"His aunt does not set a good example."

Translation:Η θεία του δεν δίνει το καλό παράδειγμα.

September 15, 2016

3 Comments


Theofa

"Η θεία του δεν δίνει ένα καλό παράδειγμα" this sentence is not correct??

September 15, 2016

D_..
Mod

Η φράση "to set a good example" δε σημαίνει ότι εξηγώ κάτι με παραδείγματα, σημαίνει ότι θέτω τον εαυτό μου ως πρότυπο προς μίμηση. Οπότε το "ένα καλό παράδειγμα" δεν ταιριάζει γιατί η αντίστοιχη ελληνική φράση δε θα βγάζει το ίδιο νόημα.

September 15, 2016

Theofa

Thank you for the clarification!

September 16, 2016
Learn Greek in just 5 minutes a day. For free.