"Evet, sen beni seviyorsun."

Çeviri:Yes, you love me.

4 yıl önce

16 Yorum


HakanEvcil1

Yeah dedim kabul etmedi

3 yıl önce

ugurcansayan

"Yes, you do love me." ("Sen beni seviyorsun :)) ") de kabul edilemez mi?

3 yıl önce

volkansarkis

Edilemez cunku hem do fiil hem de love iki fiil olmaz

2 yıl önce

gizemgmel

yeah nie olmuyo oda evt

2 yıl önce

IngilizceO316595

Siz nasıl kafaniza gore bisiler koyuyosunuz ben yapamiyorum burda ne varsa onu seçiyorum ve doğru diyor

6 ay önce

noana_

Onlara çıkan soru tipleri farklı olabiliyor. Yani bize çıkan şıklı soru, onlara yazmalı olarak olabiliyor, fakat aynı soru, aynı konu içinde.

1 ay önce

ygtl2005

yalannnn

3 yıl önce

ygtl2005

yalannnn

3 yıl önce

SinanFen00

Yes, you loving me - niye kabul edilmiyor?

1 yıl önce

BaHoW1

aynen olmuyor

1 yıl önce

TahaYucel

ing takisi simdiki zaman olur orada genis zamandaki bir eylemden bahsediliyor

5 ay önce

TahaYucel

Pardon love ing takisi almaz yukarda yazdigimi unut okumadan yazdim

5 ay önce

Gamze954466

YES YOU ARE LOVE ME dedim kabul etmedi

1 yıl önce

noana_

Bu şimdiki zaman değil ki you'dan sonra are gelsin? Zaman konusuna bir göz atmanızı öneririm.

1 ay önce

Yldz1978

Virgul koymadım diye kabul etmefi.

8 ay önce

Burcin932339

:D :D yaa

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.