"Evet, sen beni seviyorsun."

Çeviri:Yes, you love me.

4 yıl önce

22 Yorum


HakanEvcil1

Yeah dedim kabul etmedi

4 yıl önce

ugurcansayan

"Yes, you do love me." ("Sen beni seviyorsun :)) ") de kabul edilemez mi?

3 yıl önce

volkansarkis

Edilemez cunku hem do fiil hem de love iki fiil olmaz

2 yıl önce

gizemgmel

yeah nie olmuyo oda evt

2 yıl önce

IngilizceO316595

Siz nasıl kafaniza gore bisiler koyuyosunuz ben yapamiyorum burda ne varsa onu seçiyorum ve doğru diyor

8 ay önce

noana_

Onlara çıkan soru tipleri farklı olabiliyor. Yani bize çıkan şıklı soru, onlara yazmalı olarak olabiliyor, fakat aynı soru, aynı konu içinde.

3 ay önce

ygtl2005

yalannnn

4 yıl önce

ygtl2005

yalannnn

4 yıl önce

SinanFen00

Yes, you loving me - niye kabul edilmiyor?

1 yıl önce

BaHoW1

aynen olmuyor

1 yıl önce

TahaYucel

ing takisi simdiki zaman olur orada genis zamandaki bir eylemden bahsediliyor

7 ay önce

TahaYucel

Pardon love ing takisi almaz yukarda yazdigimi unut okumadan yazdim

7 ay önce

Gamze954466

YES YOU ARE LOVE ME dedim kabul etmedi

1 yıl önce

noana_

Bu şimdiki zaman değil ki you'dan sonra are gelsin? Zaman konusuna bir göz atmanızı öneririm.

3 ay önce

Yldz1978

Virgul koymadım diye kabul etmefi.

10 ay önce

Burcin932339

:D :D yaa

3 ay önce

KadirJG

İstemiyorum Amk Dedim Kabul Etmedi ?

3 yıl önce

noana_

Bu bir İngilizce öğrenme programı. Lütfen ciddiye alıp konuyla alakalı yorumlar yapın.

3 ay önce

mertowski

geniş zaman konusunu işlediğimiz halde bazen cümlelerin fiilleri şimdiki zamanda çıkabiliyor tıpkı bu cümlede olduğu gibi. böyle durumlarda da cümleye aldanıp fiilin çekimini verilen haline göre çevirip yanlış yapıyoruz. biraz daha dikkat lütfen.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"stative verbs" dediğimiz bir grup fiil var İngilizcede ve onların continuos yani şimdiki zaman formları yok, love da bunlardan biri. o yüzden Türkceye hem seversin hem seviyorsun olarak cevrilir. Ama Türkcede seviyorsun daha popüler (ikisi de kabul). yanlis bir sey yok yani

4 yıl önce

mertowski

açıklama tatmin edici olduğu kadar bilgilendiriciydi de, teşekkürler.

4 yıl önce

noana_

Bunu bilmiyordum, teşekkürler.

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.