"Onun suyu var."

Çeviri:She has water.

February 10, 2014

29 Yorum


yasemin14

suyu derken ''the'' dememiz gerekmiyor mu?

February 10, 2014

YasinAydoa

Evet gerekiyor the olmazsa onun su var olur the koyarsan onun suyu var olur

May 17, 2014

muiddin

Ben de merak ediyorum bu sorunun cevabını.

February 16, 2014

Bykush1

Eğer the eklersek "su onda" olur.

October 13, 2018

77derya77

Onun suyu var derken cinsiyet belirtilmiyor bennereden bilecem kadına hitap ettigini

September 23, 2014

R.Sima

he ve she ikisini de dogru kabul ediyor

September 13, 2019

ulayce

Have neden olmadi

August 7, 2014

ZehraKAYAK

I, you, we, they = have

February 10, 2018

elfyldrmfrkn

Got nerden geliyor bilen var mi

October 1, 2014

Bykush1

Have got/has got bir kalıptır. British yani İngiltere İngilizcesinde kullanılır. Amerikan İngilizcesinde have/has kullanılır ve got gelmez. Anlamları arasında bir fark yok diye hatırlıyorum. Soru şekli, Britanya İngilizcesinde örneğin: "Have you got a pencil?" şeklinde olurken Amerikan İngilizcesinde: "Do you have a pencil?" şeklinde olur.

October 13, 2018

ToygarYerl

Has zaten sahiplik katar the ya gerek yok

April 26, 2014

gumus58

Burda got neden geldi ya bilen varsa aciklama yaparsa iyi olur

September 3, 2014

Bykush1

Has got/have got bir kalıptır. British yani İngiltere İngilizcesinde has/have got kullanılır. Amerikan İngilizcesinde have/has kullanılır got gelmez. Anlamları arasında bir fark yok diye hatırlıyorum. Soru yaparken Britanya İngilizcesinde örneğin: "Have you got a pencil?" Diye sorarken Amerikan İngilizcesinde: "Do you have a pencil?" şeklinde sorarsın.

October 13, 2018

Enise121212

Merak ediyorum "Black Pink in your area " ne demek ? ? ?

May 13, 2019

Melahat685422

Blackpink sahanızda

July 22, 2019

roosvelet

He/she has got the water. Olmayacak mı?

March 11, 2015

debby.ryan

The yanliz esyalarda kullaniliyo dimi

July 11, 2015

Bilge711144

suyu derken the wather demiyormuyduk ?

January 9, 2018

Zeytin110781

Have ile has arasindaki fark.nedir

March 3, 2018

akiraydin1

Have'i i-you-we-they ler de kullanilir has ise 3.tekil sahis anlamina gelenlerde kullanilir

March 11, 2018

velibenek

neden has kullanılıyor bu cümlede ?

August 16, 2014

nietsmmar

he,she,it > has

April 9, 2015

AliYmn

He has water , she has water cevapları doğru sayılır. Çünkü bu cevap cinsiyete göre değişebilir.

August 17, 2017

nurlanhasa

He has the water i neden yanlış diyor.

September 29, 2018

EdaNur598946

Neden her degil de she?

August 1, 2019

serdarorman

Az önce a koydum yanlış dedi şimdi koymadım yine yanlış dedi

August 4, 2019

ONUR1406

ıt has the water diyerek cevap verdim yanlış dedi! saçma, ben nereden bileyim bayan yada erkeğe ait olup olmadığını.!

August 17, 2019

NaciKaraku

he has the water neden hata verdi.

September 6, 2019

MerveGenc10

Neden he kabul etmedi

September 7, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.