A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The magazines are only available in French."

Fordítás:A magazinok csak franciául kaphatók.

4 éve

13 hozzászólás


peter.birk

Az elérhetők miért nem jó?

4 éve

radnaitomi

De, jó az. Sőt, az a jobb! :) Csak egy hiba a rendszerben, jelentsd!

4 éve

ThomasTrooper

a magazinok csak franciaországban kaphatók - nem helytálló?

4 éve

radnaitomi

Nem.

  • French = francia (melléknév, illetve a francia nyelv neve)

  • France = Franciaország.

4 éve

ThomasTrooper

köszönöm, valamiért nem esett le épp

4 éve

radnaitomi

nincs mit! :)

4 éve

Dr.Pohldn

A magazinok csak franciaul kaphatok helyett Csak francia magazinok kaphatok. Ez miert nem jo?

4 éve

tsutsok

Mert mást jelent. Én a Te mondatodat úgy fordítanám, hogy "There are only available French magazines." - Javítsatok ki, ha nem jól írtam!

4 éve

radnaitomi

A "There are only available French magazines." mondat azt jelenti: "Csak elérhető francia magazinok vannak"

4 éve

aptg.gabi

A francia magazinok Elle LUI, stb. (Franciaországban adják ki, franciául és általában francia újságírók írnak bele). A magazinok csak franciául kaphatók pedig: Ez lehet pl. Kiskegyed vagy a Nők lapja (kifejezetten magyar magazinok) francia nyelven kiadva. (Ennek mondjuk kicsi a valószínűsége, de a példa szempontjából helytálló sztem) :) Remélem érted a különbséget?

4 éve

Balna1988
Balna1988

hiba a rendszerben: nem fogadja el, hogy képes újságok

4 éve

ruby23

Az miért nem helyes, hogy "A magazinok csak franciául vannak meg." ? Egy korábbi példában, úgy emlékszem, helyesnek ítélte az "available" szót "megvannak" fordításként, ezért írtam így most is. Mit gondoltok?

4 éve

Unauna1

Ezt benéztem. Úgy értettem, hogy csak Franciaországban érhetőek el a magazinok.

4 éve