Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz oğlanız."

Çeviri:We are boys.

0
4 yıl önce

7 Yorum


jimcarrey51

neden the kullanılmıyor yada kullanılıyor bi çözemedim şu olayı

1
Cevap ver4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

belirli/belirsiz obje meselesi. şöyle buyrun: https://www.duolingo.com/comment/1646458

0
Cevap ver4 yıl önce

mertkaan70202

Mesela bread=ekmek The bread=ekmegi sonuna ek getiriyo

0
Cevap ver2 ay önce

ilkaycelik

Are ı kullandigimiz zaman simdiki zaman yapmsz mi?

0
Cevap ver4 yıl önce

Arifeztrk

S taksını koyuuuuuuuuuuuuuuun

0
Cevap ver3 yıl önce

habip615130

Aynen

0
Cevap ver2 yıl önce

d4gg3r_

oğlanlarız demeniz lazım ki boys yazalım.

0
Cevap ver2 yıl önce