Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onun suyu var."

Çeviri:She has water.

0
4 yıl önce

36 Yorum


yasemin14

suyu derken ''the'' dememiz gerekmiyor mu?

9
Cevap ver14 yıl önce

YasinAydoa

Evet gerekiyor the olmazsa onun su var olur the koyarsan onun suyu var olur

10
Cevap ver4 yıl önce

muiddin

Ben de merak ediyorum bu sorunun cevabını.

2
Cevap ver4 yıl önce

77derya77

Onun suyu var derken cinsiyet belirtilmiyor bennereden bilecem kadına hitap ettigini

9
Cevap ver23 yıl önce

olmayankii

evet

0
Cevap ver7 ay önce

gumus58

Burda got neden geldi ya bilen varsa aciklama yaparsa iyi olur

4
Cevap ver13 yıl önce

ToygarYerl

Has zaten sahiplik katar the ya gerek yok

3
Cevap ver4 yıl önce

elfyldrmfrkn

Got nerden geliyor bilen var mi

3
Cevap ver3 yıl önce

roosvelet

He/she has got the water. Olmayacak mı?

2
Cevap ver13 yıl önce

debby.ryan

The yanliz esyalarda kullaniliyo dimi

2
Cevap ver3 yıl önce

ulayce

Have neden olmadi

1
Cevap ver4 yıl önce

ZehraKAYAK

I, you, we, they = have

0
Cevap ver6 ay önce

velibenek

neden has kullanılıyor bu cümlede ?

1
Cevap ver3 yıl önce

nietsmmar

he,she,it > has

0
Cevap ver3 yıl önce

Bilge711144

suyu derken the wather demiyormuyduk ?

1
Cevap ver7 ay önce

aysegul.ko

Onun diyor neden he she his her olmasi gerekmiyormu

0
Cevap ver4 yıl önce

mustafasan

O suya sahip diye düşünürseniz hocam

0
Cevap ver4 yıl önce

frambuaztanesi

neden the koymadık?

0
Cevap ver4 yıl önce

trabzonnn

got niye geliyooo It has the water cumlemi kabul etmedi

0
Cevap ver4 yıl önce

elfyldrmfrkn

It cansız varlıklar için kullanılan bi ifade diye biliyorum ama....

0
Cevap ver3 yıl önce

AliKemalGl

Düzgün çalışmıyor

0
Cevap ver3 yıl önce

RedJohn.

she kızlar için '' o '' değil mi?

0
Cevap ver2 yıl önce

EgemenYour

( Has/Her got )onun anlamina gelir sahiplik bildirir

0
Cevap ver2 yıl önce

azranur114

omun diyor yaa o demiyorki she oluyo

0
Cevap ver1 yıl önce

AliYmn

He has water , she has water cevapları doğru sayılır. Çünkü bu cevap cinsiyete göre değişebilir.

0
Cevap ver11 ay önce

cemreemun

He has got a water dedim yanlis dedii

0
Cevap ver6 ay önce