1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onun suyu var."

"Onun suyu var."

Çeviri:She has water.

February 10, 2014

136 Yorum


yasemin14

suyu derken ''the'' dememiz gerekmiyor mu?


YasinAydoa

Evet gerekiyor the olmazsa onun su var olur the koyarsan onun suyu var olur


SerpilYilm5

Benim anladığim have ve has sözcüğünün yanina the gelmiyor olmasi.


Mb-Creed

Suyun kima ait oldugu belii bir kadin yada bir erkege ait oldugu için the kullanilmaz. The kima ait olmadigi nesneler icin kullanilir


muiddin

Ben de merak ediyorum bu sorunun cevabını.


mehmet166320

The koyarsan belli bir sudan bahsetmiş olursun bu da "he has the water" ="su onda" anlamına gelir


Bykush1

Eğer the eklersek "su onda" olur.


ben.insanim

Adam haklı, dislike atmışlar


77derya77

Onun suyu var derken cinsiyet belirtilmiyor bennereden bilecem kadına hitap ettigini


veysinator

He yazdım kabul etmedi.


R.Sima

he ve she ikisini de dogru kabul ediyor


SleymanA4

he kabul etmedi yanlış dedi


itsburra

Aynen he ye kabul etmedi


didem839328

Evet ya kabul etmedi


TheBerfin

Benimkini kabul etmedi


GALATASARAY_

Çok haklısın


furkan932110

Onlar da fark etmiyo kardeşim ister he ile istersen she ile başla cümleye


ToygarYerl

Has zaten sahiplik katar the ya gerek yok


ulayce

Have neden olmadi


ZehraKAYAK

I, you, we, they = have


Niloya411293

Has have'nin 2. Hali diye biliyorum.


Mustafa190650

He, She, It'de Has kullanılıyor. 2. hali mi bilmiyorum


rem342042

Have'in 2. Hali "had" dir. Has ise have'in he she it için kullanılan halidir.


elfyldrmfrkn

Got nerden geliyor bilen var mi


Bykush1

Have got/has got bir kalıptır. British yani İngiltere İngilizcesinde kullanılır. Amerikan İngilizcesinde have/has kullanılır ve got gelmez. Anlamları arasında bir fark yok diye hatırlıyorum. Soru şekli, Britanya İngilizcesinde örneğin: "Have you got a pencil?" şeklinde olurken Amerikan İngilizcesinde: "Do you have a pencil?" şeklinde olur.


Enise121212

Merak ediyorum "Black Pink in your area " ne demek ? ? ?


Melahat685422

Blackpink sahanızda


Ranakrk77

Blackpink in arenasındasın gibi bir sey yani Blackpink in alanındasın gibi


rya875205

Blackpink senin bölgende demek fkslsls


Itz_Sandybs.

Blackpink senin alanında :)


frambuaztanesi

neden the koymadık?


Bykush1

The yazınca su onda anlamına geliyormuş.


velibenek

neden has kullanılıyor bu cümlede ?


nietsmmar

he,she,it > has


gumus58

Burda got neden geldi ya bilen varsa aciklama yaparsa iyi olur


Bykush1

Has got/have got bir kalıptır. British yani İngiltere İngilizcesinde has/have got kullanılır. Amerikan İngilizcesinde have/has kullanılır got gelmez. Anlamları arasında bir fark yok diye hatırlıyorum. Soru yaparken Britanya İngilizcesinde örneğin: "Have you got a pencil?" Diye sorarken Amerikan İngilizcesinde: "Do you have a pencil?" şeklinde sorarsın.


Ezgi258593

Ne oldu kıskandın mı


roosvelet

He/she has got the water. Olmayacak mı?


Bykush1

The water yazarsan su onda şeklinde oluyor.


debby.ryan

The yanliz esyalarda kullaniliyo dimi


Bilge711144

suyu derken the wather demiyormuyduk ?


Bykush1

Eğer the water dersen su onda oluyormuş.


Zeytin110781

Have ile has arasindaki fark.nedir


akiraydin1

Have'i i-you-we-they ler de kullanilir has ise 3.tekil sahis anlamina gelenlerde kullanilir


nurlanhasa

He has the water i neden yanlış diyor.


