1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz oğlanız."

"Biz oğlanız."

Çeviri:We are boys.

February 10, 2014

30 Yorum


jimcarrey51

neden the kullanılmıyor yada kullanılıyor bi çözemedim şu olayı


gyu382617

Bread: ekmek the bread: ekmeği


ZekiDemir14

The onu niteler yani onu öne çıkarmak için yapılır biz la Ömer Ömer diye üstüne basıyos ya ingilzlerde böyle bir çözüm akıl etmişler


MehmetCele

biz oglaniz diyo s takisi istiyo biz oglanlariz olmasj gerekiyor o zamanda


Arifeztrk

S taksını koyuuuuuuuuuuuuuuun


KubraKaran

Are konulmassa ne olur? Anlamadim


deha972773

Evet bende buyüzden yanlış yaptım


d4gg3r_

oğlanlarız demeniz lazım ki boys yazalım.


YankRzaEzg

Bu sorudan önce "onlar kızlardır" sorusunun cevabı "they are girls" fakat "biz oğlanız" oğlan kelimesi kız kelimesi gibi çoğul yazılmamış insan "we are boy" diyesi geliyor yaa, oğlan kelimesini türkçesinde çoğul yapın.


busrastudy

We are bulletproff . Bilenler ?


AZERBAIJAN555

Cevabı biz kurşun geçirmeziz.


ilkaycelik

Are ı kullandigimiz zaman simdiki zaman yapmsz mi?


beydog

Am is are neden kullanilmadi


cengiz506687

Geniş anlamda kullanıldığı için s takısı alıyor


omerantli

Metaphorical meaning in Turkish is: "We are faggots" :D


es9mVQ

Biz oglanız diyo we are boys olark dogru cvbi veriyo


smeyye767797

are yazmadım diye bir canım daha gitti teşekkürler duolingo


Hatice719416

Are neden koyuyoz


Ahmet655245

Biz oğlanlarız demesi gerekir. Eksik


Ahmet655245

Biz oğlanlarız demesi gerekir. Eksik ifade


Tahabs

Oyun sıkıntılı


ZehraZTRK653251

Duolingo oyun değil


sevil373611

İlkinde yanlış deyip s takısı istiyor sonra tekrar ayni soru sorulduğunda s takısı yok diyor


Sessizdam

Are eki ne ya bilmiyorum?


Abdulkadir374088

Are nerde kullanılıyor


yaren662512

Are niye var ki?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.