"It is my marriage and my family."

Fordítás:Ez az én házasságom és az én családom.

4 éve

18 hozzászólás


HUNZaki

Hazastarsat nem fogadja el, pedig az ertelmesebben hangzik

4 éve

reja20-98

Az én tapasztalatom, hogy inkább pontosan kéri a rendszer, mint magyarosan. Itt pl. az én családom, mégegyszer megerősítve, hogy az enyém; pedig magyarul a toldalék (hátul) szépen megmutat minden részletet.

4 éve

roll21

Bosszantó kis hiba mikor véletlenül 'familiy,-t írok és ezen bukik el az egész... :-

4 éve

Balupapa

Én azzal vigasztalom magam, hogy ha az önéletrajzomban vétek akár csak egy ilyen kicsi hibát, akkor is ugrik az egész, úgyhogy igaza van:)

4 éve

senorana

Az ez az szerintem this is-mert ezt megint mutató névmással fordítja és helytelen!!! Már kezd elegem lenni!!!Ráadásul az előbb a famlies-t egyes számban fordította helyesnek mikor az többes szám!!!!

4 éve

peti99

Ez az én házasságom és családom --> kezdem elveszíteni a türelmem :D Miért nem jó ez????

4 éve

ZsofiaHorv

Jó.

4 éve

08Zsu

Ez az én házasságkötésem és a családom. ??

4 éve

HegiBali

Nekem elfogadta ezt a fordítást: ez a házasságom és a családom.

4 éve

ZoliKa88

Ez aztán egy szép magyar mondat :D "Ez az én házasságom és az én családom."

4 éve

Howarju

Sok angolul korrekt mondat furcsa számunkra. Ezeket megtanulom és nem kijavítom mivel angolul tanulok. Azt hiszem praktikusabb lenne így viszonyulnod ezekhez a "hibákhoz".

4 éve

Kincskereso

Ez az esküvőm és a családom: elfogadta :) Köszönöm mindenkinek, aki jelentette

4 éve

PterBtori

Sokszor annyira gagyi mondatok vannak h semmi ertelme nincs lenne mit javita ezen a progin!!mert felcsesz

3 éve

abereg14

Ennek semmi értelme >.<

3 éve

Sas103046

a házastárs az értelmes fordítás....

3 éve

iconhunter

Nagyon értelmes mondat, sűrűn fordulhat elő a valóságban.

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.