1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz oğlanız."

"Biz oğlanız."

Çeviri:We are boys.

February 10, 2014

11 Yorum


jimcarrey51

neden the kullanılmıyor yada kullanılıyor bi çözemedim şu olayı


ProwlingParis

belirli/belirsiz obje meselesi. şöyle buyrun: https://www.duolingo.com/comment/1646458


Arifeztrk

S taksını koyuuuuuuuuuuuuuuun


KubraKaran

Are konulmassa ne olur? Anlamadim


MehmetCele

biz oglaniz diyo s takisi istiyo biz oglanlariz olmasj gerekiyor o zamanda


d4gg3r_

oğlanlarız demeniz lazım ki boys yazalım.


ilkaycelik

Are ı kullandigimiz zaman simdiki zaman yapmsz mi?


beydog

Am is are neden kullanilmadi


cengiz506687

Geniş anlamda kullanıldığı için s takısı alıyor


omerantli

Metaphorical meaning in Turkish is: "We are faggots" :D

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.