1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Holnap reggel, dolgozunk!"

"Holnap reggel, dolgozunk!"

Fordítás:Tomorrow morning, we work!

February 10, 2014

8 hozzászólás


SzintClaire

Egy olyan kérdésem lenne, hogy mivel kint van a konkrét időpont (holnap reggel), így milyen igeidővel helyes valójában?


Angelusz

Ezt nem értem. Miért nem lesz helyes az, hogy: " we will work, tomorrow morning"?


EszterZubor

Mert a te mondatod azt hiszem azt jelenti dolgozni fogunk holnap reggel de nem vagyok biztos.


jeszyzeti1

Mert nincs ott hogy fogunk és az a "will" nem kell


EszterZubor

Igazából ez nem felszólítás hanem felkiáltás hogy Holnap reggel dolgozunk! Felszólító ugy lenne Dolgozzunk holnap reggel! Work tomorrow morning! vagy talán work with us tomorrow morning!


batika75

Ha felszólító mód, akkor miért kell a személyes névmást kitenni? Eddig nem kellett.


varlac

Nem a working lenne a helyes? Kint van hogy konkretan mikor...

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés