1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Çocuk yer."

"Çocuk yer."

Çeviri:The child eats.

February 10, 2014

27 Yorum


mustafasan

eat'ın sonundaki takı nasıl bir anlam kazandırıyor


Sukru_Dasdemir

Mustafa, üçüncü tekil kişilerde fiile 's' takısını ekliyoruz. (diğer tense'lerde durum değişebilir)

Örnek:

"He drinks milk." (O süt içer) veya "She eats bread." (O ekmek yer) veya "It drinks water." (O su içer)

Yukarıdaki örneklerden de anlaşılacağı üzere üçüncü tekil kişilerde (ben, sen, o) fiile mutlaka 's' takısı getirmek zorundayız.

"The child eats" (Çocuk yer) örneğinde çocuk üçüncü tekil kişi olduğundan fiil (eat) 's' takısı almıştır.

See you soon!


cgdmtuna

The woman eat cevabini kabul ediyorken neden the child eat cevabini kabul etmiyor


_.-.QUEEN.-._

᯽Geniş Zamanda

✿ I,YOU,WE,THEY☞(ÖZNE+FİİL)

✿HE,SHE,IT☞(ÖZNE+FİİL-s)

✓ CHILD(ÇOCUK)➜HE,SHE


cgdmtuna

The woman eat dogru oluyo the child eat yanlis oluyor neden?


zarifeshn

s takisi niye geldi eat`in sonuna?


Sukru_Dasdemir

Yukarıda açıkladım.


Merve178106

Cunku children he ya da she yani 3. Tekil sahiş


jungkook520552

Saçma sapan şeyler yaaaa


AyseSar7

Bence yanlis yapildiginda biraz sonra ayni soru sorulmamali ona benzer sorulma


YunusYlmaz553128

s takısı neden böyle oluyor


akikara

The boy ile the child arasında ne fark var?


eylullozogull

★ Boy= Erkek çocuk, oğlan ★ Child= Çocuk


smance1

Child hem kız çocuğu hem erkek çocuğu kapsar boy sadece oğlan demektir aynı şekilde girl de sadece kız demektir


ismail690577

Eats daha önce gelmezmi


Nrgiz218793

Ben hep s' yazmagda ilişiyorum


Elifubuk

Neden en başta child geliyor


smance1

Önce özne gelir çünkü daha sonra fiil gelir


SahraHARMANCI

Yanlışlıkla the children yaptim canlarim bitti


KbraKaragz13

The child eat neden olmuyor he she it de s takısı geliyor bunda neden s takısı geldi


smance1

Çünkü child he she bunları da kapsar yani child yerine she he koyabilirsin yani Türkçedeki gibidir çocuk yer de diyebilirsin aynı kişi için o yer de diyebilirsin ama mesala cihld yerine we they you gelmez çünkü bu sefer anlam değişir "o yer" ile "çocuk yer" cümlesi aynı kişi için kullanilabilirken "sen yersin" ve" çocuk yer" cümleleri başka bir anlam verir


parsssssss946280

the kelimesi neden geliyo peki yalvarırım anlatın hep yanlış yapıyorum•~•

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.