AydnMamedov

"The" koymuşsunuz ondandır. "The" olursa "su onada" olur


EdaNur598946

Neden her degil de she?


serdarorman

Az önce a koydum yanlış dedi şimdi koymadım yine yanlış dedi


ONUR1406

ıt has the water diyerek cevap verdim yanlış dedi! saçma, ben nereden bileyim bayan yada erkeğe ait olup olmadığını.!


NaciKaraku

he has the water neden hata verdi.


MerveGenc10

Neden he kabul etmedi


Erenaaldoa

Suyu derken the olması lazım hata var bence


KbraNurAyd3

Aynen öyle ayrıca he dedim she diye düzeltmiş


GizemDemir649744

He yi kabul etmiyor she olduğu da belirtilmiyor nasıl anlayacağız.


Esgerchik

She have water dedim doğru cevap She has water ne farkı varki zaten "onun suyu var" diye soruyor


TolgaNail

She olduğunu nerden bildik?


blue18556

Suyu var derken the water olmasi gerekir.


Wampirkumpir

Sinirlerim bozuldu :p başka soruda the koyamadığım için yanlıştı şimdi de the koydum diye yanlış 'suyu' diye belirtmek icin "the" gerekiyordu hani?????


Yunus746270

Neden he olmuyor?


Havin963784

He yazmak istedi canim hem de the yazmak gerekiyordu ama kabul etmedi ilginc


orun632120

Ben o cümleyi kuran kişinin kadın olduğunu nerden bilebilirim


orun632120

Cümleyi kuran kişinin bayan olduğu ne malum


Ezgi258593

Bayan çok yanlış bir kelime utan kendinden sen bir kadınsın


Ezgi258593

Pardon erkekmişsin yine de bayan denilmez.


Najma287140

She has a water olduğunu düşünüyordum bende


GALATASARAY_

He de olur she de ikisi de aynı anlam ne bu


ilhan543735

Var derken have dememiz gerekmez mi


mucize98

Öteki bölümdede a gelecek çocuğu 1 tane dediniz bu seferde the geliyor


[aktif olmayan kullanıcı]

    He'yi kabul etmedi.


Fatma490557

    She ne alaka cinsiyet belirtilmedi ki??


MelihaNurBilgin

    Ya normlada "suyu" demek için cümlede the water kullanmamız gerekmiyor mu


MelihaNurBilgin

    Çıldıracağım suyu derken bize "the water" dememizi öğreten Duolingo şimdi water diyo


AhmetYasar6

    Yav bu duolingoyu seyyar satıcılar yapmadı adamlar bir şeyleri öğretmeye çalışıyorlar biraz araştırın eleştirmeden önce mantıken zaten hav has sahiplik bildiriyor sen gidipte bidaha the kullanamazsın onun yapıyordu ya hani kelimeyi the o yüzden


MuammerUzu1

    Benim de aklıma takıldı. (The) yazdım kabul etmedi


openahmet

    The koyarsanız suyusu olur :)


ishak951437

    Ya he de she de ıt de o demek sen bir sey belitmiyorsun durduk yere canımız dusuyor


Ahmet655245

    He kabul etmedi saçmalık


Kemal743610

    Onun suyu var . She veya he olarak tercüme edilebilir. Burda belirsizlik var


serhancC

    He yazdik yanlış oluyor onun suyu var he yada she doğru kabul etmesi lazim hata var


Batuhan95420

    Özne "o" değil mi ? Evet. O zaman biz nerden bilecez kardeş he mi she mi it mi desene bana bi


mei-aihara

    He kabul etmiyor deliricem simdi burada. Dalga mı geçiyorsunuz a<


lknurAlBud

    Bayan oldugunu Nerden bilcem


Itz_Sandybs.

    İkinci şıktaki poossseesss kelimesi hangi anlama geliyor


hifanur13

    Cinsiyet vermiyor işine gelince he ve she ikisnide kabul ediyor burda etmedi çok saçma hatalı kelime


Ezgi258593

    She yazınca He diyor He yazınca She diyor.Bunun bir mantıģı olmalı


Cemre_Takmaz

    Ya ama orda bi kız yada bi erkekten bahsediyo mesela cvp he ile başlıyo biz she diyince yanlış diyo


yaso.36

    He/she/it olduğunu nerden anlıyacağız ya onun yüzünden canım gitti


Meneke670340

    Onun yazmışsınız erkek resmi var diye he yazdım cvp she diyorsunuz


MuratBilal32

    Ben suyu derken "a water" dedim yanlış dedi acaba gerçekten mi yanlış ??


