1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The magazines are only avail…

"The magazines are only available in French."

Fordítás:A magazinok csak franciául kaphatók.

February 10, 2014

13 hozzászólás


peter.birk

Az elérhetők miért nem jó?


radnaitomi

De, jó az. Sőt, az a jobb! :) Csak egy hiba a rendszerben, jelentsd!


ThomasTrooper

a magazinok csak franciaországban kaphatók - nem helytálló?


radnaitomi

Nem.

  • French = francia (melléknév, illetve a francia nyelv neve)

  • France = Franciaország.


ThomasTrooper

köszönöm, valamiért nem esett le épp


Dr.Pohldn

A magazinok csak franciaul kaphatok helyett Csak francia magazinok kaphatok. Ez miert nem jo?


tsutsok

Mert mást jelent. Én a Te mondatodat úgy fordítanám, hogy "There are only available French magazines." - Javítsatok ki, ha nem jól írtam!


radnaitomi

A "There are only available French magazines." mondat azt jelenti: "Csak elérhető francia magazinok vannak"


aptg.gabi

A francia magazinok Elle LUI, stb. (Franciaországban adják ki, franciául és általában francia újságírók írnak bele). A magazinok csak franciául kaphatók pedig: Ez lehet pl. Kiskegyed vagy a Nők lapja (kifejezetten magyar magazinok) francia nyelven kiadva. (Ennek mondjuk kicsi a valószínűsége, de a példa szempontjából helytálló sztem) :) Remélem érted a különbséget?


Balna1988

hiba a rendszerben: nem fogadja el, hogy képes újságok


ruby23

Az miért nem helyes, hogy "A magazinok csak franciául vannak meg." ? Egy korábbi példában, úgy emlékszem, helyesnek ítélte az "available" szót "megvannak" fordításként, ezért írtam így most is. Mit gondoltok?


Unauna1

Ezt benéztem. Úgy értettem, hogy csak Franciaországban érhetőek el a magazinok.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés