1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The Fall is from September t…

"The Fall is from September to November."

Fordítás:Az ősz szeptembertől novemberig tart.

February 10, 2014

7 hozzászólás


Reina97

az autumn nem jó ősznek?


J.Eszter

A hibabejelentés részhez kell beírni az esetleges hibákat, csak akkor reagálnak rá. Egyébként jó az autumn (brit angol), a fall az amerikai angolban szerepel.


sandorv2000

nem írom be én az őszt akkor jól elrontottam volna, nagyon meglepett hogy ez is őszt jelent. Iskolában még ezt soha nem hallottam, mindig csak az autumn kifejezést használjuk.


TilinkoMiles

ősz van szeptembertől novemberig, ez miért nem jó?


sandordeak65

Kicsit furcsa tényleg. "Autumn" kifejezéssel tudtam volna, de így arra tippeltem, hogy sokat esik akkor:-) Oszt' nem lett jó.


vasvariistvan

Elég általános kijelentések tűnik. Biztos kell a névelő?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.