"Do I need to add salt?"

Fordítás:Kell sót hozzáadnom?

February 10, 2014

24 hozzászólás


LKAM1

szükséges hozzáadnom sót? ez miért nem jó?

February 25, 2014

fejerp

"Meg kell sóznom?" +1 pont, szerintem is jó.

February 22, 2014

brutus01

Jó az, csak ezekkel a megoldásokat be kell jelenteni, hogy legalább néhány megoldás szerepeljen is a lehetséges válaszok között.

March 25, 2014

Andybeatle

Meg kell sóznom?- de uaz

February 14, 2014

Agica54

az miért nem jó, hogy " Tegyek bele sót?"

November 7, 2014

BlueFish627

"Hozzá kell sót adnom?" miért nem jó?

March 4, 2015

SaturdayplaceTom

Kell bele tennem sót?

September 8, 2015

Dluho

A "Meg kell sóznom?" nem ugyanazt jelenti magyarul?

February 10, 2014

brugi81

A "Sózzam meg?" szerintem jó, szerinte nem.

February 7, 2015

PetiBalpataki

a "Sóznom kell?" is jó szerintem

April 28, 2015

Gyrgy980589

Kell sót hozzá adnom, vagy sót kell hozzá adnom.ugyan azt jelenti. Nálunk.

June 11, 2017

deakili

A nem kötött szórendű magyar nyelvben ez így igaz! Még a "Sót kell adnom hozzá?" variáció is jó, azaz teljesen össze lehet cserélni ezeket a szavakat és mindig helyes a magyar fordítás!

November 13, 2017

bela0830

ha az ige "hozzáadni = to add" akkor miért nem jó a "Kell nekem hozzáadni sót?" fordítás???

March 3, 2016

Krisztina419110

Adjak még sót hozzá? Ez se jó, pedig ugyanazt jelenti.

February 10, 2017

RIstvan

Már vagy huszadszor látom ezt a mondatot kicsit unalmas

November 21, 2017

espontapon1

Ilyenbe belekötni,hogy hozzá kell adnom a sót vagy kell sót hozzáadnom! Vajon mi a különbség?

November 26, 2017

Sztankay54

Sót kell hozzáadjak.

December 26, 2017

Pista-HUN

"Hozzá kell adnom a sót?" - nem fogadta el. Pedig csak a szórend...

January 11, 2018

TothAgota

Szükséges hozzáadnom sót?

February 10, 2018

urbaniczkiz

szó szerint ugyan ezt írtam csak kicsi "K"betűvel és nem fogadta el!!!! javaslom a ctrl+c ctrl+v megoldást aki ugyan ezzel találkozik, addig amíg nem javítják :D

March 19, 2018

Katalin5246

Miota ejtik a "salt'=szlop nak?Mert a ferfi a feldat oldalan igy ejti ki! Vagy , mindket kiejtes helyes? Csak, hogy eddig meg igy nem hallottam.

December 22, 2018

Katalin5246

12/25/2018. MEG MINDIG "SZLOP" A SO????

December 25, 2018

nemkatica

és még mindig!

February 25, 2019

pupola

Szükséges hozzáadni sót?

May 1, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.