HSEYN93024

    He have water neden olmuyo


SraYaar

    he have water dedim neden yanlis


mrTufanYlm

    Resimdeki kisi erkek. He yazdim she diye duzeltiyor, bilginize.


aysegul.ko

    Onun diyor neden he she his her olmasi gerekmiyormu


Bykush1

    Has/have sahiplikte kullanılır. Mesela, "she has got a pencil" --> "onun bir kalemi var" anlamındaken "it is her pencil" --> "o onun kalemi" şeklinde olur. Kısaca her pencil onun kalemi olurken she has got pencil onun kalemi VAR olur.


mustafasan

    O suya sahip diye düşünürseniz hocam


AliKemalGl

    Düzgün çalışmıyor


    [aktif olmayan kullanıcı]

      she kızlar için '' o '' değil mi?


EgemenYour

      ( Has/Her got )onun anlamina gelir sahiplik bildirir


Bykush1

      Have got/ has got.


azranur114

      omun diyor yaa o demiyorki she oluyo


AliYmn

      He has water , she has water cevapları doğru sayılır. Çünkü bu cevap cinsiyete göre değişebilir.


cemreemun

      He has got a water dedim yanlis dedii


OzgurBozan

      Su sayılamaz olduğundan water ın başına gelen "a" yanlış olur.


akiraydin1

      3 tekil sahis anlamina gelen he,she,it,man,woman,boy,child,vb has kullanilir


SemihaMrte1

      The kelimesi eklenince suyu oluyor. Bence cevap yanlış


Bykush1

      Eğer "she has the water" derseniz "su onda" olur.


Muslim07_07

      Bu soz istisnami yani, bi tek bu cumle icin mi gecerli....


elif309358

      Google çeviriye onun suyu var yazdigimda he has water olarak ceviriyor ama burasi he has got water olarak çevirdi bi yanlislik var ama anlamadim


Bykush1

      Aralarındaki terk fark "got" kelimesinin İngiltere İngilizcesi'nde kullanılıyor olması. Amerikan İngilizcesinde "got" yoktur. İki cümleyi de yazarsanız anlamları arasında fark olmadığını görüceksiniz.


cagatayyildirim

      She has the water neden olmadı


Bykush1

      "Su onda" şeklinde çevirir the eklerseniz.


MuhammetAliCetin

      "Onun suyu var" cümlesi için cevabın "he/she has the water" olması gerekmiyor mu? cevap olarak "He has got water" demiş Google translate yazdım: "he has got water/su aldı", "she has the water/Suyu var" diye çevirdi. Bence bu cevaplar -yani: "She has water" ve "He has got water." hatalı....


Bykush1

      Eğer "the" eklerseniz "su onda" şeklinde oluyor.


aydin.avcii

      Ulan kızmı erkekmi nerden bileyim he olarak yazdım yanlış dedi.!!!!+


mami101660

      Niye illa she diyoruz lan his diuelim


Bet248707

      Ha erkek ha kız onun suyu var diyoruz


trabzonnn

      got niye geliyooo It has the water cumlemi kabul etmedi


elfyldrmfrkn

      It cansız varlıklar için kullanılan bi ifade diye biliyorum ama....


Bykush1

      Cümlenizi muhtemelen the water yazdığınız için kabul etmedi. Eğer she has the water yazarsanız su onda şeklinde çeviriyor.

      Have got/ has got bir kalıptır. İngiltere İngilizcesinde kullanırlır. Have/ has ise Amerikan İngilizcesinde kullanılır. Anlamları arasında bir fark yok diye hatırlıyorum. Soru yaparken Britanya İngilizcesinde: "Have you got a pencil?" şeklinde olur. Amerikan İngilizcesinde ise: "Do you have a pencil" şeklinde olur. Uygulama have/has de yazsanız, have got/has got da yazsanız kabul ediyor diye biliyorum. Umarım yardımci olabilmişimdir.


Murat4772

      He has the water olması gerekmiyor muydu?


mustafasan

      has ile water in arasına neden a koyuyorum


Selcen_Ozturk

      koyamazsin cunku water sayilamaz (uncountable)

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.