"Evet, sen beni seviyorsun."

Çeviri:Yes, you love me.

February 10, 2014

21 Yorum

Konu önem sırasına göre

HakanEvcil1

Yeah dedim kabul etmedi

November 18, 2014

ugurcansayan

"Yes, you do love me." ("Sen beni seviyorsun :)) ") de kabul edilemez mi?

August 22, 2015

volkansarkis

Edilemez cunku hem do fiil hem de love iki fiil olmaz

September 1, 2016

gizemgmel

yeah nie olmuyo oda evt

January 2, 2016

IngilizceO316595

Siz nasıl kafaniza gore bisiler koyuyosunuz ben yapamiyorum burda ne varsa onu seçiyorum ve doğru diyor

March 27, 2018

perihan186296

Aynen doğru

June 17, 2019

aytacdiyorki

yanlışlıkla bastığımda geri gelip düzeltme hakkı olsa iyi olurdu.

January 3, 2019

ygtl2005

yalannnn

December 2, 2014

ygtl2005

yalannnn

December 2, 2014

SinanFen00

Yes, you loving me - niye kabul edilmiyor?

May 19, 2017

BaHoW1

aynen olmuyor

September 12, 2017

TahaYucel

ing takisi simdiki zaman olur orada genis zamandaki bir eylemden bahsediliyor

May 5, 2018

TahaYucel

Pardon love ing takisi almaz yukarda yazdigimi unut okumadan yazdim

May 5, 2018

billieeili361312

ne cahil insansınız lan siz ing şimdiki zaman sen geniş zamandasın

August 4, 2019

Gamze954466

YES YOU ARE LOVE ME dedim kabul etmedi

July 23, 2017

noana_

Bu şimdiki zaman değil ki you'dan sonra are gelsin? Zaman konusuna bir göz atmanızı öneririm.

September 10, 2018

Yldz1978

Virgul koymadım diye kabul etmefi.

February 3, 2018

Burcin932339

:D :D yaa

September 3, 2018

Akif651772

Pek sık söylemediğim halde doğru yaptım bunu sadece yıkıklar bilir

December 30, 2018

can841412

"sen de beni seviyorsun" diyip zorlarsak ne dicez

February 15, 2019

Girl_Evil

zorla adam sevdiriyolar :D

March 31, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.