"Biz oğlanız."

Çeviri:We are boys.

4 yıl önce

12 Yorum


jimcarrey51

neden the kullanılmıyor yada kullanılıyor bi çözemedim şu olayı

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

belirli/belirsiz obje meselesi. şöyle buyrun: https://www.duolingo.com/comment/1646458

4 yıl önce

mertkaan70202

Mesela bread=ekmek The bread=ekmegi sonuna ek getiriyo

6 ay önce

ilkaycelik

Are ı kullandigimiz zaman simdiki zaman yapmsz mi?

4 yıl önce

Arifeztrk

S taksını koyuuuuuuuuuuuuuuun

4 yıl önce

KubraKaran

Are konulmassa ne olur? Anlamadim

4 yıl önce

habip615130

Aynen

2 yıl önce

d4gg3r_

oğlanlarız demeniz lazım ki boys yazalım.

2 yıl önce

beydog

Am is are neden kullanilmadi

3 ay önce

cengiz506687

Geniş anlamda kullanıldığı için s takısı alıyor

3 ay önce

omerantli

Metaphorical meaning in Turkish is: "We are faggots" :D

1 ay önce

MehmetCele

biz oglaniz diyo s takisi istiyo biz oglanlariz olmasj gerekiyor o zamanda

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.