"Onun suyu var."

Çeviri:She has water.

4 yıl önce

51 Yorum


yasemin14

suyu derken ''the'' dememiz gerekmiyor mu?

4 yıl önce

YasinAydoa

Evet gerekiyor the olmazsa onun su var olur the koyarsan onun suyu var olur

4 yıl önce

muiddin

Ben de merak ediyorum bu sorunun cevabını.

4 yıl önce

Bykush1
Bykush1

Eğer the eklersek "su onda" olur.

1 ay önce

77derya77

Onun suyu var derken cinsiyet belirtilmiyor bennereden bilecem kadına hitap ettigini

4 yıl önce

olmayankii

evet

11 ay önce

furkan932110

Onlar da fark etmiyo kardeşim ister he ile istersen she ile başla cümleye

3 ay önce

gumus58

Burda got neden geldi ya bilen varsa aciklama yaparsa iyi olur

4 yıl önce

Bykush1
Bykush1

Has got/have got bir kalıptır. British yani İngiltere İngilizcesinde has/have got kullanılır. Amerikan İngilizcesinde have/has kullanılır got gelmez. Anlamları arasında bir fark yok diye hatırlıyorum. Soru yaparken Britanya İngilizcesinde örneğin: "Have you got a pencil?" Diye sorarken Amerikan İngilizcesinde: "Do you have a pencil?" şeklinde sorarsın.

1 ay önce

mete499071

Mal

1 ay önce

elfyldrmfrkn

Got nerden geliyor bilen var mi

4 yıl önce

Bykush1
Bykush1

Have got/has got bir kalıptır. British yani İngiltere İngilizcesinde kullanılır. Amerikan İngilizcesinde have/has kullanılır ve got gelmez. Anlamları arasında bir fark yok diye hatırlıyorum. Soru şekli, Britanya İngilizcesinde örneğin: "Have you got a pencil?" şeklinde olurken Amerikan İngilizcesinde: "Do you have a pencil?" şeklinde olur.

1 ay önce

ToygarYerl

Has zaten sahiplik katar the ya gerek yok

4 yıl önce

ulayce

Have neden olmadi

4 yıl önce

ZehraKAYAK

I, you, we, they = have

9 ay önce

debby.ryan

The yanliz esyalarda kullaniliyo dimi

3 yıl önce

roosvelet

He/she has got the water. Olmayacak mı?

3 yıl önce

Bykush1
Bykush1

The water yazarsan su onda şeklinde oluyor.

1 ay önce

Bilge711144

suyu derken the wather demiyormuyduk ?

10 ay önce

Bykush1
Bykush1

Eğer the water dersen su onda oluyormuş.

1 ay önce

velibenek

neden has kullanılıyor bu cümlede ?

4 yıl önce

nietsmmar

he,she,it > has

3 yıl önce

AliYmn

He has water , she has water cevapları doğru sayılır. Çünkü bu cevap cinsiyete göre değişebilir.

1 yıl önce

aysegul.ko

Onun diyor neden he she his her olmasi gerekmiyormu

4 yıl önce

Bykush1
Bykush1

Has/have sahiplikte kullanılır. Mesela, "she has got a pencil" --> "onun bir kalemi var" anlamındaken "it is her pencil" --> "o onun kalemi" şeklinde olur. Kısaca her pencil onun kalemi olurken she has got pencil onun kalemi VAR olur.

1 ay önce

mustafasan

O suya sahip diye düşünürseniz hocam

4 yıl önce

frambuaztanesi

neden the koymadık?

4 yıl önce

Bykush1
Bykush1

The yazınca su onda anlamına geliyormuş.

1 ay önce

trabzonnn

got niye geliyooo It has the water cumlemi kabul etmedi

4 yıl önce

elfyldrmfrkn

It cansız varlıklar için kullanılan bi ifade diye biliyorum ama....

4 yıl önce

Bykush1
Bykush1

Cümlenizi muhtemelen the water yazdığınız için kabul etmedi. Eğer she has the water yazarsanız su onda şeklinde çeviriyor.

Have got/ has got bir kalıptır. İngiltere İngilizcesinde kullanırlır. Have/ has ise Amerikan İngilizcesinde kullanılır. Anlamları arasında bir fark yok diye hatırlıyorum. Soru yaparken Britanya İngilizcesinde: "Have you got a pencil?" şeklinde olur. Amerikan İngilizcesinde ise: "Do you have a pencil" şeklinde olur. Uygulama have/has de yazsanız, have got/has got da yazsanız kabul ediyor diye biliyorum. Umarım yardımci olabilmişimdir.

1 ay önce

AliKemalGl

Düzgün çalışmıyor

3 yıl önce

RedJohn.

she kızlar için '' o '' değil mi?

3 yıl önce

EgemenYour

( Has/Her got )onun anlamina gelir sahiplik bildirir

2 yıl önce

Bykush1
Bykush1

Have got/ has got.

1 ay önce

azranur114

omun diyor yaa o demiyorki she oluyo

1 yıl önce

cemreemun

He has got a water dedim yanlis dedii

10 ay önce

OzgurBozan

Su sayılamaz olduğundan water ın başına gelen "a" yanlış olur.

3 ay önce

Zeytin110781

Have ile has arasindaki fark.nedir

9 ay önce

akiraydin1

Have'i i-you-we-they ler de kullanilir has ise 3.tekil sahis anlamina gelenlerde kullanilir

8 ay önce

akiraydin1

3 tekil sahis anlamina gelen he,she,it,man,woman,boy,child,vb has kullanilir

8 ay önce

SemihaMrte1

The kelimesi eklenince suyu oluyor. Bence cevap yanlış

8 ay önce

Bykush1
Bykush1

Eğer "she has the water" derseniz "su onda" olur.

1 ay önce

mustafa742547

Got niye ekledik

7 ay önce

elif309358

Google çeviriye onun suyu var yazdigimda he has water olarak ceviriyor ama burasi he has got water olarak çevirdi bi yanlislik var ama anlamadim

6 ay önce

Bykush1
Bykush1

Aralarındaki terk fark "got" kelimesinin İngiltere İngilizcesi'nde kullanılıyor olması. Amerikan İngilizcesinde "got" yoktur. İki cümleyi de yazarsanız anlamları arasında fark olmadığını görüceksiniz.

1 ay önce

cagatayyildirim

She has the water neden olmadı

5 ay önce

Bykush1
Bykush1

"Su onda" şeklinde çevirir the eklerseniz.

1 ay önce

MuhammetAliCetin

"Onun suyu var" cümlesi için cevabın "he/she has the water" olması gerekmiyor mu? cevap olarak "He has got water" demiş Google translate yazdım: "he has got water/su aldı", "she has the water/Suyu var" diye çevirdi. Bence bu cevaplar -yani: "She has water" ve "He has got water." hatalı....

4 ay önce

Bykush1
Bykush1

Eğer "the" eklerseniz "su onda" şeklinde oluyor.

1 ay önce

nurlanhasa

He has the water i neden yanlış diyor.

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.