1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sen sağlıklı mısın ?"

"Sen sağlıklı mısın ?"

Çeviri:Bist du gesund?

September 15, 2016

6 Yorum


Dilara278878

Neden ist yerine bist kullanmamız gerekıyor


Selcen_Ozturk

fiilin çekimi öyle

  • ich bin
  • du bist
  • er/sie/es ist
  • wir sind
  • ihr seid
  • sie/Sie sind

ulduz881595

Sie-o ve sie-onlar aynı yazıldığı için bazen karıştırıyorum ist'le sind'i((( amma yine de teşekkür ederim açıklama için ❤ bilmiyordum ben de


yamanbey

Peki neden du bist degilde bis du oluyor ?


MustafaSha918690

Çünkü soru cümlesi kuruyoruz


Quatsssccch

Hast du Gesundheit neden olmadi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.