Ő mondja, hello

1 éve

Nferi

Ezt azért javítani kéne.

11 hónapja

Margit320447

Nem egyértelmű hogy a köszönet alatt sz üdvözlést vagy a hálát érti

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.