"Do I need to add salt?"

Fordítás:Kell sót hozzáadnom?

4 éve

20 hozzászólás


fejerp
fejerp

"Meg kell sóznom?" +1 pont, szerintem is jó.

4 éve

LKAM1

szükséges hozzáadnom sót? ez miért nem jó?

4 éve

brutus01

Jó az, csak ezekkel a megoldásokat be kell jelenteni, hogy legalább néhány megoldás szerepeljen is a lehetséges válaszok között.

4 éve

Andybeatle

Meg kell sóznom?- de uaz

4 éve

Agica54
Agica54

az miért nem jó, hogy " Tegyek bele sót?"

4 éve

BlueFish627

"Hozzá kell sót adnom?" miért nem jó?

3 éve

SaturdayplaceTom
SaturdayplaceTom

Kell bele tennem sót?

3 éve

Dluho

A "Meg kell sóznom?" nem ugyanazt jelenti magyarul?

4 éve

brugi81

A "Sózzam meg?" szerintem jó, szerinte nem.

3 éve

PetiBalpataki

a "Sóznom kell?" is jó szerintem

3 éve

Gyrgy980589

Kell sót hozzá adnom, vagy sót kell hozzá adnom.ugyan azt jelenti. Nálunk.

1 éve

deakili
deakili

A nem kötött szórendű magyar nyelvben ez így igaz! Még a "Sót kell adnom hozzá?" variáció is jó, azaz teljesen össze lehet cserélni ezeket a szavakat és mindig helyes a magyar fordítás!

1 éve

bela0830

ha az ige "hozzáadni = to add" akkor miért nem jó a "Kell nekem hozzáadni sót?" fordítás???

2 éve

Krisztina419110

Adjak még sót hozzá? Ez se jó, pedig ugyanazt jelenti.

1 éve

RIstvan
RIstvan

Már vagy huszadszor látom ezt a mondatot kicsit unalmas

1 éve

espontapon1

Ilyenbe belekötni,hogy hozzá kell adnom a sót vagy kell sót hozzáadnom! Vajon mi a különbség?

1 éve

Sztankay54

Sót kell hozzáadjak.

11 hónapja

Pista-HUN

"Hozzá kell adnom a sót?" - nem fogadta el. Pedig csak a szórend...

11 hónapja

TothAgota

Szükséges hozzáadnom sót?

10 hónapja

urbaniczkiz

szó szerint ugyan ezt írtam csak kicsi "K"betűvel és nem fogadta el!!!! javaslom a ctrl+c ctrl+v megoldást aki ugyan ezzel találkozik, addig amíg nem javítják :D

8 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.